• Hallo allemaal,

    Ik heb voor het eerst zowaar een leuke actie binnengekregen van groupon, waarbij ik me in kan schrijven voor 60 minuten tatoeëren inclusief ontwerp voor 49 euro. Nu krijg je vaker bizar lage prijzen aangeboden via groupon, maar ik vraag me toch af of er misschien iemand is hier die ervaring heeft met Nova (zit in Rotterdam) en me er meer over kan vertellen, voor ik besluit of ik op de actie in ga of niet. Want in dat geval wil ik heel graag overwegen een uiltje te laten plaatsen wat ik al langer wil of, als er echt over goede ervaringen gesproken wordt, een andere tattoo waar ik al veel langer naar verlang. *O*
    (En ja, ik weet dat er niet héél veel mensen met tat's zijn hier, maar er zijn zeker genoeg om de vraag i.i.g te stellen.)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 7:57 ]


    Til hug og blod.

    geen ervaring met nova of groupon wat dat betreft, maar wel goed oppassen en informeren bij hun, lijkt me namelijk niet dat je ieder onderwerp neer kan zetten... ook heb ik mijn twijfels op de zaak, een goede artiest heeft hier niet eens tijd voor of belang bij... onderzoek is zeker nodig...

    Ik zou de zaak eerst bellen of ze wel echt meedoen aan deze actie en wat de voorwaarden zijn.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'