• Vandaag had ik een zwart rokje aan met daaronder mijn fluoroze netkousen en heel de school die zat naar mij te kijken. Ik had gewoon iets van; ze zijn jaloers.
    Er loopt altijd zo'n wijf rond op de speelplaats om ene oogje in het zeil te houden en die zat ook te kijken naar mij. Na de speeltijd nam ze mij apart en ging ze klagen over mijn kleren, plots begon ze over mijn haar. (haarkleur=rood) Ze zei dat ik het moest kleuren. F*ck ik haat dat wijf.

    Mijn tip is dus; draag fluokleurtjes om op te vallen.

    whaha die is goedxDxDxD!!!!!!!!!!!

    Oke onthoudt ik maarre dat wijf heeft dus niks te maken met je kleren en je haar:8.

    Maar ja een heel vet idee is da xD


    Sharon<3Moos

    laat iedereen zeggen wat ze willen.

    Als jij zelf je kleding mooi vind die je aan hebt, dan hoeven die kinderen niet te zeiken tegen jou.!


    I need you like a heart needs a beat

    Haha ik draag altijd velle kleding zwart rokje vel roze panty/legging erander roze vest erboven zie je van die gezichten zo: o_o EMÓ!' -_-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    whaha die is goedxDxDxD!!!!!!!!!!!

    Oke onthoudt ik maarre dat wijf heeft dus niks te maken met je kleren en je haar:8.

    Maar ja een heel vet idee is da xD

    ik heb veel zin om mijn haar fluoroze te kleuren expres om dat wijf te pesten [/evil laugh]

    dat wijf heeft tog nix met jouw uitrlijk te make?! maar goed n_n
    fluo dingen sijn geil x3


    We can only learn to love by loving.

    dat wijf heeft tog nix met jouw uitrlijk te make?! maar goed n_n
    fluo dingen sijn geil x3

    like; die kleren en het kleur van mijn haar mogen like ni volgens de sgoolregels en dus moest ze da zeggen aangezien ze daar werkt

    (...)
    like; die kleren en het kleur van mijn haar mogen like ni volgens de sgoolregels en dus moest ze da zeggen aangezien ze daar werkt


    whaha lol x3
    bij ons lopen er kiddo's rond die als er vn die regels souden sijn nooit nr binne soude moge x3 ik sweer n_n


    We can only learn to love by loving.

    ikke ga wraak nemen op dat wijf die in mijn sgool werkt

    Omg,tegen mij zei ene keer zo'n joch dat ik ene lekker kont had toen ik een vuurrode strakke spijkerbroek ana had :O
    En de juf vond mij 'ordinair' toen ik dreadlocks voor het eerst in had >.<

    (...)
    ik heb veel zin om mijn haar fluoroze te kleuren expres om dat wijf te pesten [/evil laugh]



    Whaha moet je egt doenxD


    Sharon<3Moos

    Omg,tegen mij zei ene keer zo'n joch dat ik ene lekker kont had toen ik een vuurrode strakke spijkerbroek ana had :O
    En de juf vond mij 'ordinair' toen ik dreadlocks voor het eerst in had >.<


    wtf jij ordinair ?

    iedereen vind mij leuk kind ;l nie normaal joh.. omdat ik overal so rustig bij ben [als het me boeit benk rustig anders gak kete o_o]


    We can only learn to love by loving.

    T is gewoon discriminatie dat je geen rood haar zou mogen hebben><. Zwart haar mag toch ook[geverfd]?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)


    Whaha moet je egt doenxD

    en dan kleur ik het haar van dat wijf groen terwijl ze ligt te slapen

    T is gewoon discriminatie dat je geen rood haar zou mogen hebben><. Zwart haar mag toch ook[geverfd]?

    jaaa, zwart mag en mijn jufrouw van voeding die zegt dat het uitdagend is, het kleur van mijn haar

    flou kleurtjes zijn über :9~:9~
    dat stomme wijf moet ziet zo zeuren over jou uiterlijk, daar heeft ze toch helemaal niks mee te maken :S.. stomme mensen