• hyééé,

    ik had vorig jaar een meneer en die leek sprekend op dobby van Harry potter ik en mijn vrienden en vriendinnen lagen strijk toen we hem voor het eerst zagen

    jullie ook al eens voorgehad ?

    (lol) xx merel


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Euhm, ik had ooit een leerkracht die op een varkentje leek. En echt iedereen noemt haar 'Miss Piggy'. (: En meer kan ik me er even niet bedenken.

    We hebben een leraar die we peer noemen
    Ze heeft namelijk heupen met de doorsnede van een skippybal.


    BAM!

    Whaaa, wij hebben een lerares die we Brilsmurf noemen x]


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    een lerares die heette mev. Mut... we noemde haar gewoon mev. Muts. verder niet echt.


    Als je maar een ananas hebt..

    nee niet echt...xD^^ alleen wij hebben wel soommmige vage leraren..het ene moment super blij en happy enzoo...en het andere moment super chagie..xD

    bij ons op school is iemand die lijt op willie wortel. en zn afkorting is ook; wwo =]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Wij hadden een leraar die op Einstein leek. Hij knabbelde steeds op het pootje van zijn bril :S


    Think before you act.

    wij hebben een Einstein, een Blik Tonijn(die heb IK bedacht en is door de rest overgenomenx'D) Helaas is meneer BLik Tonijn ontslagen..:P, De hond, Lillyputter en Konijn.x'D
    ö en de Pedo! Ja er zijn een heleboel leraren bij ons die een bijnaam hebben!xD

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    wij hebben een Pedo, de rest heet eigenlijk: dat wijf/ die eikel van *vak*


    I am an idiot, I move.

    ik had vorigjaar een wiskundeleraar die wat weg had van harrypotter, zo'n brilletje enzo. =]

    Onze NaSk leraar heet bokhove, maar we noemen hem Bokfokker. En hij lijkt op een Gorilla.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Euhm, ik had ooit een leerkracht die op een varkentje leek. En echt iedereen noemt haar 'Miss Piggy'. (: En meer kan ik me er even niet bedenken.


    zo noemen we een wannabe-vriendin van me, omdat ze zo dik is als een varkentje


    a figment of your imagination

    wij hebben een Einstein, een Blik Tonijn(die heb IK bedacht en is door de rest overgenomenx'D) Helaas is meneer BLik Tonijn ontslagen..:P, De hond, Lillyputter en Konijn.x'D
    ö en de Pedo! Ja er zijn een heleboel leraren bij ons die een bijnaam hebben!xD

    xX

    wij hebben ook een pedo xD die heeft onder de rok van mijn nicht gekeken xD


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    nog iemand zo'n leerkracht ?


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    wij hebben een pedo geldt dat ook? x'D
    een vrouw die op een kraai lijkt en een man die op een aap lijkt :X
    en dan ook nog een paar rare gevallen


    You're a star in heaven.