• Gebaseerd op de film; Percy Jackson and the lightning thief

    In deze wereld leven niet alleen normale mensen, soals vele dat altijd denken. Nee, eens komen de goden ter aarde en vinden een geliefde. Daar krijgen ze kinderen mee, die zijn dan half mens, half god.
    Dit is een tijdperk van oorlog tussen de goden, haat en wreedheid. De wereld zoals wij hem kennen dreigt vernietigd te worden, maar er is hoop. De zonen en dochters van de goden bundelen hun krachten en komen in opstand tegen hun ouders. Zullen zij de wereld redden? Zullen zij de mensheid levend houden en de aarde door kunnen geven?


    Kinderen van;

    Poseidon [max 2]
    - Perciën Aldren Villemon; Klaine4Ever.
    - Arlynn Deonna Villemon; Rider

    Zeus [Max3
    - Mike Spark; SilverWing
    - Felice Dianna Spark; Klaine4Ever
    -


    Hades[Max 2]
    - Grace Mackenzie Conrad; Leannan
    - Alex Jace Conrad; Morticia

    Artemis[Max 1]
    - Flo Yasmin McLiney; Lovelydemon

    Aphrodite[Max 2]
    - Cybel Ariàne Paxton; Benefit
    - Aiden Sawyer Paxton; Leannan

    Pan[Max 1]
    - Sunan Taylee; Eenhoornpoep

    Ares[Max 1]
    - Cole Daniël; Eenhoornpoep

    Athene[Max 2]
    - Celeste Celena Ephira; Paralyzedx
    - Elaine Ephira; SerpentEyes

    Hier is een site met wat voor god deze personen allemaal waren
    Regels;

    Maximaal 2 personen per Q account.
    Géén one-liners.
    OOC graag met [] () {}.
    Speel elkaar niet uit, zoek andere op en negeer ze niet.
    Geen perfecte personages.
    Er woord niet gemoord, tenzij je erom vraagt.
    Minimaal 2 regels schrijven.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 15:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Wie wilt Aiden of Grace ontmoeten?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cole Daniël

    Ik volgde het niet meer en besloot maar wat te lopen. Ineens stond ik stil en zag een jongen tegenover me staan. Donkerblonde, bruine haren. Beetje gespierd. Meteen keek ik hem aan. 'En wie ben jij?' vroeg ik aan hem. 'Sunan Taylee' antwoorde hij, en hij wouw weer weglopen maar ik hield hem tegen. 'Wat doe jij hier?' vroeg ik kil. 'Zoon van Pan' antwoorde hij geïrriteerd en sloeg mijn hand van zijn schouder. 'Cole Daniël. Zoon van Ares' zei ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Leannan schreef:
    [Wie wilt Aiden of Grace ontmoeten?]


    [Eén van hun kan naar Sunan&Cole komen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eenhoornpoep schreef:
    (...)

    [Eén van hun kan naar Sunan&Cole komen]

    [Mij goed, heb alleen twee vraagjes. Welke van de twee? De arrogante of het lieverdje? En waar zijn ze?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    (...)
    [Mij goed, heb alleen twee vraagjes. Welke van de twee? De arrogante of het lieverdje? En waar zijn ze?]


    [In het bos, en doe maar het lieverdje ;)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aiden Sawyer Paxton

    Wanneer ik me al een hele dag aan het vervelen was, besloot ik om nog eens een wandeling te maken.
    Het was zo lang geleden en bovendien kon ik nog eens een frisse neus halen zodat ik beter zou functioneren.
    Met mijn handen diep in mijn broekzakken, slenterde ik wat rond tot ik eindelijk de bosrand bereikte.
    Het bos, een plaats waar we vroeger nooit mochten komen van onze vader, hoewel ik dat stiekem wel eens deed.
    Nooit ging ik ver het bos in, maar besloot om er vandaag eens verandering in te brengen zodat ik ook in het diepste gedeelte van het bos de wonderen van de natuur kon aanschouwen.
    Wanneer ik in het bos was, snoof ik de lucht van bomen op waardoor er automatisch een kleine grijns op mijn gezicht verscheen.
    Mijn glimlach verminderde een beetje wanneer ik merkte dat ik niet alleen was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sunan Taylee

    Ik keek opzij, waar een jongen stond. 'Mag ik alstjeblieft weer verder met oefenen?' smeekte ik hun. De jongen genaamd Cole liep naar de andere jongen en vroeg hem wie hij was. Wauw, die maakte goed vrienden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aiden Sawyer Paxton

    "Aiden Paxton," Stelde ik mezelf voor met een glimlach en haalde onbewust mijn hand door mijn donker blonde haren.
    Ik vermeldde mijn tweede naam niet aangezien dat maar een formaliteit was en het echt niet zo veel voorstelde.
    Mijn blik gleed over de jongen zodat ik hem beter kon inschatten, niet dat ik daar goed in was of zo.
    "En jij?" Vroeg ik uiteindelijk en kruiste nieuwsgierig mijn armen over mijn borstkas heen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Right. Ik post wel gewoon random met Cybel.]

    Cybel Ariàne Paxton
    Was het raar dat ik mijn makkelijke leven tussen de mensen miste? Ik betwijfelde die theorie en toch leek het steeds aanlokkelijker het kamp gewoon te verlaten. Maar als ik dat al in overweging zou nemen - zou ik afstand moeten nemen van Aiden en dat ging dus echt nóoit gebeuren. Mijn vingers gleden verveelt door mijn lokken. Ik was benieuwd naar wat hij zou uitspoken en vanuit mijn eerste ingeving begaf ik mezelf naar het bos. Het was een zwakke gewoonte geworden, en toch wist ik hem steeds opnieuw te vinden. "Aiden!" Ik bleef stilstaan om op antwoord te wachten. Degene die dát niet gehoord had was doof.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Aiden Sawyer Paxton

    Wanner ik de stem van mijn zusje hoorde, draaide ik me om en fronste.
    "Cybel, wat doe jij nu weer hier?" Vroeg ik lichtelijk verbaasd en vroeg me af hoe ze wist dat ik hier zou zijn. "Stuurde vader je? Of kom je uit je eigen?"
    Het zou niet de eerste keer zijn dat vader iemand stuurde om me te komen halen als ik weer eens ergens was waar ik niet hoorde te zijn.
    Ik liet mijn armen weer naast mijn lichaam hangen en keek haar afwachtend aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cybel Ariàne Paxton
    "Je bent mijn broer. Sinds wanneer moet ik verantwoording afleggen?" Ze prikte zacht in zijn buik waarna ze haar lokken bij elkaar in een staart bond. "Dus.. Wie zijn je nieuwe vrienden?" Aiden leek niet bijzonder vrolijk, en ze was wat dat betreft enorm betrokken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cole Daniël

    'Ge-wel-dig!' mompelde ik 'Nog meer mensen!'
    Sunan keek me verbaasd aan en haalde zijn schouders op. Hij ging naar een leeg grasplekje en na onderhand tien keer proberen, creeërde hij een klein bos.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aiden Sawyer Paxton

    "Weet ik veel," Lachte ik tegen Cybel. "Ik heb ze net ontmoet, weet niet eens hun naam."
    Ik draaide me om naar de jongen die zonet wat had geroepen.
    "Dit is mijn tweelingzus, Cybel." Stelde ik haar aan hem voor. "Maar ik weet nog steeds je naam niet."
    Ik ging naast Cybel staan en sloeg mijn arm glimlachend rond haar nek terwijl ik de jongen nogmaals bekeek.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Perciën Villemon

    Ik was erg onde de indruk van de actie van Arlynn. "Ik helende krachten?" Vroeg ik toen het tot me doordrong wat ze zei. "Maak me eens een wond?" Vroeg ik uit het niet, ik wilde dat zien, kan ik echt met water helen? Mijn ogen schoten even naar Chiron. Hopelijk vroeg ik niet iets raars, want ik wil echt weten of ik helende kracht heb met water. Het is wel cool als ik dat heb, kan ik mensen helpen en zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arlynn Deonna Villemon

    Ik sta op en pak een mes uit één van de lades in de keuken. 'Als ik de waterdrietand gebruik, heeft het water misschien een ander effect of zo. Ik kan je dus beter verwonden met een normaal wapen. Genoeg water om het mee te helen,' zeg ik simpelweg. Ik pak zijn arm en zet het mes erop. Vervolgens maak ik een tamelijk grote snee. Niet te diep, want als hij niet kan genezen, moeten we nog genoeg tijd hebben om naar één van de zonen van Apollo te gaan. Die kunnen best goed genezen.


    Happy Birthday my Potter!