• Ik zit hier in Turkije in een restaurant op mijn laptop en een vriendin gaat offline dus heb ik niemand om mee te cammen *pruillip*

    Ik snap dat je niet hier je msn neer zet. Dus als je wilt cammen op msn stuur pb'tje met je msn er in dan voeg ik je toe. C:

    x


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Hehe, boeiend. Ik heb wel meer te doen dan bij mn ouders te zitte.

    Zoek anders mensen van je eigen leeftijd.


    I am an idiot, I move.

    Ik ben onboeiend om mee te cammen denk ik. x'D Al zou ik het zo doen hoor.


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Alakay schreef:
    (...)
    Zoek anders mensen van je eigen leeftijd.



    Op dit tijdstip hier. Dus 1 uur later dan in Nederland, is er niemand van mijn leeftijd. Ik heb hier wel turkse vriendin, maar die was niet thuis >;[


    Pretty is just a pretty word.

    Merlonie schreef:
    Ik ben onboeiend om mee te cammen denk ik. x'D Al zou ik het zo doen hoor.


    NIEMAND, is onboeiend D:


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    NIEMAND, is onboeiend D:


    Oh, naja, als je m'n msn wilt, tell me. x'D Ik verveel me toch dood en ben nog niet van plan naar bed te gaan. Plus ik ga ervanuit dat je geen pedo bent. Zoveel vertrouwen heb ik in je. x'D


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Barnabas schreef:
    Eh... Ga genieten van je vakantie in plaats van op de computer zitten. :')
    Ik zou een moord willen plegen voor vakantie! Thuis kun je wel weer op de computer zitten. Ik vind het trouwens asociaal dat je op de computer zit in een restaurant.


    I agree.

    Ik vind het al zo'n dom gezicht als ik in een restaurant kom (wat overigens vrij zeldzaam is) en ik dan mensen zie die de hele tijd zitten te smsen.


    Til hug og blod.

    Ik kan wel praten voor 20 á minuten alleen ik heb geen cam.


    Shoganai i ne~

    Ik zou het wel doen maar ten eerste m'n vriendje heeft het niet graag als ik met andere mensen cam en ten tweede ik kom ook niet meer op msn (teveel freaks) hehe (krul)


    None but ourselves can free our minds.