•       Ja, de ouders van mijn vriendin.
          Mijn vriendin had zeg maar vijf dingen omdat ze geslaagd was. Haar uitslag, een examenfeest voor haar familie, diplomauitreiking, examenfeest voor vrienden en een etentje omdat ze geslaagd was.
    Haar ouders werden toen dus boos, omdat ik niet naar het examenfeest voor haar familie kwam, omdat ik voor school bezig moest.

          Met het etentje, zat ik naast mijn vriendin en haar broertje, waar ik heel goed mee kan opschieten.
    Hadden haar ouders tegen haar gezegd, toen ik weg was, dat ik té veel met haar broertje omging en dat ik daarom kinderachtig was.
    Ik bedoel, het is toch goed dat ik goed met haar broertje om kan gaan? Dat is beter dat ik helemaal niet met hem kan opschieten.

          Net stuurde ze me een sms'je met ok. iedereen vraagt zich nu af waarom jij foto's hebt met andere meisjes op je fb. so why?
    Waarop ik reageerde Wie vragen dat dan? Sorry hoor, ik vind hen wel raar, mag ik niet met andere meisjes omgaan nu ik met jou ben? X
    Waarop zij weer reageerde laat maar. ik zei iedereen. heb t over iedereen thuis. wanneer zie ik je weer?

          Nu ga ik daar waarschijnlijk dinsdagavond heen, maar ik vind het echt vreemd waarom iedereen bij haar thuis zich bemoeid met onze relatie..
    I mean, ik heb een relatie met háár, niet met haar gezin...

          Op twitter had ze net getweet dat ze moest huilen. Dus ik vroeg even via msn wat er was.
    Toen zei ze dat ze sommige dingen niet over msn kan zeggen, maar alleen face to face. Heb ik nu weer iets fouts gedaan?

          En ze tweet No I don't believe you - pink dit. Nu heb ik haar gevraagd waarom ze dat tweette. Zei ze dat ze dat tweette omdat ze de tekst uit haar hoofd kende en omdat ze het liedje nu luisterde.
    Maar ik geloof haar niet.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 19:22 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Preysler schreef:
    (...)Ja kan ook, en ik wil ook echt met haar praten, maar dat wordt nu op vrijdag.
    We hebben op vier augustus vijf maanden
    Echt vervelend dat die ouders dan nog zo moeilijk doen of hadden ze je nog niet vaak gezien. Praat er gewoon eens met je vriendin over, jullie komen er samen wel uit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Echt vervelend dat die ouders dan nog zo moeilijk doen of hadden ze je nog niet vaak gezien. Praat er gewoon eens met je vriendin over, jullie komen er samen wel uit.
    Nou, die ouders hebben me vaak genoeg gezien..
    En ja, vrijdag wordt dat dus


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dat van die facebook vind ik nergens op slaan, ik heb ook een vriend, maar ik ga ook gewoon op de foto met andere jongens? En mijn vriend vind dat juist leuk. En anders om ook.. Nja over haar ouders, misschien heeft je vriendin iets gezegd tegen haar ouders maar vatte haar ouders het verkeerd op, terwijl het niet zo bedoelt was? Ik weet het echt niet.. sorry. =(


    Life is a beautiful struggle

    Vraag het hen. Ik zou daar ook gillend gek van worden, wat een onzin zeg.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Vraag het hen. Ik zou daar ook gillend gek van worden, wat een onzin zeg.
    True


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jij moet jouw vriendin ook meer vertrouwen, just saying. Als zij iets zegt tegen jou, moet je dat gewoon geloven, vind ik. En die ouders zijn gewoon bezorgd om haar, lijkt me. Niet tevel van aantrekken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    5 maanden is nog niet zó lang hoor, misschien hebben die ouders gewoon nog meer tijd nodig =).
    Je moet je er trouwens niets van aantrekken, enkel zorgen dat jou vriendin gelukkig is ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    zal ik mee gaan, ik kan niet tegen onrechtvaardigheid en duidelijkheid, ik leg het ze wel even duidelijk, dat ze het nooit meer vergeten, want dit is echt niet allricht


    ©1998

    Morgen kom je er wel achter. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Aurorae schreef:
    Het lijkt echt gewoon alsof ze gewoon echt naar dingen zoeken die fout aan jou zijn.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Oke, het gaat in ieder geval weer beter tussen mijn vriendin en mij (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Preysler schreef:
    Oke, het gaat in ieder geval weer beter tussen mijn vriendin en mij (:

    Oh dat is wel goed! Ik vind wel dat die ouders te overdreven reageren en je vriendin trouwens ook. Jongens kunnen toch ook bevriend zijn met meisje en andersom? Ik bump nu een topic die op pagina 10 stond in actieve topics oeps


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Preysler schreef:
    Oke, het gaat in ieder geval weer beter tussen mijn vriendin en mij (:

    Ben blij dat te horen. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."