• Silke is een meisje die 17 is. Ze wil graag professionele danseres worden en ze gaat daarvoor naar een speciale school. Voor haar eind project moet ze in een clip dansen van een bekende groep. Ze wordt op de proef gestelt want ze moet in de clip van Tokio Hotel dansen terwijl ze een super grote fan is. Ze kan haar inhouden en concentreert zich op de dans. Maar wat gebeurd er dan als Bill haar in de clip moet zoenen...

    Rollen:
    BF Silke 1: EvaLovesBill
    BF Silke 2: HOBBITx3
    BF Silke 3: JOYCEDIAMOND
    nieuw klasgenootje: sayXkiss
    Bitch: BiLlPRinCeSs
    BF Bitch (word later bF Silke): ERRORxROMY


    Info:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Foto:
    Tekstje:


    rol: bf silke 1 (mag ook een andere rol zijn)

    Naam: Eva

    leeftijd: 17 (bijna 18)

    foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=80676

    tekstje: heey ppl!

    Ik ben eva en word over een paar maanden 18 !!
    Mijn hobby's zijn: uitgaan met vrienden,Muziek en shoppen.
    Ik heb een bf: Silke
    Zij is echt de beste danseres ever!!
    voor de rest heb ik een haat aan huppels en players.
    En als je nog iets wil weten:

    Just ask!!


    I need you like a heart needs a beat

    BF silke 1 anders moogt ge er zelf een kiezen,maar liefst 1 ;] en info komt.
    naam:
    JOYCE
    leeftijd:
    16
    foto:
    http://i239.photobucket.com/albums/ff139/jentron_2007/jennnnnn.jpg
    tekstje:
    Heej lieverds!Mijn naam is joyce en ben 16 jaar.Nermaal had ik van dat blond haar,maar ik was dat beu,dus leven het bruin ^-^ Mijn grote passie is muziek,ik kan echt niet zonder dat leven.Mijn vrienden zijn echt mega belangrijk,maar de persoon die er boven uit schiet is silke,ik houw van dat kind met heel mijn hart,en zouw er alles voor doen.Samen zijn we fan van tokio hotel,en kunne niet stoppen met dromen over hun.Voor de rest is shoppen een verslaving van mij.Zowel kleren,als van die accesoires kan ik echt veel geld aan uit geven.Ook iets waar ik vaak ben is de disco,wil je me is zien,is dat de plek om te zijn.Voor de rest?Weet ik niets meer,ik moet trouwens tog weg,heb afgesproken met silkebaby.Bye!<3

    Ö!! Silke.. ikke heel toevallig hierop gekomen zijn!!x'D
    Nja,, anyway..






    Info:
    Rol:BF Silke 1 zijn..?

    Naam:Eum.. Weet je die dan niet..?Ö Njah,, hier zeg ik hem nog eens!!x'D 'Friedolien'

    Leeftijd:18 *may be changed*

    Foto:http://i223.photobucket.com/albums/dd280/Heatherfeather6969/scene_hair--large-msg-120680440268.jpg

    Tekstje:

    Hmm,,hier gaan we dan!x'D

    Ahoy There Nice People!!
    Ik ben dus Friedolien, voor moest je het nu nog niet doorhebben!>.<'*, ben 18 jaar geleden uit 1 of andere bloemkool die verneukt was gesprongen en loop hier nu 18 jaar lang onnuttige dingen te doen!
    I need: Silke, Lollypops, Kauwgom, Muziek, Snoep, Me friendjes en 'dinnetjes^^ en nog veel meer..! Plaats me echt niet in de beurt van Huppels of ik word krankzinnig! Niet dat ik dat nog niet was.. Maaarrrr,, het kan blijkbaar nog erger..!!x'D
    Nja,, ik stop hier maar met lullen of ik ben hier volgend jaar nog altijd bezig..!
    Toedelzz.x3


    Life is a climb, but the view is great <3

    Rol: BF Bitch (word later bF Silke):
    Naam: Romy
    Leeftijd: 16
    Foto: http://moviesmedia.ign.com/movies/image/article/842/842923/greg-mottola-20071221045024944.jpg
    Tekstje:

    Hee, nou ik ben dus Romy en ik ben 16 jaar. Ik ben de bf van de bitch bij ons op school. Ohw oeps ik mag d'r natuurlijk geen bitch noemen, nou ik ben dus vriendin met mijn beste vrienden, klinkt logies .. Maar okee ik heb een verslaving voor snoepjes, maar ik kom gelukkig niet te veel aan xD. Mm, ik weet niet zo veel te vertellen eigenlijk. Dus ik ga maar weer, lufu <3.
    xx :3


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Rol: BF Silke 1

    Naam: Say

    Leeftijd: 16, maar mag je veranderen! :D

    Foto: http://i202.photobucket.com/albums/aa209/cutandcolor/Girl%20Hairstyles/danielle.jpg

    Tekstje:

    Yo bitch, listen!
    Ik ben Say, 16 jaartjes jong. Als je mij te vriend wil houden [watikjezekeraanraad] moet je niet aan mijn vrienden komen, mij gewoon accepteren zoals ik ben, en gewoon lief zijn! ^^ Ik speel al sinds mijn tiende gitaar, en het is in die jaren echt mijn passie geworden. Ik speel elke dag wel even, schrijf zelf liedjes en zou graag later verder willen met gitaar spelen. Verder hou ik ook erg van dansen en skaten. Als ik ergens een hekel aan heb is het school wel.. =.= Verder vind ik dat iedereen gewoon zijn eigen stijl moet hebben, weg met de hokjes! O, een leven zonder muziek of vrienden kan ik me niet voorstellen! Maar ik moet gaan, Silke gaat zo auditie doen voor één of andere clip. En aangezien ze mijn BF is moet ik wel mee! :]
    See Ya!
    Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Rol: silke bf 2

    Naam: pamela

    Leeftijd: 17

    Foto: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=prbs&s=4

    Tekstje:hej ik ben pamela ik ben 17 ik woon bij mijn oma oma omdat mijn ouders zijn overleden
    op mijn 10e bij een auto ongeluk ik ben verslaaft aan chocolade en tokio hotel
    en dan vooral tom ik hou ook van shopen en naar de bios gaan en lekker op strand
    liggen en ik speel ook gitaar en schrijf daar mijn eigel liedtjes bij dus sing
    ook een beetje en grafftie spuiten vind ik ook erg leuk om tedoen mijn karakter
    is dat en ik ben heel spontaan en ik ben aftoe bitch ben en en ben aftoe stout maar
    ook heel erg lief en niet snel jaloers maar wel erg eigen wijs en ik hou ook heel erg
    van uit gaan in discos lekker jongens kijken maar ik ga weer veder met mijn nieuwe liedtje de mazzel


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Ike!!!
    Rol:
    Bitch
    Naam:
    Elle
    Leeftijd:
    17
    Foto:
    http://kuebicore.deviantart.com/art/green-blond-hair-58675920
    Testeke;
    Hoii! ik ben Elle,, en Huppel al zoon 17 jaartjes overr deze te kleine aarbol heen,, Ja hallo,, ik ben onderhand overal al geweest! dus tja,, de welrdel is maar klein,, en vierkant,, of was hij nou rond,, Ag wat boeit het,, het intreseert me tog niet! Wat me daar in tegen wel intreseert, is me sgoenen Colecie! Hij is heel groot, en mooi! Will je hem zien?! Maar heb nu geen tijd voor dat,, want ik moet me kleertjes zo ook nog op kleur leggen,, ja mijn Papie is nog al rijk,, Dus ik heb heel veel kleren,, Meestal doet me Kamer meisje dat voor me,, me kleertjes op kleur legen,, en rokjes bij rokjes, Topjes bij topjes,, maar die is ziek, dus ik moet het zelf doen van me Papie. Ik krijg egt alles van me Papie,, wat ik maar wil! Dus ik snap ook niet hoezo,, hij dan niet iemand anders stuurt voor me kleertjes,, want ik moet zo naar de stad,, met me Sgattjes! Ja,, weer nieuwe Kleertjes kopen! In mijn Fafo Winkeltje,, staat nu egt een Bitch agter de Kassa,, ik mag haar egt niet,, oke,, ik mag al snel mensjes niet,, ik bedoel,, ze moeten alles doen wat ik will,, enzo niet,, dan bel ik mijn Papie!! O,, oepsie,, mijn Honnies zijn er,, dus moet gaan
    Bye Xxx


    Dunno ><

    Iemand die nog het nieuwe klasgenootje wil zijn?

    Ik dan wel neiuwe klasgenootje willen zijn! :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ik wil wel nieuweklas genootje zijn(A)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Ik dan wel neiuwe klasgenootje willen zijn! :P


    ok is goed ^^

    (...)

    ok is goed ^^


    Dankje! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Dankje,, dat ik de roll heb (K)
    Will, je me laten weten, waneer hij er op staat [A]
    Xx


    Dunno ><

    Hij staat onlineee!!!! voor de mensen die geïntreseerd zijn!

    danku voor de rol!!!!!!

    ik ga het eerste deel nu maken!


    <333


    I need you like a heart needs a beat