• Heeyx3!

    Ik vroeg me af a\of jullie voor de verjaardag van de Kaulitzjes nog wat speciaals hebben gedaan ik en wat vriendinnen we die hebben voor T&B beide een pakje gestuurt! XD En ga je ook wat voor Gustav doen?(A)

    xoxo RWARR,<3

    Ehhm, ga je me slaan als ik zeg dat ik er niets mee doe? Als ik wat op school doe word ik in mekaar geramd en daar heb ik gene zin in...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    EEN DBIEL GROEN FEESTHOEDJE OPZETTEN <3 ga ik serieus doen, hoor. heb ik op de Bday van de twins ook gedaan dus op de Bday van mijn sexkind zeker^^
    & ik koop iets lekkers voor mezelf om op te eten x3


    Sweet dreams will come true.

    Haha ik slaan nee hoor ben ik telief voor(A) [/ego] Nee hoor ik draag gewoon op school wat ik wil nu ookal zeggen ze er wat van!

    ik doe niks eigelijk.
    ik bedoel. naja. ik ben nou al blut :')
    en jah, we kennen th niet echt persoonlijk. en ik ga veel moete spare omdat ik een koptelefoon wil kope.

    EEN DBIEL GROEN FEESTHOEDJE OPZETTEN <3 ga ik serieus doen, hoor. heb ik op de Bday van de twins ook gedaan dus op de Bday van mijn sexkind zeker^^
    & ik koop iets lekkers voor mezelf om op te eten x3

    Ooo vet hip!x3

    ik doe niks eigelijk.
    ik bedoel. naja. ik ben nou al blut :')
    en jah, we kennen th niet echt persoonlijk. en ik ga veel moete spare omdat ik een koptelefoon wil kope.

    Wil jij zo een skull candy? ?

    ik bn dn wedl fan, maar doe niets xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb niets gedaan maar ik heb er wel aan gedacht :')

    Ja ik snap het XD Ik ga denk ik extra emo naar school ofzo XD

    (...)
    Ooo vet hip!x3
    dankee^^


    Sweet dreams will come true.

    Ik wil dat ook XD Maar dan laggen ze zich dood opschool >.<

    ik ga de hele tijd denken aan Gustav op 8sep., nu doe ik da oowk al, kga zeker overal Gustav op sgrijven