• Yoda schreef op 2 juli 2012 - 20:40:
    Toestemming themawedstrijd
    Hallo Errin,
    hierbij krijg je toestemming om te beginnen met je themawedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier!
    Groetjes, Yoda



    Wat zoek ik:
    Ik zoek maximum 15 deelnemers die actief zullen meestrijden in deze competitie. Denk goed na voor u zich inschrijft, want ik zoek enkel leden die zich 100% voor deze wedstrijd inzetten.

    Wat wordt er verwacht:
    Deze themawedstrijd wijkt een tikkeltje af van de doorsnee wedstrijden. Er valt namelijk niemand af. Per opdracht zal u een punt krijgen en op het eind van de rit wordt dan een gemiddelde van uw punten berekend. Om er voor te zorgen dat u niet meteen verliest door eens een minder goede opdracht te maken, worden uw uitschieters (beste en slechtste punt) eerst verwijderd en wordt pas daarna uw gemiddelde berekend.
    Tijdens deze themawedstrijd kunt uw zich aan verschillende soorten opdrachten verwachten (denk maar aan een schrijfopdracht, quizopdracht, zingopdracht etc.). Omdat niet iedereen talent heeft in al deze takken is het mogelijk om doorheen deze wedstrijd juist één joker te gebruiken. Deze joker zorgt er voor dat je vrijstelling krijgt voor de gekozen opdracht.

    Tijdens de eerste opdracht is het mogelijk om zich nog uit te schrijven, maar dan wordt wel van u verwacht om zelf een vervanger te vinden. Vanaf de volgende opdrachten is dit niet meer mogelijk. Wanneer er één iemand niet meer indient doorheen deze wedstrijd wordt de wedstrijd gewoon doorgezet, maar kan ik aan jullie prijzen zitten. Indien er zo goed als niemand begint in te dienen, zet ik de wedstrijd stop en kan iedereen fluiten naar zijn prijs. Werk dus alsjeblieft goed mee en verpest het niet voor een ander.

    Voor elke opdracht krijgen u twee weken de tijd om iets in te zenden. Indien u niet op tijd klaarkomt met uw inzending is het mogelijk om uitstel te krijgen, dit met een geldig excuus en dit ten minste 24h vóór de deadline. U kunt maximum een week uitstel krijgen. Dit kan variëren indien je op reis gaat.
    Om verwarring met de usernames te vermijden, wordt gevraagd om een Disney karakter als naam op te geven. Indien u uw username toch verandert, verwacht ik dat u dit desondanks in deze topic meld zodat ik uw link kan aanpassen.

    Doordat dit een themawedstrijd is zal bij iedere opdracht de voorwaarden verschillend zijn. Ik vraag u dan ook om u aan deze voorwaarden te houden. Indien u bv. maar één minuut mag zingen, komt u niet met een lied van twee minuten af of indien u een werkje moet schrijven tussen de 500 en 1500 woorden, wens ik geen verhaaltjes te ontvangen van 2000 woorden. Indien u zich niet houdt aan de voorwaarden, zult u dus punten verliezen.

    Wat valt er te winnen:
    De winnaar krijgt 6 credits.
    Degene die het net niet haalde van de winnaar krijgt 4 credits.
    Degene die op de derde plaats is gestrand krijgt 2 credits.

    Hoe en wanneer indienen:
    Per opdracht wordt een deadline gegeven. U krijgt de tijd om in te dienen tot 23u59 die dag. Indien u uitstel krijgt is dat ook tot 23u59 op de dag van uitstel. Uw creaties worden niet op mijn profiel geplaatst, zorg er dus voor dat ik met gemak al uw inzendingen terug vinden. Het is dus toegestaan om een bijhorende story aan te maken, maar dit is niet noodzakelijk.
    Ik waarschuw 1 week - 3 dagen - 1 dag voor de deadline.

    Daarnaast vraag ik u:
    Ik zou het appreciëren als u een andermans werk niet afbreekt. Commentaar en tips zijn altijd welkom, maar wees niet gemeen of onrechtvaardig.

    De jury bestaat uit:
    Belle


    Deelnemers:
    1. Aurora - Uitstel tot 03/09
    8.5 • 7.3

    I • II • X
    2. Rapunzel
    7.6 • 6.7

    I • II • III
    3. Giselle - Uitstel tot 05/09
    6.9 • JK.

    I • X
    4. Snow White
    9.5 • 8.7

    I • II • III
    5. Piglet - Uitstel tot 03/09
    6.2 • 6.5

    I • II
    6. Mulan
    8.0 • 8.7

    I • II • III
    7. Mary Poppins
    8.5 • 8.7

    I • II • X
    8. Ariel
    7.4 • 7.0

    I • II • III
    9. Nala
    6.0 • 7.3

    I • II • III
    10. Bambi - Uitstel tot 05/09
    4.4 • 8.3

    I • II
    11. Poeh
    8.3 • 7.8

    I • II • X


    12. Jasmine
    I • II


    De opdracht:

    Maak een quiz gebaseerd op een van onderstaande liedjes. Je mag zelf kiezen of je eerder een quiz maakt over de film waaruit het liedje komt of over Disney in het algemeen, maar dan wel gebaseerd op dat liedje. Je mag ook zelf kiezen of je met de Engelse versie te werk gaat of je je eerder laat inspireren op de tekst van de Nederlandstalige variant.
    Kies je bijvoorbeeld voor True Love’s Kiss uit de Film Enchanted, kan je een quiz maken over de film Enchanted, maar kan je ook een quiz maken zoals volgend voorbeeld. Zorg er voor dat ik in je quiz kan zien op welk liedje je gebaseerd hebt. Het is de bedoeling dat elk liedje maar één maal gekozen wordt, maar ik heb zoveel mogelijk liedjes gekozen zodat iedereen zeker genoeg keuzes heeft. Wisselen doorheen de wedstrijd is mogelijk
    Verder moet je verplicht vijftien à vijfentwintig vragen verwerken in je quiz dit met minimum drie uitkomsten.
    Gelieve ook een bijpassende template te ontwerpen.
    Je levert in via pb met als titel Opdracht 3 - Naam karakter.

    A Whole New World – Aladdin
    Beauty And The Beast – Beauty And The Beast
    Stories – Beauty And The Beast
    Learn Me Right - Brave
    Touch The Sky – Brave Jasmine
    Can’t Back Down – Camp Rock 2
    This Is Our Song – Camp Rock 2
    Life Is A Highway - Cars
    A Dream Is A Wish Your Heart Makes – Cinderella
    Ever Ever After - Enchanted
    So Close - Enchanted
    That’s How You Know – Enchanted
    The Climb – Hannah Montana Giselle
    I Can Go The Distance – Hercules
    I Won’t Say – Hercules
    I’ll Make A Man Out Of You - Mulan
    Reflection – Mulan
    Colours Of The Wind – Pocahontas
    Once Upon A Dream – Sleeping Beauty
    Someday My Prince Will Come – Snow White
    I See The Light – Tangled Aurora
    Gift Of A Friend – Tinkerbell
    Circle Of Life – The Lion King Bambi
    Can You Feel The Love Tonight – The Lion King
    Hakuna Matata – The Lion King
    Ma Belle Avangeline – The Princess And The Frog
    You’ve Got A Friend In Me – Toy Story Piglet
    Deadline: 31 augustus 2012


    Day #10: Your Favourite Song?
    (Gelieve eerst op de link te klikken en dan te antwoorden. Dank u voor uw begrip.)


    Veel succes, geniet er van en maak Walt Disney trots!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:13 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Op de laatste reacties, bedankt. Ik stress echt teveel om dat soort dingen >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Op de laatste reacties, bedankt. Ik stress echt teveel om dat soort dingen >.<
    Je moet het mij niet zeggen. Ik stress ook wel een beetje door het organiseren, vooral omdat bijna iedereen hem begon uit te schrijven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Je moet het mij niet zeggen. Ik stress ook wel een beetje door het organiseren, vooral omdat bijna iedereen hem begon uit te schrijven.

    Ja, het spijt me, ik ben medeplichtig aan die misdaad.
    Maar ik wou echt nog meedoen. Je hebt waarschijnlijk wel gezien dat ik zomaar iets geschreven heb...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik hoop dat de volgende opdrachten beter meevallen :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik ben benieuwd naar de volgende opdracht (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    misschien is het trouwens handig om een 2 achter de titel te laten zetten..anders denken mensen "oh! een nieuwe wedstrijd! Ik wil meedoen!" =='


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Shira schreef:
    misschien is het trouwens handig om een 2 achter de titel te laten zetten..anders denken mensen "oh! een nieuwe wedstrijd! Ik wil meedoen!" =='
    Eerlijk, ik was het vergeten omdat ik snel nog een nieuwe wou aanmaken voor ik naar mijn bed ging, maarja als ze alles goed lezen zullen ze wel zien dat de deadline voor de eerste ronde al gepasseerd is (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Perdu schreef:
    (...)
    Ja, het spijt me, ik ben medeplichtig aan die misdaad.
    Maar ik wou echt nog meedoen. Je hebt waarschijnlijk wel gezien dat ik zomaar iets geschreven heb...
    Ik heb eerlijk gezegd nog geen tijd gehad om er naar te kijken. :X
    Maar je hebt ingediend en dat is het belangrijkste.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ariel en Mulan, jullie inzending staat nu ook in de lijst.
    @ De rest, hebt geduld de nieuwe opdracht komt binnen ongeveer een weekje. Eerst moet Eeyore nog indienen en dan zal hij online komen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    Ariel en Mulan, jullie inzending staat nu ook in de lijst.
    @ De rest, hebt geduld de nieuwe opdracht komt binnen ongeveer een weekje. Eerst moet Eeyore nog indienen en dan zal hij online komen. (:


    heb ik geen probleem mee hoor :3 dan kan ik rustig de inzending voor die van xSpookje maken en de inzendingen van mijn eigen wedstrijd nakijken :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Day #6: Your Favourite Animal?
    (Gelieve eerst op de link te klikken en dan te antwoorden. Dank u voor uw begrip.)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 11:28 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Shira schreef:
    (...)

    heb ik geen probleem mee hoor :3 dan kan ik rustig de inzending voor die van xSpookje maken en de inzendingen van mijn eigen wedstrijd nakijken :3
    Dan komt het nog goed uit. (:
    Ik moet ook nog een deeltje van deze inzendingen corrigeren en dan nog quoteren + een beoordeling uitschrijven. xSpookje haar wedstrijd moet ik dan ook nog onderhouden, dus ik heb mijn werk voor het moment. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Eerlijk, ik was het vergeten omdat ik snel nog een nieuwe wou aanmaken voor ik naar mijn bed ging, maarja als ze alles goed lezen zullen ze wel zien dat de deadline voor de eerste ronde al gepasseerd is (:


    Voila, opgelost :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nayade schreef:
    (...)

    Voila, opgelost :3
    Oh, oki. Zou je dan dat krulletje in dit "•" kunnen vervangen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Oh, oki. Zou je dan dat krulletje in dit "•" kunnen vervangen?


    Ziezo (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.