• zeik topic

    Mijn vriendinnen en ik zouden vandaag naar de 15.45 voorstelling van Magic Mike gaan. Er werd dus gezegd dat we om half 4 bij de bios moesten zijn zodat we rustig naar boven konden en alles. Dus ik zit daar netjes om half 4, is er niemand. Ik heb toen nog even gewacht want ik dacht dat ze misschien iets later zouden zijn. kwart voor 4, nog steeds niemand. Net toen ik weg wilde gaan, zag ik dat de tijden voor de film veranderd waren.. Hij draaide nu om 16.15. Dus toen besloot ik om nog maar te wachten tot kwart over 4. Nog steeds niemand. Toen ben ik maar chagrijnig naar huis gegaan. Toen ik thuis op facebook ging stond er doodleuk een berichtje van een van mijn vriendinnen dat ze ergens mee bezig was op dA. Dat had ze daar neergezet om vier uur.
    Nu heb ik dus het gevoel alsof ze mij gewoon zijn 'vergeten' te vertellen dat het niet meer doorging, waardoor ik daar bijna een uur heb gewacht.

    Ik heb nu liever geen reacties waarin staat dat het geen echte vriendinnen zijn, ik moest het gewoon even kwijt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Uneventful schreef:
    Stupid bitches.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Frankenstein schreef:
    Aahw super vervelend!


    Life is full of fake people

    Bekijk het van de positieve kant. Je hebt een uur van je vakantie gevuld! En waarschijnlijk naar leuke filmposters gekeken. En de geur van popcorn geroken. En die dingen.


    Food.

    Scharry schreef:
    Bekijk het van de positieve kant. Je hebt een uur van je vakantie gevuld! En waarschijnlijk naar leuke filmposters gekeken. En de geur van popcorn geroken. En die dingen.


    Lololololol. En calorieën verbrand.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Scharry schreef:
    Bekijk het van de positieve kant. Je hebt een uur van je vakantie gevuld! En waarschijnlijk naar leuke filmposters gekeken. En de geur van popcorn geroken. En die dingen.

    da's wel waar, ik heb altijd moeite met mijn vakantie vullen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see