• Ik heb dus een krantenwijk.
    Vanochtend was ik heel druk bezig, totdat ik met mijn laatste straat begon.
    Ik liep naar de postbus van een huis, wat onder een carport aan de muur hing. Toen ik daarheen liep was het droog. Toen ik de krant in die postbus deed en me omdraaide, leek het net alsof er een kudde olifanten vanuit de lucht aan het huilen waren.
    Het kwam echt met bakken uit de lucht.
    Maar ik besloot verder te gaan, aangezien ik niet wist wanneer het zou stoppen.
    Toen ik thuis kwam, was ik tot op het bot toe verkleumd, had het enorm koud en was ontzettend nat.
    Toen ging ik een douche nemen, werd m'n vader chagrijnig, omdat ik hem wakker had gemaakt.

    Leuke ochtend, sarcasme. Dus hoe was jullie ochtend? :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik droomde dat ik bezeten was.


    Has no one told you she's not breathing?

    Een vriendin van me loopt kranten en die was ook al zeiknat geworden. Pas maar op dat je dan niet ziek wordt. ;P

    Mijn ochtend... tja ik hoor nu eigenlijk mee te helpen met de caravan in te pakken aangezien we op vakantie gaan maar ik heb geen zin. :W

    Ik heb uitgeslapen en gejuicht dat ik vandaag gelukkig geen kranten hoefde rond te brengen ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tot half 12 uitgeslapen en daarna ontbeten. Een zeer inspirerende ochtend dus:Y)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 12:18 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Mijn ochtend was gewoon traag. Alsof de wereld in slow motion draaide :Y)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 12:20 ]


    The walking dead <'3

    Oeps sorry! Dubbelpost ;x

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 12:20 ]


    The walking dead <'3

    Ik moest om half 8 opstaan omdat we een stadje gingen bezoeken (ik zit in Italië) en omdat het namiddag bloedheet is hier.

    But poor you :(


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben kotsmisselijk en met een giganische koppijn opgestaan ='D Stap zo op de trein naar Enschede. Hopefully, I'll survive.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ben net wakker... :$ Misschien moet ik eens wat vroeger gaan slapen i.p.v. half 5 's nachts...


    Bad decisions make good stories.

    Ik ben redelijk vroeg opgestaan voor een vakantiedag (half 9)
    Heb de hond in bad gedaan, want dat was nodig en heb daarna ontbeten en gedouched om me vervolgens aan te kleden en op te maken. Daarna achter de computer gekropen en daar zit ik nu nog steeds ^.^


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Mijn ochtend? Toen heb ik mijn slaap ingehaald. Mijn tent was weer eens irritant bezig, waardoor ik vannacht telkens halve hartverzakkingen kreeg >.<
    En verder heb ik heerlijk gedoucht :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb de hele ochtend geslapen ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tot bijna 1 uur geslapen en toen gegeten, geschilderd en nu zit ik hier achter mijn laptop (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Aurorae schreef:
    Tot half 12 uitgeslapen en daarna ontbeten. Een zeer inspirerende ochtend dus:Y)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik heb koekjes gebakken en met de hond van mijn buurvrouw gaan wandelen en een kater gevangen omdat die gecastreerd moet worden. :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.