• Ik heb zojuist twee concertvideo's gedownload en wil die graag in iTunes plaatsen zodat ik ze kan bekijken op mijn iPod, maar ik krijg het dus niet voor elkaar om de bestanden naar iTunes te slepen. Kan iemand me vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen?


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Selecteren en slepen naar Itunes en dan loslaten.

    Korra schreef:
    Selecteren en slepen naar Itunes en dan loslaten.

    Het probleem is dus eigenlijk dat dat niet werkt. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Wat voor een bestanden zijn het? Bij mij werken alleen QuickTime bestanden; zoals .MP4 en .MOV.

    Voor de rest voeg ik gewoon de video toe en dan staat ie tussen mijn video's in iTunes ._.
    Via "Bestand aan bibliotheek toevoegen" maybe? ö

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 20:05 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Dat lukt mij ook al niet D:


    Tears stream down your face

    Mercurial schreef:
    (...)
    Het probleem is dus eigenlijk dat dat niet werkt. (krul)


    Of Bestand -> Bestand aan bibliotheek toevoegen. Als dat niet werkt dan weet ik het ook even niet meer.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 20:06 ]

    Luhan schreef:
    Wat voor een bestanden zijn het? Bij mij werken alleen QuickTime bestanden; zoals .MP4 en .MOV.

    Voor de rest voeg ik gewoon de video toe en dan staat ie tussen mijn video's in iTunes ._.
    Via "Bestand aan bibliotheek toevoegen" maybe? ö

    Dat laatste heb ik al geprobeerd, maar werkte ook niet. Wat voor bestand het is weet ik niet precies. Tussen mijn documenten staat het gewoon aangegeven als 'videofragment'.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    (...)
    Dat laatste heb ik al geprobeerd, maar werkte ook niet. Wat voor bestand het is weet ik niet precies. Tussen mijn documenten staat het gewoon aangegeven als 'videofragment'.

    Dan zou dat het nog wel eens kunnen zijn. Converteer ze naar een ander bestandstype met bijv Any Video Converter (gratis) of ze opnieuw downloaden, maar dan in een ander bestandstype ö keepvid.com
    Met .MP4 zit je altijd goed :Y)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 20:11 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Luhan schreef:
    (...)
    Dan zou dat het nog wel eens kunnen zijn. Converteer ze naar een ander bestandstype met bijv Any Video Converter (gratis) of ze opnieuw downloaden, maar dan in een ander bestandstype ö keepvid.com
    Met .MP4 zit je altijd goed :Y)

    Ik heb nu Any Video Converter gedownload en geslecteerd in wat voor profiel de video's omgezet moeten worden. Moet ik nu gewoon converteren aanklikken? :3
    Ik wil je trouwens bedanken voor je geweldige tip!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    (...)
    Ik heb nu Any Video Converter gedownload en geslecteerd in wat voor profiel de video's omgezet moeten worden. Moet ik nu gewoon converteren aanklikken? :3
    Ik wil je trouwens bedanken voor je geweldige tip!
    Hoe geef je dat aan? :3


    Tears stream down your face

    TearsStream schreef:
    (...)Hoe geef je dat aan? :3

    In het venster waar je je geslecteerde video kunt vinden, staat rechts bovenin een blokje met iPhone/iPod bla bla bla. Dit blokje klik je aan en dan krijg je een lijstje. In dit lijstje kun je hetgeen waar jouw video naar omgezet moet worden aanklikken. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    (...)
    In het venster waar je je geslecteerde video kunt vinden, staat rechts bovenin een blokje met iPhone/iPod bla bla bla. Dit blokje klik je aan en dan krijg je een lijstje. In dit lijstje kun je hetgeen waar jouw video naar omgezet moet worden aanklikken. (:
    Oeh, thanks!


    Tears stream down your face

    Mercurial schreef:
    (...)
    In het venster waar je je geslecteerde video kunt vinden, staat rechts bovenin een blokje met iPhone/iPod bla bla bla. Dit blokje klik je aan en dan krijg je een lijstje. In dit lijstje kun je hetgeen waar jouw video naar omgezet moet worden aanklikken. (:

    Jep, en je kunt wat met de andere instellingen prutsen. Qua grootte en ales, maar daar ben ik ook nog niet helemaal uit ><
    En graag gedaan ^^


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    TearsStream schreef:
    (...)Oeh, thanks!

    Haha, geen dank. Ik moet toegeven dat ik echt opgelucht was toen ik dat programma eenmaal gedownload had en dat ding begon met converteren. Ik kan er namelijk niet goed tegen wanneer elektronische apparaten niet doen wat ik wil. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    (...)
    Haha, geen dank. Ik moet toegeven dat ik echt opgelucht was toen ik dat programma eenmaal gedownload had en dat ding begon met converteren. Ik kan er namelijk niet goed tegen wanneer elektronische apparaten niet doen wat ik wil. (krul)
    haha same xd


    Tears stream down your face

    Mercurial schreef:
    (...)
    Het probleem is dus eigenlijk dat dat niet werkt. (krul)


    Haha idd! :Y)


    Life is full of fake people