• Ik was vandaag op een verjaardag en we zaten heerlijk in de tuin van de zon te genieten. Na die periode van regen had iedereen wel het idee dat we de kans moesten grijpen.
    Kom ik thuis, kom ik erachter dat ik hartstikke verbrand ben. :') Mijn benen zijn zo rood als een kreeft, mijn gezicht staat helemaal strak en je kan precies zien waar mijn shirt ophield. (krul)

    Dus, iemand anders die het ook gelukt is om in het Nederlandse (of buitenlandse, natuurlijk) zonnetje te verbranden?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik óók! Gisteren! Op de achterkant van mijn benen! Juist ja!
    Lol. Maar dan moet ik er ook aan toe voegen dat ik op het strand was en dat het daar heerlijk was!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik was de afgelopen twee weken in Frankrijk en ben toen twee keer lichtjes verbrand, maar dat was op zo'n manier dat het daarna bruin werd en niet te veel pijn deed (:

    Nu ben ik gewoon erg bruin:p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben nog niet verbrand. Als ik in Italië zit, ga ik sowieso verbranden. :C
    En veel aloë vera smeren, daarvan wordt het misschien nog bruin. Bij mij werkt dat toch.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 12:17 ]

    Ik heb wel in de zon gezeten, maar ik ben niet verbrand! :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb de hele dag buiten gezeten, dus ja ik ben flink verbrand!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Rond begin juni verbrandde mijn hele bovenrug en ik verbrand normaal nooit. D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik verbrand serieus nooooit *klopt af*, ik word meteen bruin.


    The odds are néver in our favor.

    over 3 weken waarschijnlijk...dan ga ik naar Turkije :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nope. Hopelijk kleur ik nog wat bij in Duitsland.

    Ik ben verbrand aan mijn kaken. Ik heb me nochtans ingesmeerd.
    Fietstochtje gedaan, 40km schat ik.
    Ik had me nochtans ingesmeerd, over héél m'n gezicht, benen, armen en nek! (rest was niet nodig, had t-shirt aan) Ben ik verdomme verbrand en voel ik me er weer misselijk door. :C


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Laswell schreef:
    Ik ben nog niet verbrand. Als ik in Italië zit, ga ik sowieso verbranden. :C
    En veel Aloë Vera smeren, daarvan wordt het misschien nog bruin. Bij mij werkt dat toch.

    Ik heb de fles hier naast me staan, om het om de zoveel tijd het er weer op te gooien :') 't is bijna alsof het van mijn benen verdampt of zo, ik blijf maar smeren.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben al een beetje gebruind door mijn vakantie in Spanje, dus dan verbrand ik niet meer zo snel. Ik vond het echt heerlijk om weer eens in NL in het zonnetje te liggen.


    Me so good.

    Ik verbrand altijd! Ook al smeer ik me heel veel veel in met zonnecrème! Echt heel raar, en dat rood wordt bij mij niet eens altijd bruin!
    Vandaag had ik verjaardagsfeestje van mijn nichtje en we hebben ook de hele avond buiten gezeten, nu zijn mijn schouders verbrand en zie je mijn topje! Hopelijk wordt het bruin (;


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik blijf nog even binnen. Ik ga binnenkort naar Frankrijk en daar verbrand ik me zeker weten. Waarschijnlijk ben ik net een sneeuwpop als ik aankom in Zuid-Frankrijk (cat).


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben veilig binnen gebleven aangezien ik geen zin had om me in te smeren en daarna te verbranden. Mijn moeder was wel buiten en haar ene arm is aardig vebrand.


    Physics is awesome