• Ik heb een idee voor een RPG wat zich afspeelt in een afgelegen academy. Op deze academy heb je een dagklas en een nachtklas. In de nachtklas zitten een groep elite jongeren, die stiekem allemaal vampiers zijn. Dat ze allemaal vampiers zijn moet geheim gehouden worden voor de hele mensheid, dus ook voor de dagklas.
    De indeling van de academy ziet er zo uit:



    Het lijkt me super om zo'n rpg te spelen, maar ik weet niet of er genoeg interesse naar is en ik heb ook niet echt een goede verhaallijn dus als jullie ideeën hebben zijn ze van harte welkom!

    Dit rpg zal gebaseerd zijn op de manga/anime Vampire Knight, maar mag hier best ver van afwijken.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Het klinkt heel leuk!! Heb het misschien te druk om er aan mee te doen, maar het idee is gaaf.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Het klinkt heel leuk!! Heb het misschien te druk om er aan mee te doen, maar het idee is gaaf.


    -

    Het lijkt me een leuke rpg, ik zou er zeker aan mee doen maar 1 vraag/tip, is het niet leuker om de vampiers ook gewoon in dezelfde klas te doen zeg maar? Lijkt mij iig makkelijker ook met het maken van contact met elkaar enzo D:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.