• Inlecticus, een prachtig land met veel geheimen en oorlog. In 1500 werd volgens wetenschappers het land ontdekt.
    De oorspronkelijke bewoners van het land zijn de elfen. Zij zijn bruut uitgeroeid door de vampiers die het land hebben overgenomen.
    Het blijft rustig tot de vampiers erachter komen dat de mensheid hen land betreed. Het wordt oorlog en de vampiers zijn vastberaden om deze te winnen. Wat zij enkel niet weten is dat er ook vampiers tussen zitten die de mensen willen helpen en hun eigen soort veraden. Die vampiers bijten de mensen die vervolgens zelf vampier worden en dezelfde krachten hebben. Hierdoor heeft de mensheid een kans om de oorlog te winnen. Als de vampiers ontdekken dat er een verrader tussen zit, wordt die afgeslacht.
    Ook bestaan er de halfgoden in Inlecticus. Hier zijn er enkel vier van. Zij hebben de krachten van een god, maar zien eruit als een normaal mens. Ook zij proberen de mensheid te helpen.


    Regels van de RPG:
    - 16+ is toegestaan
    - Moorden mogen enkel worden gepleegd met toestemming van de ander
    - Geen plannen bespreken in het topic zelf, in een PB mag het wel
    - Maak geen perfecte karakters; iedereen heeft een zwakte
    - De maker van de RPG bepaald alles over het starten van een nieuw topic
    - Als je even niet kunt RPG'en, zorg er dan voor dat je je personage er op een manier uit RPG't zodat die evt. weer terug kan komen
    - Vampiers mogen mensen ontvoeren, hier is geen toestemming voor nodig
    - Reserveren is NIET toegestaan

    Veel RPG plezier. (A)

    [Hoe beginnen we?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    We beginnen in het jaar 1604.
    Het is in de avond.
    De vampiers hebben al weet van de mensen die het land betreden.

    [Hmm, volgens mij is het niet echt handig om al te beginnen... Wij zijn de enigen die online zijn :')]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Dat geeft niet. Ze kunnen bij lezen.]

    Esmé Renderson
    Het was avond, maar ondanks dat was de lucht nog heel helder in Inlecticus. Ik kwam onder de dekens vandaan en stond op. Ik bekeek de lucht. Het was een perfect moment om te gaan jagen..
    Mijn ogen veranderen naar een rode gloed wat al aan gaf dat ik hunkerde naar bloed. Ik bond mijn haar in een staart en rende razendsnel het huis uit...

    Olivia Hawkeye
    Ik keek naar de zon die langzaam achter de bomen wegzakte om plaats te maken voor de nacht. Ik pakte de bos sprokkelhout wat beter vast en begon weer richting het dorp te lopen. Ik liep langs de oever van het meer waar ik vaker was geweest dan thuis in de maand dat ze naar dit land waren gekomen. Ik was een beetje het buitenbeentje van het dorp en echte vrienden had ik nog iet gemaakt. Mijn moeder had me daar erg op aangespoord, maar ik ging liever naar dit meer om wat tijd voor mezelf te hebben dan dat ik nu al nieuwe vrienden zou maken.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 8:22 ]


    yeehh

    [Lifening --> CottonCloud]


    yeehh

    { Ik had gelezen dat we waren begonnen, maar is het niet slim om in de rollentopic even dit topic te zetten? Want ik heb hem nu pas zelf gevonden :/ En dan volgen de andere die mee doen ook sneller ;) }

    Nathan Cross

    Ik slaakte een zucht, de avond was gevallen, het huis waar ik alleen in woonde zat op een berg die uitkeek over de meeste dorpen, het was een vaste klim voor iemand die hier heen zou willen komen maar ik voelde mijzelf hier thuis, zo dicht mogelijk bij de hemel. Daardoor had ik ook de hoogste berg uitgezocht.
    Ik glimlach even waarna ik het laatste hout wat ik nodig had voor het vuur naar binnen draag, de ketting die ik om heb bungelt heen en weer als ik het hout neer leg in de open haard.
    Ik steek het vuur aan waarna ik weer even naar buiten loop, het was rustig, iets waar ik veel van hield.
    Dieren liepen hier vaak rond, gevaarlijke maar ook ongevaarlijke, de meeste deden niks maar on danks was ik altijd op mijn hoede en had ik de Epirus boog die ik van mijn echte vader had gekregen altijd op mijn rug zitten.
    Ik laat mijzelf even achter over vallen in het gras waarna ik naar de hemel tuur, het was perfect dit leven, helemaal alleen en niemand die mij lastig valt.

    [Ik wist helemaal niet dat we al waren begonnen :$ Patrick zei het net :) waar moet ik nu beginnen? ]


    ~

    Aviera Milena Denealy

    Eindelijk werd het donker hier in Inlecticus. Ik kon als vampier zijnde eindelijk even naar buiten. Ik trek mijn laarzen met een scherpe hak aan en kijk nog even in de spiegel. Mijn hand strijkt even door mijn lange bruine haren en ik grijns even. Rustig trek ik de deur open en ga naar buiten. Mijn favorite plek was bij het meer en daar zou ik ook nu weer heen gaan. Ik trek de deur dicht en ren mrt hoge snelheid naar het meer waar ik neer plof. 'Heerlijk' zeg ik met een grijns en kijk naar de donkere lucht.


    ~

    Khedira -> Dictionary


    ~

    Nathan Cross

    Ik zag al snel hoe donderwolken boven de berg samen trokken, het was weer de tijd van de avond waar vader zichzelf liet gaan, mij de kracht liet voelen die ik ook had en de berg te verlichten.
    Ik grijnsde waarneer ik de eerste bliksemschigten naar beneden zag komen, de hele berg werd verlicht in wit helder licht. De berg was een van de gevaarlijkste bergen, in ieder geval dat ging het gebied rond, niemand durfde omhoog vanwege de bliksemschigten of de wilde beesten die hier rond lopen.
    Ik ga staan waarna ik een enorme kracht stoot door mijn lichaam voel gaan, dit was een van de momenten waar ik van genoot, de kracht kwam van het bliksem wat om mij heen neer viel in de grond. Ik grijns waarna ik mijzelf weer achter over laat vallen, de donderwolken blijven de hele nacht, hoe erg het ook mocht gaan waaien, ze zouden boven de berg blijven hangen.

    Olivia Hawkeye
    Ik liep in de beschutting van de bomen, iets verder bij het meer vandaan, toen er ineens een vrouw naar het meer kwam rennen. Ik verstijfde even toen ze ging zitten en omhoog keek. Ik greep me vast aan een boom en gluurde naar het meer. Konden normale mensen ook zo snel rennen? Ze zag er redelijk normaal uit, maar er was iets anders aan haar en ik kon het maar niet plaatsen. Misschien kwam het omdat ik haar hier nooit eerder had gezien, wat best ongewoon was aangezien het dorp ook weer niet zo groot was en er nauwelijks mensen van andere dorpen naar dit meer kwamen.


    yeehh