• xSpookje vroeg mij om haar wedstrijd voort te zetten terwijl zij op reis was. Ik onderhoud nu even de story in hoeverre dat mogelijk is en ze vroeg mij om een nieuw topic te openen. Ik heb haar gevraagd om dit ook tegen een mod te zeggen, dus ik vermoed dat dit bij deze ook in orde is. Wanneer xSpookje terug thuis is, zal ik vragen om dit topic te sluiten, zodat zij haar wedstrijd terug kan hernemen, want zij kan moeilijk de codes van mijn post aanpassen. Bedankt voor het begrip.


    Hallo xSpookje,
    Hierbij heb je toestemming om een schrijfwedstrijd te beginnen.
    Je hebt 1 week om het topic te openen en de link in het wedstrijdtopic te plaatsen.
    Veel plezier en succes!
    x Interpol

    Wil iedereen please zijn vakantie doorgeven (:

    Ik wil een grote schrijfwedstrijd starten, aangezien ik nooi mee kan doen omdat ik altijd te laat ben wil ik nu veel mensen de kans geven daarvoor. Er mogen dus 50 mensen meedoen. Er zijn 5 groepen, met tien deelnemersen per groep een jurylid

    story (:

    Jury zit vol!

    Groep A: Vol!
    Jury:
    xSpookje
    Meteor

    Deelnemers:
    Shira Uitstel tot 28/07 12 augustus tot 19 augustus op vakantie
    Mercurial Ingeleverd
    Assassin 24 augustus tot 1 september
    Amnesian
    Wiarda Ingeleverd 1 t/m 27 augustus


    Groep B: Vol!
    Jury:
    Strider 20 juli tot 9 augustus op vakantie
    CarrotLouis

    Deelnemers:
    Huoriel Uitstel tot 29/07
    CURLYMONSTER Ingeleverd
    Davis Uitstel tot 29/07 14 t/m 18e juli op vakantie
    LollyLover


    Groep C: Vol!
    Jury:
    PurpleMoon
    Tempesta

    Deelnemers:
    xGlimmer Uitstel tot 02/08 06 Juli tot 1 Aaugustus op vakantie
    Astonished Ingeleverd
    Melite Ingeleverd
    MissesStyles Ingeleverd 8 juli, 4 weken op vakantie ben en vanaf 11 augustus, 1 week.



    Groep D: Vol!
    Jury:
    BeautyInside 14 juli tot en met 21 juli op vakantie
    xEques is op vakantie

    Deelnemers:
    Aragog Uitstel tot 28/07
    Yognaught
    Survive 21 juli tot 4 augustus
    LittleMixer Ingeleverd
    Liberacorpus


    Groep E: Vol!
    Jury:
    Frodo 14 tot 23 augustus op vakantie
    Alladin 18 juli op vakantie, 5 weken

    Deelnemers:
    xSparkle Uitstel tot 02/08 6 Juli tot 1 Aaugustus op vakantie
    teamLarry Ingeleverd
    Scharry Ingeleverd 31 juli tot 11/12 augustus
    Cloudbreaker Uitstel 28/07 1 augustus tot 12 augustus



    Opdracht 1: Kies een van de zinnen en schrijf daar je verhaal over, het moet echt duidelijk zijn welke zin je hebt gekozen, je kan hem als titel gebruiken, maar dat hoeft niet. Geef hier onder even door welke je kiest. Ongeveer tussen de 500 en 1500 woorden, maar het gaat om het verhaal niet om de hoeveelheid. En het mag absoluut GEEN fanfiction zijn.Je stuurt je verhaal naar ALLE juryleden uit je groep EN naar mij. (Het fijnste zou zijn als je even een aparte story aanmaakt voor je verhalen)
    Succes iedereen!
    Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
    Deadline: Dinsdag 26 juni om 23:59


    Opdracht 2:
    je kiest een van de vijf beginnen en daar schrijf je een verhaal van ongeveer 500 - 1500 woorden van, je hoeft niet te melden welke begin je kiest, maar zet dit wel in de inleiding van je verhaal. Graag via pb opsturen naar ALLE jury leden uit jouw groep EN naar mij. Het liefst je verhaal in een story.
    En ook dit keer mag het GEEN fanfiction zijn. Je mag het stukje om zetten van Ik naar Hij/zij of van TT naar VT, dat is wat je het fijnst vind. Ook mag je zelf weten in welk deel van je verhaal je dit stukje plaatst.
    Succes!
    Deadline: 11 Juli 23:59


    Opdracht 3:
    Je krijgt een plaats, tijd en voorwerp, daarmee schrijf je je stukje. Wees orgineel, er wordt niet gewisseld en geen fanfiction. Je stuurt je opdracht naar AL je Juryleden EN naar mij. Tussen 500-1500 woorden.
    Succes!
    Deadline: 26 juli 23:59


    Jury: als julle en verhaal bedoordeeld hebben zouden jullie dan de beoordeligng+cijfer+Naam schrijver+zin naar mij willen sturen in een pb.


    Prijs:
    1e 5
    2e 2
    3e 1



    Regels:
    - Een ronde duurt een week
    - Mensen die niet optijd inleveren, krijgen de kans om uitstel te vragen anders vallen ze af
    - Verder dezelfde regels als de regels van Quizlet
    - Naam verandering graag even doorgeven

    Nog even voor de duidelijkheid: dit is een erg grote wedstrijd, juryleden moeten genoeg tijd hebben. Als deelnemer moet je goed nadenken of je genoeg tijd hebt, anders vallen er zo veel af in de 1e rondes.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 13:58 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Frodo schreef:
    Voor groep E : ik heb enkel een inzending van xSparkle, teamLarry (als jij vroeger ShipLarry was), Scharry en Cloudbreaker gehad en die beoordelingen heb ik doorgemaild. Ik weet niet hoe jullie de beoordelingen van het andere jury-lid gaan krijgen, of wanneer, sorry.

    Jeek!!! Hopelijk komt die snel obline te staan dan kan il beginnen aan opdracht 3 <3


    •*• Lululu •*•

    Amnesian schreef:
    (...)
    Nee, omdat mijn opdracht blijkbaar niet geactiveerd stond, terwijl ik die vrijwel meteen daarna heb geactiveerd.
    Ik zal eerst kijken of iedereen die in de lijst staat heeft ingediend. Anders krijg jij eentje van de overgeblevende. Als ik gene vind, zal ik zelf eentje moeten bedenken, want anders kan jij niet verder gaan en ik denk niet dat de organisator daar een probleem van zal maken. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aragog schreef:
    Waarom ben ik uit de lijst gehaald? ._.
    Omdat ik gisteren geen opdracht van je terug vond. Daarmee dat ik het daarnet vroeg. Ik zal je er terug opzetten. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja maar Spookje zei dat het wat later kon ;D. Moet nog iets van 200 woorden, haha.
    '
    Oh, vroeg je het? ._. overheen gelezen dan, sorry.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 12:59 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Frodo schreef:
    Verstuurd! (;

    Ik ben btw van 14 tot 23 augustus op vakantie.
    Ik zal het straks online zetten. Ik zit hier met een kindje die naar ROX wilt kijken. Vanavond staat hij zeker online. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik had een vraagje over mijn opdracht 3
    Ik heb als voorwerp kat, dus dat is een beeldje ofzo tog en geen levend dier?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Aragog schreef:
    Ja maar Spookje zei dat het wat later kon ;D. Moet nog iets van 200 woorden, haha.
    '
    Oh, vroeg je het? ._. overheen gelezen dan, sorry.
    er stond zondag bij je naam, dus ik wist het niet. Ik zet je dan gewoon terug op de lijst. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Ik zal het straks online zetten. Ik zit hier met een kindje die naar ROX wilt kijken. Vanavond staat hij zeker online. (:

    Wat is ROX??:)


    •*• Lululu •*•

    xGlimmer schreef:
    Ik had een vraagje over mijn opdracht 3
    Ik heb als voorwerp kat, dus dat is een beeldje ofzo tog en geen levend dier?
    Ik vermoed dat je dat zelf mag kiezen. Uiteindelijk is je kat iets een mens of een auto is ook iets. Dat is waarschijnlijk de reden dat het nu als 'voorwerp' wordt aanschouwd. Als je een kattenbeeldje gebruikt, is dat nog steeds een kat in mijn ogen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    xSparkle schreef:
    (...)
    Wat is ROX??:)
    Zo'n programma voor kindjes, maar ze wilt op mijn pc steeds liedjes van K3 en Rox enzo ziet. Kleine kindjes hea. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oke!!!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Amnesian schreef:
    Hoe zit het nu precies met mijn opdracht drie? :S

    Plaats: Titanic
    Tijd: Vorige maand
    Voorwerp: Knuffel


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh ja; zouden jullie als jullie de inzending opsturen alsjeblieft het voorwerp, de plaats en de tijd erbij kunnen zetten? Anders wordt het voor ons echt heel verwarrend.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hoe laat komt de beoordeling van groep E online??
    Aorry dat ik zo ongedildig ben maar ik ben nu op vakantiw en het is daar 5 uur later...


    •*• Lululu •*•

    Frodo schreef:
    Oh ja; zouden jullie als jullie de inzending opsturen alsjeblieft het voorwerp, de plaats en de tijd erbij kunnen zetten? Anders wordt het voor ons echt heel verwarrend.

    Ok maar ik heb uitstel tot 2 augustus dus krijg je hem pas later


    •*• Lululu •*•