• Elenore is negentien jaar oud en studeert aan de universiteit van Durham. Ze heeft haar hele toekomst al gepland en kan niet wachten om aan de slag te gaan als huisarts zodra haar studies zijn afgerond. Alles gaat echter mis wanneer ze Ronny ontmoet, die haar meesleurt in een wereld waar Elenore altijd een grote afstand van wilde houden.



    Kortom, ik zou dus graag een story beginnen die 16+ is, maar ik vroeg me af of het idee wel goed is. Het komt er dus op neer dat Elenore in de stripperswereld terecht komt en met diverse mannen, in ruil voor geld, in bed duikt. Een soort van verhaal over prostitutie dan ook. Mijn idee was dat Elenore dan ook een dagboek bijhoudt en dat ik daar af en toe stukjes uit laat lezen of dat het hele verhaal in dagboekvorm geschreven wordt.
    Ik twijfel nog heel erg over dit idee, deels omdat ik nog nooit 16+ heb geschreven, maar ik wil het wel eens proberen. Ik vroeg mij dus af wat jullie van het idee vinden, of er mensen zijn die het zouden lezen en of 'The stripper diaries' een goede titel is.
    Alvast bedankt! ^^

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 6:41 ]

    Persoonlijk heb ik het een beetje gehad met die 16+ verhaaltjes. De erotisch getinte dan. (cat)

    Maar je idee is verder wel goed en de titel vind ik ook leuk, dus als je hem wilt schrijven moet je dat vooral doen. : D

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 11:15 ]


    everything, in time

    Als je het doet, zou ik het graag willen lezen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Progeny schreef:
    Persoonlijk heb ik het een beetje gehad met die 16+ verhaaltjes. De erotisch getinte dan. (cat)

    Maar je idee is verder wel goed en de titel vind ik ook leuk, dus als je hem wilt schrijven moet je dat vooral doen. : D

    Over dat 16+ twijfel ik nog. Aan de ene kant lijkt me dat wel een leuke ervaring, maar aan de andere kant denk ik dat ik het veel te gênant zal vinden om het te schrijven. Ik zie dus nog wel of ik ook daadwerkelijk de seks ga beschrijven e.d.

    Aria schreef:
    Als je het doet, zou ik het graag willen lezen. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik denk dat het een goed idee is, zou je het willen laten weten als je het gaat schrijven? Ik zou het graag willen lezen!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Aria schreef:
    Als je het doet, zou ik het graag willen lezen. (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    gewoon doen!


    Fashion is a girl's best friend.

    Oké, ik ga het dus doen, maar het kan nog een tijdje duren voordat hij online gaat. Ik moet de karakters nog goed uitwerken en alles op voorhand plannen, want dit verhaal wil ik echt graag afwerken.
    Ik zal iedereen die erom gevraagd heeft waarschuwen!

    Nieve schreef:
    Als je het doet, zou ik het graag willen lezen. (:


    Believe in yourself.

    Lijkt me n goed idee!
    En je kunt gelijk oefenen met 16+!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gewoon doen ! En ik zou het heus wel willen lezen


    The duty of youth, is to challenge corruption.