• Door mijn oma ben ik al een aantal jaartjes geïnteresseerd in spiritualiteit. Mijn oma kan bijvoorbeeld mensen 'helen' door middel van reiki en heeft een grote pot met edelstenen thuis, ieder met een eigen werking. Ik heb daar heel veel bewondering voor en zodoende dat, wanneer mijn oma mijn interesse opmerkte, ze me een boekje over allerhande spirituele onderwerpen meegaf. Laatst vond ik dat boekje terug tijdens een opruimsessie en heb ik me verdiept in het hoofdstuk tarotkaarten. Het lijkt me behoorlijk interessant en spannend om daaruit antwoorden te halen en daarom vroeg ik me af of jullie weten waar je ze koopt. Het liefst niet online. Thanks. (:


    Searching heavens for another earth

    Hebben jullie een feestwinkel of zo'n ghotic winkel?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Kind, vraag dat aan je oma? :'D

    Meteoroid schreef:
    Kind, vraag dat aan je oma? :'D


    Dat is slim :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb trouwens ook een aantal stenen liggen hier thuis en tarotkaarten (van mijn mama)

    Misschien weet je oma nog waar ze haar tarotkaarten is gaan halen? Ik zou zelf wel niet weten waar ze te halen.


    Ex astris, sciencia

    Meteoroid schreef:
    Kind, vraag dat aan je oma? :'D


    Hé, waarom ben ik daar niet eerder op gekomen.


    Searching heavens for another earth

    Mysterions schreef:
    (...)

    Hé, waarom ben ik daar niet eerder op gekomen.

    Vraag ik mij ook af ;d

    Tarotkaartenwinkels.


    Oké, dat was wel heel droog.

    Meteoroid schreef:
    Kind, vraag dat aan je oma? :'D


    xD


    Life is full of fake people

    Op internet vind je ze heel makkelijk en vaak vind je ze ook in winkels die zich een beetje bezighouden met fantasy of jaren 20/30. :')
    Ik heb mijn set gekocht in Napier, Nieuw Zeeland tijdens een jaren 20/30 festival. :]


    Til hug og blod.