• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 17:46 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (abo)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Belinda/Lavender

    Boos storm ik de trap op. Hoe durfde hij me te slaan? Ik porde hem alleen maar! Nou, geweldig begin van het schooljaar. Niet dus. Ik liep nog wat sneller door. 'Wat doen jullie nou weer hier?' schreeuwde ik tegen de Weasley tweeling. 'Moeten jullie niet vluchten voor Anderling?' boos keek ik ze aan 'Het is jullie schuld dat Ron zo gemeen doet! Jullie leren hem dat thuis!' ik keek ze woedend aan.


    George Weasley

    'Zo te zien is er iemand boos op Ronnieponnie, wat heeft hij gedaan?' Vroeg ik gretig, 'En nee.. McGonnagall kwam niet verder dan de duur, laat staan dat dat oude mens een trap op kan rennen' Zei ik grijnzend. 'En wat wij hier doen.. We wachten op iemand die het wachtwoord weet dus als je wilt dat we weg gaan hoef je alleen maar het wachtwoord te zeggen'


    Don't be like the rest of them, darling

    {topics}


    On wednesdays we wear black

    Belinda/Lavender

    Ik keek George aan. 'Hij sloeg me, op mijn hand. Ik porde mijn vinger alleen maar in zijn hoofd!' zei ik terwijl ik in tranen uit barsten. 'Hij is enorm veranderd...' Boos ging ik voor hun staan. Met de tranen nog in mijn ogen. 'Waarom leren jullie dat an hem?' vroeg ik boos. 'Als jullie het wachtwoord willen weten dan moeten jullie eerst vertellen waarom jullie hem dat leren!' ik veegde de tranen van mijn wangen. Ronnieponnie was heel erg veranderd.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    [Mijn topics]


    The expert in anything, was once a beginner.

    George Weasley

    'Wij leren kleine Ronnieponnie helemaal niets' Zei ik verontwaardigt, 'Kleine Ronnieponnie word gewoon groot' vervolgde ik, 'Geef gewoon dat wachtwoord anders hebben we wel een andere manier om erachter te komen, en die wil je niet weten'


    Don't be like the rest of them, darling

    [Mijn topics.

    Wat is de laatste reactie voor Hermione en Samantha of Madison?]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 10:45 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Belinda/Lavender

    'Jullie mogen geen Ronnieponnie zeggen! Die naam heb ik voor hem bedacht!' ik duwde ze aan de kant en zei 'Dilligrout!' het portretgat verscheen en ik stamte woest naar binnen. Waarom waren Weasley's zo gemeen? Ik ging bij het haardvuur zitten en haalde mijn haarband uit mijn haar. Boos begon ik er aan te frummelen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {Wil er iemand met George praten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Madison wilt wel? :"D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Waar is die?}


    Don't be like the rest of them, darling

    {iemand blaise of luna ontmoeten? :)}


    On wednesdays we wear black

    [Volgens mij nog steeds in the Great Hall, ik laat haar wel even over de gangen dwalen. Momentje :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {SerpentEyes en ik wareen nog ergens mee bezig...met een gesprek alleen wel in de avond/nacht...gaan we daar verder mee of springen we over naar de andere dag???}


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.