• Hoi iedereen!

    Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen, dus plaats ik het gewoon hier x)
    Ik heb een witachtig bultje in mijn ooglid en het is rood en opgezwollen (niet dik, witachtig buljte is wel dik) onder mijn pupil, dus onder mijn wimpers.
    Heeft iemand dit al eens eerder gehad en kan iemand mij vertellen hoe je dit weg krijgt?? Het doet pijn, is branderig en ik heb het gevoel dat mijn zicht er een beetje meer belemmerd door wordt.

    Groetjes,
    QuestToAsk

    Waarschijnlijk een vetbultje, gaat vanzelf weer weg.


    Your make-up is terrible

    Ik heb ook van die witte bultjes gehad, heb ze nog steeds. op een gegeven moment ging 1 ook beetje zeer doen maar verdween daarna. Als het niet ophoudt zou ik even vragen aan je huisarts (:


    Life is hard, just break it with your head <3

    Je krijgt een derde oog(joehoe)

    Als het niet weg gaat, kan je altijd naar de oogarts.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Bedoel je op het randje van je ooglid?


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Leannan schreef:
    Je krijgt een derde oog(joehoe)

    Als het niet weg gaat, kan je altijd naar de oogarts.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Bartowski schreef:
    Bedoel je op het randje van je ooglid?


    Nee;.. Echt zo in mijn ooglid. Dus je trekt je oog naar beneden, daar zie je normaal rood en daar zit-ie in.

    Wat ironisch. Ik zit met precies hetzelfde probleem op dit moment!

    Mijn moeder noemt het een strontje in het oog. Het gaat vanzelf weg, maar je moet er gewoon voor zorgen dat het niet te erg gaat opzwellen, want dan word het een soort puistje en dan word je hele oog dichtgeknepen. Ik heb er zelf spul tegen. Maar wat wij ook primitief deden was een theezakje die net gebruikt was erop doen. Alleen bij mij zit het dus bij het traanbuisje.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    QuestToAsk schreef:
    (...)

    Nee;.. Echt zo in mijn ooglid. Dus je trekt je oog naar beneden, daar zie je normaal rood en daar zit-ie in.


    Ohh ik heb ze altijd op het randje zitten en probeer ze dan weg te krabben ,alleen zou dat vast niet heel goed zijn:Y)


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Leannan schreef:
    Je krijgt een derde oog(joehoe)

    Als het niet weg gaat, kan je altijd naar de oogarts.

    Synyster schreef:
    Wat ironisch. Ik zit met precies hetzelfde probleem op dit moment!

    Mijn moeder noemt het een strontje in het oog. Het gaat vanzelf weg, maar je moet er gewoon voor zorgen dat het niet te erg gaat opzwellen, want dan word het een soort puistje en dan word je hele oog dichtgeknepen. Ik heb er zelf spul tegen. Maar wat wij ook primitief deden was een theezakje die net gebruikt was erop doen. Alleen bij mij zit het dus bij het traanbuisje.


    Ja, bij mij ook. En het doet pijn als de pest! Maar dat opgezwollen oog had ik dus al vanaf vorige week, maar nu zit er dat ding pas in.

    Bartowski schreef:
    (...)

    Ohh ik heb ze altijd op het randje zitten en probeer ze dan weg te krabben ,alleen zou dat vast niet heel goed zijn:Y)


    Haha, nee, daar doet het dus echt te veel pijn voor. Als ik knipper, irriteert het nog o.O Het is eigenlijk alleen maar met de dag verergert, want eerst was het alleen maar opgezwollen.

    QuestToAsk schreef:
    (...)

    Ja, bij mij ook. En het doet pijn als de pest! Maar dat opgezwollen oog had ik dus al vanaf vorige week, maar nu zit er dat ding pas in.


    Ik zal eens kijken wat ik heb ervoor. Wij hebben oogdruppels. Ze heten "Ogentroost". Het helpt op zich wel een beetje. Ook theezakje werkte wel goed vanwege een kruid dat erin zit.

    En het is inderdaad superpijnlijk, zelfs knipperen doet pijn!


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    (...)

    Ik zal eens kijken wat ik heb ervoor. Wij hebben oogdruppels. Ze heten "Ogentroost". Het helpt op zich wel een beetje. Ook theezakje werkte wel goed vanwege een kruid dat erin zit.

    En het is inderdaad superpijnlijk, zelfs knipperen doet pijn!


    Ja, ik zal maar hopen dat het voorbijgaat zeker, haha ;p

    Volgens mij wat Assassin zegt =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Oké, sowieso niet teveel op internet vertrouwen als je het op internet zou opzoeken.
    Als je bijvoorbeeld gaat kijken voor een verstuikte enkel kun je uitkomen bij longkanker, of zo.

    Ik zou zeggen ontstoken, maar eerlijk gezegd heb ik geen idee. :')