• ja dat hebben wij dus, dan moeten we een verhaal schrijven..
    maar we worden voor gelezen uit de boze heks. o.O ja ik zit in de 2e, en daar kunnen we dus inspiratie uit halen..

    en we kregen een stencil en daar stonden vragen op en in je verhaal moest je antwoord geven op die vragen.
    echt een soort regels ofzo.. ;s

    maar ik kan toch geen verhaal schrijven als ik me aan allemaal van die stomme nutteloze regels moet houden?
    fuckinghell.. :S

    [/edit]
    het zijn eigenlijk meer vragen..
    als je een verhaal in je hoofd hebt beantwoord dan eerst deze vragen;;
    1. Wie is de hoofdpersoon [en wie zijn de medespelers]
    2. Wat is zijn/haar probleem [en dat van de andere personages]
    3. Hoe wordt dat probleem opgelost?
    4. Hoe is de situatie van de hoofdpersoon hierdoor veranderd en evt. die van de anderen ook.

    en dat moeten we helemaal op gaan schrijven en hij moet 2 kantjes lang zijn en je moet het in 5 minuten voor kunnen lezen en er moet een goed einde bij zitten. Je moet ook nog leeftijdscategorie verzinnen en voor wat voor publiek het bedoeld is.. o.O


    AAP

    o.O wij moesteno ook zo iets doen maar dan met de mythe de kind en het kat en dat is dan voor een wedstrijd van heel Zuid-Holland :S


    Fight for you're love, cause it worth it

    ^^ Arme jij tog

    mr wat sijn die regels dan ??


    We can only learn to love by loving.

    ^^ Arme jij tog

    mr wat sijn die regels dan ??
    [/haalt agenda met blaadje met regels]

    het zijn eigenlijk meer vragen..
    als je een verhaal in je hoofd hebt beantwoord dan eerst deze vragen;;
    1. Wie is de hoofdpersoon [en wie zijn de medespelers]
    2. Wat is zijn/haar probleem [en dat van de andere personages]
    3. Hoe wordt dat probleem opgelost?
    4. Hoe is de situatie van de hoofdpersoon hierdoor veranderd en evt. die van de anderen ook.

    en dat moeten we helemaal op gaan schrijven en hij moet 2 kantjes lang zijn en je moet het in 5 minuten voor kunnen lezen en er moet een goed einde bij zitten.

    enzo.


    AAP

    O_o wat saai x3

    dan moet je er zo'n huppelverhaaltje vn make en da se verliefd is op een gothic fzo x3


    We can only learn to love by loving.

    O_o wat saai x3

    dan moet je er zo'n huppelverhaaltje vn make en da se verliefd is op een gothic fzo x3
    Wahah ja!
    x'D
    oja je moet ook nog bedenken voor welk publiek, welke leeftijdscategorie [ofzo] het verhaal is. o.O


    AAP