• A Saviour Will Be There When You Are Feeling Alone





    number nine, and yes I am fucking happy with it^^


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik vind hem mooi!
    Doet het eigenlijk pijn om een tattoo te laten zetten?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Rozzy schreef:
    Ik vind hem mooi!
    Doet het eigenlijk pijn om een tattoo te laten zetten?


    ghehe thanks ^^

    Ik vind ze over het algemeen niet pijn doen, het is meer een irritant gevoel, alsof er een bij is die je de hele tijd steekt en om je heen vliegt, het gevoel dat je overhoud na zetten is vergelijkbaar met een brandwond omdat ze wel de hele tijd over je huid schaven, maar dt is met 2,3 dagen ook weg, dan voelt het aan als een grote blauwe plek en begint het te jeuken haha

    maar het hangt er ook vanaf hoe hoog je pijngrens is, wat je wil laten zetten, en op welke plek..

    Dit is mijn negende al en ik eb ze op veel verschillende plekken dus over het algemeen kan ik wel vertellen wat meer pijn deed ^^

    Hel schreef:
    (...)

    ghehe thanks ^^

    Ik vind ze over het algemeen niet pijn doen, het is meer een irritant gevoel, alsof er een bij is die je de hele tijd steekt en om je heen vliegt, het gevoel dat je overhoud na zetten is vergelijkbaar met een brandwond omdat ze wel de hele tijd over je huid schaven, maar dt is met 2,3 dagen ook weg, dan voelt het aan als een grote blauwe plek en begint het te jeuken haha

    maar het hangt er ook vanaf hoe hoog je pijngrens is, wat je wil laten zetten, en op welke plek..

    Dit is mijn negende al en ik eb ze op veel verschillende plekken dus over het algemeen kan ik wel vertellen wat meer pijn deed ^^

    Hmm, ik wil misschien vogels op mijn enkels laten zetten, maar ik ben niet echt fan van naalden, dus ik twijfel x]
    Nou ja, ik ben sowieso voorlopig nog een flink stuk te jong, maar als ik ouder ben misschien dan.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik zou het persoonlijk nooit daar doen, maar het is wel nog mooi. :3
    Heb je per toeval foto's van je andere?

    De tekst is mooi. :D

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 17:41 ]

    Meteoroid schreef:
    Ik zou het persoonlijk nooit daar doen, maar het is wel nog mooi. :3
    Heb je per toeval foto's van je andere?


    zal er straks even wat maken ^^

    Ik vind hem echt mooi ;D


    -

    Me likes!
    De tekst is mooi, maar helaas vermoorden mijn ouders me als ik me ooit aan zoiets waag. Ik wil later wel een kleinere...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Wow, hij is echt heel mooi!
    BVB?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Aria schreef:
    Wauw, mooie plek ook!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nu ben ik wel benieuwd naar die andere 8. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mortician schreef:
    Wow, hij is echt heel mooi!
    BVB?


    Hij is inderdaad van BVB ja, maar niet zozeer een fan tattoo, het nummer en de tekst hebben me door een hele moeilijke tijd geholpen, maar niet obsessed met een van de jongens haha ^^

    Meteor schreef:
    Nu ben ik wel benieuwd naar die andere 8. (:

    Haha, ik eigenlijk ook.

    Hel schreef:
    (...)

    Hij is inderdaad van BVB ja, maar niet zozeer een fan tattoo, het nummer en de tekst hebben me door een hele moeilijke tijd geholpen, maar niet obsessed met een van de jongens haha ^^

    O, op die manier. Ik dacht al: Het zal toch niet uit een obsessie met de band zijn gedaan? :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mortician schreef:
    (...)
    O, op die manier. Ik dacht al: Het zal toch niet uit een obsessie met de band zijn gedaan? :3


    Haha, nope ^^
    maar die zin heeft een waarheid, niet alleen voor mij maar voor iedereen die hem leest, er is altijd wel iemand als je je alleen voelt, of je diegene nu kent of niet ^^