• Het iedereen
    Mijn broertje is vandaag jarig maar ik had niet echt een cadeautje....
    Agfa
    Hij heeft vandaag wel een nieuwe gsm gekregen ( net als mijn andere broertje)
    Maar (Oklahoma zit hij niet op Q) toch een gelukkige verjaardag aan mijn kleine broertje die 12 is geworden (H)(H)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Gefeliciteerd met je broertje! Mijn broertje wordt volgende week zestien, dus heb ik allemaal playboy (waaronder het tijdschrift ja) artikelen voor hem gekocht, en condooms. Hij drinkt namelijk niet echt bier ofzo, dus dan maar dit. Ik denk dat hij me gaat haten haha


    Alleen maar tranen van geluk

    Jandino schreef:
    Gefeliciteerd met je broertje! Mijn broertje wordt volgende week zestien, dus heb ik allemaal playboy (waaronder het tijdschrift ja) artikelen voor hem gekocht, en condooms. Hij drinkt namelijk niet echt bier ofzo, dus dan maar dit. Ik denk dat hij me gaat haten haha


    HAHAHAHA!

    Nee, mijn zusje is pas weer in december jarig.
    Maar gefeliciteerd met je broertje!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Thx ik zal het topic straks laten zien :) x


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Heb je toevallig autocorrect aanstaan? Er staan wat vreemde foutjes in je tekst - ik denk bijvoorbeeld niet dat je bedoelde "Oklahoma zit hij niet op Q". :'D

    Maar goed, gefeliciteerd met je broertje, natuurlijk! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd met je broertje! :')


    Take me to wonderland

    Oh nee helemaal niet gezien
    Ja ik heb dit bericht met de iPad van het huis getypt dus ja sorry :$


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Congrats! *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)