• Hallo allemaal,

    Ik wilde even een ding kwijt wat ik nog niet echt snap. Er zijn hier mensen die klagen over de snelheid van de site, beschikbaarheid van nicknames, etc.
    Maar ondertussen heeft wel bijna de helft van quizlet meer dan 2 accounts. Een persoon heeft zelfs gezegd dat ze meer als 10 'schuilnamen' heeft.
    Dat vind ik eerlijk gezegd een beetje idioot en onnodig. Vind je het gek dat de 'leuke' namen bezet zijn?

    Ben ik de enigste die dit onzin vind?

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb Er 1

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    ik heb er wel ng een paar, mar ik ben er zeker van dat deze namen niet worden gebruikt. En dat is stees met andere mensen ook he.

    Ma Jah als je al 10 schuilnamen hebt, dan is het wel erg.
    Ik kwam er zojuist achter dat het er zelfs 12 waren >.<


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Ik kwam er zojuist achter dat het er zelfs 12 waren >.<

    Like WTF :8
    Okédan.
    Wat moet je met 12 acounts?
    Jezelf leuke reacties geven op je verhalen? :X

    ik heb maar een account, nou ja anderhalf. Met mijn vriendin heb ik er ook een, als we dan bij elkaar zijn en we maken samen een quiz doen we dat op dat account. www.quizlet.nl/users/Elementen


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Ik heb er 2. Maar die andere mag weg, maar ik heb geen zin om het te laten verwijderen x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb 2 acounts. Op deze zit ik het meest. Maar op de andere help ik mensen veel en praat ik veel over problemen. Op dit acount ook hoor, maar op die andere ietsjes meer.


    bla bla bla

    Ik heb er veel,maar daar zit ik nooit meer op.

    Ik heb er maar 1 =')

    Ik heb 1 account. Niet meer. Niet minder.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil eigenlijk weten wie die hulppersonen zijn:'D

    Ik wil eigenlijk weten wie die hulppersonen zijn:'D


    Dat ga je toch niet weten, dus blijf maar braaf on-topic. :P

    En verder ben ik het weer helemaal eens met Kirsten. :Y)

    xX


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Maar waarom kunnen die accounts nou eigenlijk niet definitief worden verwijdert? Ik vind dat halfverwijdergedoe zo nutteloos. Of kan dat niet met de site ofz.. ? o.x


    Mew <3