• Ja, echt. Ik heb net credits gekocht, worden mijn credits er niet bijgeschreven. Wil ik Rutger daarover een pb'tje sturen krijg ik deze melding: Je kunt maximaal maar 20 berichten per 5 minuten sturen!. Terwijl ik nog geen enkel bericht heb verstuurd... Iemand anders hier ook last van?

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 10:40 ]

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou Alwin doet het dus bijna elk topic en telkens weer met Pony's terwijl er ook eens is gezegd dat dat niet meer mocht buiten het Pony topic. Dus het zijn wel meerdere dingen. En het is denk ik ook omdat hij niet stopt als men het hem vraagt. En ja, ik heb hem ook een paar keer gemeld omdat ik mij daar erg aan stoor.


    Ik zie ze niet in elk topic waar ik Alwin in zie hoor. Hij maakt ook heel veel goede en minder goede punten zonder plaatjes van pony's of überhaupt zonder plaatjes. En waar was mijn ban dan voor sexistisch gedrag of andere dingen die ik gedaan heb? En ik refereer voornamelijk naar mezelf, omdat dat mijn beste referentie kader is. Ik praat voor mezelf en in dit geval deels voor iemand die dit niet zelf mag doen momenteel. Ik snap heus je punt wel, maar ik bekijk het vanaf meerdere kanten. Er zijn zoveel mensen die zulke dingen doen, maar van sommigen zijn we geneigd het minder snel te nemen, omdat we diegene niet mogen. Dat vind ik oneerlijk en ongelijke kansen ... En waren we pasgeleden niet allemaal nog zo boos dat mensen geen gelijke kansen lijken te krijgen?


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)

    Ik zie ze niet in elk topic waar ik Alwin in zie hoor. Hij maakt ook heel veel goede en minder goede punten zonder plaatjes van pony's of überhaupt zonder plaatjes. En waar was mijn ban dan voor sexistisch gedrag of andere dingen die ik gedaan heb? En ik refereer voornamelijk naar mezelf, omdat dat mijn beste referentie kader is. Ik praat voor mezelf en in dit geval deels voor iemand die dit niet zelf mag doen momenteel. Ik snap heus je punt wel, maar ik bekijk het vanaf meerdere kanten. Er zijn zoveel mensen die zulke dingen doen, maar van sommigen zijn we geneigd het minder snel te nemen, omdat we diegene niet mogen. Dat vind ik oneerlijk en ongelijke kansen ... En waren we pasgeleden niet allemaal nog zo boos dat mensen geen gelijke kansen lijken te krijgen?

    Alwin heeft vrienden in het mod team dus kun je niet zeggen dat hij harder/zachter bestraft word (want zouden de mods hun persoonlijke dingen mee laten tellen dan zou hij zachter worden gestraft dan iemand anders). En ja, Alwin heeft zijn serieuze moment en op zo'n moment mag ik hem ook best wel. Zou hij vaker zo doen zou ik best met hem om kunnen gaan. Maar zijn constante pony dingen en off-topic reacties zijn gewoon erg erg vervelend en er zullen wel meer mensen zijn die zo denken.
    Nu even over jou als referentie kader, van jou heb ik zover ik weet nog nooit last gehad. Dat zal dus betekenen dat je dus niet opvalt met je off-topic reacties/ze niet vervelend zijn, anders had ik dat wel gemerkt en je eventueel gemeld.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hé mensen, even ontopic blijven graag. (:

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Alwin heeft vrienden in het mod team dus kun je niet zeggen dat hij harder/zachter bestraft word (want zouden de mods hun persoonlijke dingen mee laten tellen dan zou hij zachter worden gestraft dan iemand anders). En ja, Alwin heeft zijn serieuze moment en op zo'n moment mag ik hem ook best wel. Zou hij vaker zo doen zou ik best met hem om kunnen gaan. Maar zijn constante pony dingen en off-topic reacties zijn gewoon erg erg vervelend en er zullen wel meer mensen zijn die zo denken.
    Nu even over jou als referentie kader, van jou heb ik zover ik weet nog nooit last gehad. Dat zal dus betekenen dat je dus niet opvalt met je off-topic reacties/ze niet vervelend zijn, anders had ik dat wel gemerkt en je eventueel gemeld.


    Er zijn heel veel mensen met vrienden in het modteam. Ik ook. Nikki ook. Van jou weet ik het niet, maar ik gok er op dat dat ook wel oké zit en zo kunnen we namen blijven opnoemen. Nogmaals, ik snap het wel en ook dat er gevolgen aan zitten als je zulk gedrag vertoond en het voor veel mensen echt irritant wordt ...Maar in dat geval zou het voor veel meer mensen moeten gelden dan het de laatste tijd doet.
    Zelf geef je ook regelmatig aan dat je vind dat dingen oneerlijk verlopen, maar nu het ergens om draait wat je niet geheel waardeert, wijs je net zo hard mee dat het op die oneerlijke manier prima gaat.
    Met alle respect van dien, naar jou en andere ... Maar ik zie zoveel double standards hier en voornamelijk de laatste tijd valt dat steeds meer op. Ik vraag me af of mensen dat zelf ook doorhebben of niet, al betwijfel ik het ... Want het zou veel schelen.

    Maar goed, ik laat de discussie verder hierbij omdat de topic startster dat vraagt. Voel je vrij om het gesprek voort te zetten in mijn gb, als je nog behoefte hebt om verder te reageren. (:


    Til hug og blod.

    Ik heb er wel eens eerder over gelezen dat mensen dat hadden van die pb's, toen waren er reacties als, als je op het forum veel gepost hebt het moment daarvoor kan het zijn dat je pb's het even niet, maar ik weet het niet zeker _O_


    ©1998

    Ik heb de laatste tijd geen credits gekocht, maar dat zal ik ook maar niet doen totdat alles weet goed is.


    26 - 02 - '16

    Ik zou alleszins de mods mailen en niet Rutger, als je binnen de maand antwoord wilt tenminste x]


    Has no one told you she's not breathing?

    En credits gaan vaker wel mis als je belt/smst.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik krijg ook al lang geen e-mails meer wanneer er iemand een hoofdstuk plaatst.. Ik moet altijd naar mijn privéberichten kijken & zelfs daarbij krijg ik nog niet altijd meldingen dus moet ik altijd naar mijn abo's gaan...
    Zucht


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    QueenObscene schreef:
    Ik krijg ook al lang geen e-mails meer wanneer er iemand een hoofdstuk plaatst.. Ik moet altijd naar mijn privéberichten kijken & zelfs daarbij krijg ik nog niet altijd meldingen dus moet ik altijd naar mijn abo's gaan...
    Zucht

    Dat is een probleem dat vaker voorkomt met Hotmail dacht ik.


    Has no one told you she's not breathing?

    Je hebt gelijk er zouden meer admins moeten zijn. Desnoods wat meer vrienden van hem als het buitenstaanders niet vertrouwd met zijn site. Met 1 en soms 2 kan je zo'n site niet meer runnen, zeker nu hij minder vaak online is om bij zijn dochter te zijn. (of dat is toch wat ik vermoed, want sinds zijn dochtertje zien we hem niet meer zo vaak)
    I vote for more admins!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    Je hebt gelijk er zouden meer admins moeten zijn. Desnoods wat meer vrienden van hem als het buitenstaanders niet vertrouwd met zijn site. Met 1 en soms 2 kan je zo'n site niet meer runnen, zeker nu hij minder vaak online is om bij zijn dochter te zijn. (of dat is toch wat ik vermoed, want sinds zijn dochtertje zien we hem niet meer zo vaak)
    I vote for more admins!

    Ik ben het hier wel mee eens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat heb ik ook heel vaak, dan moet je idd gewoon ff vijf minuten wachten. Ik heb ook een keer credit's via mijn telefoon gekocht. Het was wel afgeschreven, maar de credit's kreeg ik niet (een maand later (nu dus)) heb ik ze nog niet. Je kan beter niet naar Rutger een pb'tje sturen. Die reageert toch niet. Ik doe het daarom altijd naar de mods.


    Life is full of fake people

    Ja, een mod heeft me al met de credits geholpen inderdaad. Rutger heeft niet geantwoord... :C Maar ja, inderdaad zal hij wel veel bij zijn dochtertje willen zijn en dat is natuurlijk ook hartstikke logisch. Maar ik vind het eigenlijk wel een goed idee dat er meerdere admins moeten komen. :Y)

    Wel als ik een sms stuur voor credits, dan krijg ik geen sms terug.
    Maar gelukkig heb ik niet dat dat er van mijn btg af gaat.
    Verder heb ik hier nog geen last van gehad. Sorry.


    Life is a beautiful struggle