• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    Hermione Granger || Reservatie || JamesPotter
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Fred Weasley jr. || Reservatie || JamesPotter
    Albus Potter || Reservatie || SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven


    Invullen
    Student (*=hoeft niet):
    Naam:
    Heden/Verleden/Toekomst
    Afdeling:
    Leeftijd:
    Leerjaar:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Beste/slechte vakken:
    zwerkbalfunctie*:
    hoofdmonitor/klassenoudste*:


    Leraar (*= Hoeft niet):
    Naam:
    Vak:
    Leeftijd:
    Geschiedenis:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Schoolhoofd/afdelingshoofd*:


    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 21:07 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mag ik James


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ja hoor


    Spoiler alert: you will save yourself

    Even voor de zekerheid hoor: dus jaar 1976/1977, jaar 1996/1997 en jaar 2021/2022(als ik het goed uitgerekend heb) spelen allemaal door elkaar?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Even voor de zekerheid hoor: dus jaar 1976/1977, jaar 1996/1997 en jaar 2021/2022(als ik het goed uitgerekend heb) spelen allemaal door elkaar?


    Nee, niet helemaal. Het is jaar 1996/1997 en een paar mensen van 1976/1977 en 2021/2022 zijn op mysterieuze wijze naar het heden (dus 1996/1997) geteleporteert


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mag ik Lily? De toekomstige Lily. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Eruditie schreef:
    (...)

    Nee, niet helemaal. Het is jaar 1996/1997 en een paar mensen van 1976/1977 en 2021/2022 zijn op mysterieuze wijze naar het heden (dus 1996/1997) geteleporteert


    Oke^^ en ze hebben het wel door? Of worden ze gewoon wakker in een andere tijd zonder echt iets te merken?
    En welke personages teleporteren allemaal?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik snap je uitleg niet. De mensen uit 2021/2022 zijn naar 1996/1997 gegaan net zoals de mensen uit 1976/1977?
    Zo ja als het nog vrij is, wil ik de jonge Lily in haar schooltijd D: Pabu heeft volgens mij Lily-Loena of Lily Evans als volwassene XD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Lily Loena. ^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    @JamesPotter Ze hebben het eerst niet door, maar als ze in de trein zijn hebben ze misschien door dat er mensen uit een hele andere tijd zijn
    @Jovantos ja, dat en oké
    @Pabu Ook oké :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Btw dr staat bij rollen 2 x verleden. ;) de onderste moet denk ik toekomst zijn.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    Btw dr staat bij rollen 2 x verleden. ;) de onderste moet denk ik toekomst zijn.
    '

    Ja, als het goed is heb ik het al veranderd


    Spoiler alert: you will save yourself

    mag ik een zwadderaar en een Ravenklauw.
    Doe Ravenklauw maar bij de toekomst en Zwadderich bij de heden.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 11:06 ]

    Naam: Lily Luna Potter

    Heden/Verleden/Toekomst Toekomst

    Afdeling: Gryffindor

    Leeftijd: 14, verjaard op 12 februari

    Leerjaar: 4

    Uiterlijk:

    Klik.Wat je waarschijnlijk als eerst opvalt als je Lily ziet, is haar lange, rode haar. Het rijkt ongeveer tot aan haar billen. Lily ergert zich er mateloos aan, maar steeds als ze het heeft geknipt, groeit het zo snel dat het binnen twee weken weer even lang is als eerst. Lily draagt het daarom vaak in een staart, of soms in een vlecht. Lily's haar is ongeveer tot het midden van haar rug stijl, en vanaf daar krult het.
    Lily heeft bruine ogen, waar je een twinkeling in kan zien als ze vrolijk of enthousiast is. Als Lily verdrietig is, zijn ze echter heel leeg. Hierdoor kan je goed zien wanneer ze zich verdrietig voelt. Verder is Lily niet heel groot, waar ze van baalt. Ze is zo'n 1.65 meter.

    Innerlijk: Het meest kenmerkende aan Lily's karakter is haar sterke wil. Ze weet precies wat ze moet doen om iets te krijgen en is dan niet van plan om op te geven. Lily heeft ook echt we een eigen mening, en kan net zolang door zeuren tot ze gelijk krijgt. Ook heeft Lily een grote bek tegen iedereen, ongeacht leeftijd of grootte.
    Lily kan zich dan wel opstellen als iemand die heel sterk is en geen zwaktes of angsten heeft, maar die heeft ze wel. Haar ergste nachtmerrie is dat er iets ergs gebeurt met de mensen waar ze van houdt. Ook kan ze er niet tegen als ze iemand pijn ziet leiden. Lily is doodsbang voor dementors, hoewel ze er nog nooit één heeft gezien. Alleen de verhalen geven haar al kriebels. Een feeks of vampier zou ze ook liever niet tegenkomen.
    Lily is best snel beledigd. Ze word best snel boos (vooral op haar broers). Lily is wel zo iemand die het altijd opneemt voor de zwakkeren, en daar ook altijd partij voor zal kiezen. Zelf pest ze dan ook niemand, en de ergste belediging is voor haar toch wel het woord 'Lafaard'. Lily gaat elke uitdaging aan, hoe erg de gevolgen ook zijn. Puur omdat ze niet als een zwakkeling wil overkomen. Ook kan Lily erg fanatiek zijn, als ze iets doet moet het ook goed gedaan worden.

    Verleden: Lily is opgegroeid in een gezin van 5, waaronder twee oudere broers waar ze vaak tegen moest opboksen. Hoewel Albus wel mee valt, kan James flink irritant zijn. Lily is dus gewend om zich te verdedigen. Lily is altijd wel jaloers op haar broers geweest, omdat ze ouder zijn en dus altijd meer mogen. Ze vond het pas echt vreselijk toen Albus al naar Hogwarts mocht, en zij nog twee jaar moest wachten. Lily was best wel een duivel in huis en wist de schuld altijd wel op haar broers af te schuiven. Als kleinste en meest weerloze werd ze vaak wel geloofd door haar ouders. Ook kon Lily altijd heel goed traantjes opzetten als haar ouders bij een ruzie kwamen kijken, hoewel ze daarvoor nog flink had staan schelden. Bij ruzie's met James en Albus staat Lily bijna altijd aan Albus' kant, omdat hij meestal liever voor haar is dan James. Ze lijkt qua gedrag wel meer op James.
    Beste/slechte vakken: Lily heeft maar één vak waar ze echt in uitblinkt, en dat is transfiguratie. Ze is echt waardeloos in toverdranken, en de rest kan ze op zich wel.
    zwerkbalfunctie*: Lily is jager in het team van Gryffindor, in haar eigen tijd (de toekomst), en als het mag ook in het heden.
    hoofdmonitor/klassenoudste*: -

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 22:32 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Lindehh mag ik zo lief zijn om je vader, Draco te gaan bespelen? (X
    Dus hij is van het heden ennn.. he shit door jou kan ik campbell niet spelen... x.o' dan maar mijn fav van alle potterweasley kinderen... Rose Weasley?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    Naam: Lily Evans.
    Heden/Verleden/Toekomst: Verleden.
    Afdeling: Gryffindor.
    Leeftijd: Lily is 16 jaar oud.
    Leerjaar: Ze begint aan haar zesde jaar.
    Uiterlijk: Lily haar haren vallen natuurlijk meteen op. Rode lokken die tot haar schouders lopen. Ze is hier erg blij mee, en zou ze niet willen inruilen voor blonde of bruine lokken. Meestal zitten deze lokken los, maar bij het huiswerk doet Lily ze vast. Ook vallen Lily haar ogen op. Fel groene ogen. Meestal stralen deze en staan ze ook vrolijk. Maar er zijn ook dagen dat ze dat niet doen. Lily heeft vaak een serieuze blik, zeg maar bijna altijd. Ze heeft een lichte huid met appelwangetjes. Haar lippen hebben een normale dikte en zijn rozig rood. Lily is ongeveer 1 meter en 73 centimeter lang.
    Innerlijk: In de RPG.
    Verleden: Op 30 januari 1960 werd er in een normaal Brits dorpje een baby geboren. Op 10-jarige leeftijd liet dit meisje ,genaamd Lily, een bloem zijn bladeren openen. Haar zus Petunia noemde Lily een monster. Dit raakte haar erg. Toen Lily 11 was kreeg ze een brief van Hogwarts. Haar ouders waren erg trots dat ze een heks in de familie hadden en zo ging ze met plezier naar de school. Dit ging ietsje weg toen mensen haar Mudblood begonnen te noemen. Sinds haar eerste jaar heeft Lily al een hekel aan Potter en Black. Alhoewel het later iets minder werd. Lily was vrienden met de halfblood Severus Snape, en deze vriendschap verbrak ze toen hij haar een mudblood noemde. Ze wou hem enkel helpen en hij noemde haar zo. Hierdoor hield hun vriendschap op.
    Beste/slechte vakken: Lily is in veel vakken wel goed. Maar is minder goed in Transfurgation. Haar aller aller beste vak is dan ook echt wel potions.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 12:07 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded