• Ja mensen,zouw ik mijn ouders kunnen overtuigen om in nederland te gaan wonen?n_nIk ben er gisteren gaan shoppen en het verschil tussen de mensen is er echt wel groot ö!Bij ons lopen ze als hoeren over straat nzu,en dan bij jullie was da echt vele anders,de kledingstijl is echt fermeus groot en jha,ik moet toe geven die van elle is beter!So respect:Y)! + jullie zijn vele vriendelijker ö Dus helpt iemand mee mijn ouders te overtuigen?(baby)

    Sjoemelen ken ik jaah en sjoemelap is iets typisch Beurms a.k.a Bornems^^ Betekend zeemvel x]

    Aaah een zeemlap^^
    Nja noemen jullie een vergiet soms ook een tempst?
    -geen idee hoe je dat schrijft o.O-
    Wij doen dat thuis constant x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    gehehehehXD
    maar dat betekent ik weet niet meer wat p.p


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Neej zo noemen wij dat niet :P
    en ken je dit; Eps&Keeis
    & Weps :P

    En byjange en ne muurezeiker x]

    Is muurezeiker iemand die tegen een muur pist ofzo..o.o


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Nee dat is een mier xD

    Waarom heet dat nou weer een murenzeiker=O>< Ik zei toch dat jullie taal raar was><


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Lalala i dunoo dat is typisch Bornems vanwaar ik kom en dat zeggen niet alle Belgen. Zeg eens wat van julie Hollandse woordjes. Btw; Dat is dialect xD

    Ik weet alleen een paar van die straattaal dingen.
    Pila slaan = dronken worden
    Tfuuuu zeg je als een soort van Tssssssss [is marrokaans ofzo]
    En ik kan verder even niks bedenkenX]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Maar ik weet eigenlijk niet of dat wel typisch nederlands is;P Ik weet eigenlijk sowieso geen typisch nederlandse woorden><


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    toen ik vroeger klein was ging in elke vakantie naar Ned en ik moet eiglijk wel zeggen de mensen waar daar vriendelijker xD

    En nu ga ik nog eens ff eerlijk zijn. Elke Nederlander die wij in Frankrijk op vakanti tegenkomen zijn erg onvriendelijk tegen ons en behandelen ons als a piece of shit. Sorry maar ik heb niets tegen die hier want jullie respecteren ons Belgen [/hoop ik] wel en daar in Frankrijk totaal niet >,<

    Ja ik vind duitsers ook vet associaal op vakantie maarja niet alle duitsers zijn dan gelijk zo he><.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)
    In breda xD
    but nee,gelle bent echt vele anders als ons XD
    kheb zo ook ergens iemand wone die mn ouwers kenne,erges ook in nederland,en die zijn ook echt vele anders als hier XD

    Als je hier komt wonen moet je wel in Schiedam gaan wonen he ^^
    Schiedam- Oost (A)
    Kom je gezellig naast my wonen want een huis naast my staat vry xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    kom dan maar is naar antwerpen,lier en mehele XD ziet ge niks anders ;P
    Lier^^ woon ik dicht bij in de buurt


    Only losers can act the way you do