• Ik werk in de huishoudelijke verzorging als vakantiekracht. Maar ik werd maandag ziek, dus dinsdagochtend om 8 uur 's ochtends heb ik gebeld om te zeggen dat ik ziek was. Het eerste wat ze aan de telefoon zeide: 'Ja maar morgen ben je waarschijnlijk wel weer beter. Rust je deze dag maar goed uit.' Ten eerste, ik ben nu nog steeds ziek, en hoe kan zij weten of ik de volgende dag beter ben. Maar goed, ik kreeg net een brief thuis waarin staat dat ik volgende week 24 uur heb, die ik moet maken. Op vrijdag moet ik 7,5 uur, terwijl ik 5 al te veel vind, na 4,5 ben ik hartstikke moe. Stelletje gekken, serieus.

    Sorry voor dit zeiktopic maar ik ben hier gewoon boos over.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ze hebben het recht niet om te zeggen dat je de volgende dag al moet gaan werken, als je nog niet beter bent, dan moet je echt niet gaan.
    Maar qua uren wil ik toch wel jou zijn. Ik moet er meestal 10 uur doen.


    Life is all about having a good time.

    Ik snap je probleem, als je ziek bent ben je ziek!


    Life is full of fake people

    Whut? Als je nog ziek bent kunnen ze dat toch niet maken. O.o
    Wat een bullshit zeg.


    The odds are néver in our favor.

    Nja aan de ene kant snap ik je werk wel, maar aan de andere kant snap ik jou ook wel xD


    Tears stream down your face

    Knight schreef:
    Whut? Als je nog ziek bent kunnen ze dat toch niet maken. O.o
    Wat een bullshit zeg.

    En dat niet alleen, in de brief die ik in het begin heb gekregen staat duidelijk dat als je na 2 dagen nog ziek bent, je gewoon door betaald krijgt. Belt ze me vanochtend en zegt ze: 'Ja je werkt nog niet zolang dus het is nog niet zeker of je door betaald krijgt.' Echt waar, ik ben zo pissed gewoon.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik denk dat jij vakantiewerk een beetje onderschat. Ik zou het niet moeten riskeren om gewoon even af te bellen. Bij ons moet je voor vervanging zorgen ofterwijl een doktersbriefje binnenbrengen. En 7.5u is echt niet veel hoor. Ik werk 9u (en soms loopt dat uit tot 10u) op een dag. (':

    Wat doe jij van werk misschien?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mijn moeder werkt 24 uur per week...


    Food.

    7,5 uur valt wel mee. Je vliegt er zo doorheen. Maar hoef jij niet jouw werk op de hoogte te houden over hoe het met je gaat?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Knight schreef:
    Whut? Als je nog ziek bent kunnen ze dat toch niet maken. O.o
    Wat een bullshit zeg.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    RINGDINGDONG schreef:
    7,5 uur valt wel mee. Je vliegt er zo doorheen. Maar hoef jij niet jouw werk op de hoogte te houden over hoe het met je gaat?

    Ik moest elke ochtend om 8 uur bellen.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Scharry schreef:
    Mijn moeder werkt 24 uur per week...

    Ja ze is dan ook ouders als mij, ik ben 17 en heb het nog nooit gedaan. Da's zwaar voor mij.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    SheIter schreef:
    Ze hebben het recht niet om te zeggen dat je de volgende dag al moet gaan werken, als je nog niet beter bent, dan moet je echt niet gaan.
    Maar qua uren wil ik toch wel jou zijn. Ik moet er meestal 10 uur doen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Authentic schreef:
    (...)
    Ik moest elke ochtend om 8 uur bellen.
    Raar dat ze jou dan zoveel inplannen.
    Maar je hebt nog tot volgende week tijd om uit te zieken en dan kan je het later nog aankijken.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Het ziek-zijn gedeelte, daar begrijp ik je in.
    Maar die uren zijn normaal, vind ik. Als je later voltijds gaat werken moet je iedere dag 8 uur draaien.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Scharry schreef:
    Mijn moeder werkt 24 uur per week...


    Dat is dan drie uur per dag?
    Ik denk dat je 24 uur per dag bedoelt. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.