• Marvins rooskleurige vooruitzicht om in de toekomst te studeren aan een dramaschool wordt bruut beëindigd wanneer zijn ouders hem uit huis zetten met de boodschap dat hij zijn eigen hachje maar moet redden. Hij accepteert het aanbod om bij zijn beste vriend Jim in te trekken, maar daarmee zijn nog niet alle problemen opgelost. Waar moet hij het geld vandaan halen om zijn droom te verwezenlijken? Per toeval pikt Marvin iets op van The Devil’s Handbag, een hoeren-entertainmenttent voor meerderjarigen waar de lonen absurd hoog zijn. Verkleed als meisje solliciteert hij naar een baan en daar begint een verhaal waaraan hij eigenlijk niet had moeten deelnemen. Hij zal zijn acteertalent in ieder geval hard nodig hebben, want wie hij daar toevallig tegen het lijf loopt…

    Marvin maakt kennis met de wereld van vrijwillige prostitutie en de problemen die hij als Mistress Mariëlle, zijn vrouwelijke alter ego, nooit onder zou komen. Langzaam maar zeker ondergaat Marvin een identiteitssplitsing en moet hij kiezen tussen zijn normale, problematische leven als Marvin en zijn collega’s en baan bij The Devil’s Handbag als Mariëlle. Maar hij is niet de enige die de gevolgen op zijn neus krijgt gedrukt; de groep die slechts één kant van Marvin kent, breidt zich alsmaar uit.


    Ik twijfel ontzettend of ik hier iets mee moet doen of niet. Aan de ene kant voelt het alsof ik 'de zoveelste verhaallijn heb bedacht die ik toch weer zal verwaarlozen', maar aan de andere kant lijkt het me ook een leuke twist van variatie in plaats van alleen fanfictions te schrijven.
    Wat denken jullie; zouden jullie zoiets willen lezen?

    Update: The Devil's Handbag kun je hier vinden.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 12:15 ]


    Searching heavens for another earth

    Ik heb er een abo op :3


    26 - 02 - '16

    Ik vind 'm heel leuk, eerlijk gezegd. Waarschuw je me?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Crocker schreef:
    Ik heb er een abo op :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Oh, lol, ik zie nu dat hij al online staat :'D Heb een abo genomen, trouwens.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hij klinkt echt geweldig.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Hij klinkt echt geweldig.


    Hij staat online!


    Searching heavens for another earth