• Heey gastjes!

    Nou toen ik vrij was ging ik naar de fietsenstalling om mijn fiets te halen.Vanaf dat moment had ik het gevoel alsof er iets negatief's stond te gebeuren.En ja hoor!Toen ik op mijn fiets stapte fietste iemand voor mij die zacht ging.Dus toen ging ik dr langs,maar iemand anders ging toen weer voor mij langs en je raad het al.Er waren bosjes aan de kant van die jongen dus wij struikelden van de fiets.De jongen ging sneller overreind en reed door zonder ook maar iets te zeggen.Ik stond ook snel op want ik schaamde me dood:| .Toen vroegen 2e jaars of het weer ging en ik loog van wel.Dus toen reed ik snel door.Maar eigelijk voelde ik het al aankomen dat er iets naars ging gebeuren.Weird toch?(reacties plz)(A)

    xx(K)


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Zkr heel erg weird!!!!

    Raar wrm doen mensen dat tog altijd ik word geak van die mensen. Had ik ook pas gaan ze expres tegen je aanvallen dat je valt:S:S:S Ik ken het echt heel erg raar. Maak je geen zorgen met mij is ook alles goed. Er gebeurt echt niks hoor;)

    Xx. Taartje

    idd, weird:|


    Premeditation will kill the trust

    vet raar!!
    maar ook stom dat die dan ook zomaar door fiets .. niet dattie ff kijkt of het wel met je gaat, wel lief dat die andere mensen voor je stopte, maar toch! je fietst toch niet zomaar door terwijl die ander misschien heel veel pijn heeft :S wat een stommeling

    Hmh..
    ik wil niet hard doen hoor, maar volgens mij is het gewoon toeval ofzo ^^
    Ps. prik zijn banden lek!!(6)(A)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Da's kut! ><
    Idd weird dat je het aanvoeldde, heb ik soms ook.. =.=


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Dat heb ik soms ook.., dan weet ik gewoon wat er gaat komen maar dat is gewoon een gevoel.., Kan iedereen volgens mij overkomen als je een sterk gevoels intuitie of hoe da ook mag hete heb..,

    Vreemd...[herken het wel btw, alleen dan met dat ik precies weet wat mensen gaan zeggen of doen]
    Wat een eikel is dat kind eigenlijk ;00


    Sweet dreams will come true.