• Ik heb al maanden geen stories meer gelezen en gevolgd dus nu zoek ik wat leesvoer ^^

    Ja:
    - Onbekende personen
    - fantasy
    - 16/18+ verhalen
    - HP fics, welke vorm dan ook (Draco,Viktor, Fred, Sneep, Harry, whatever) zolang ze goed geschreven en niet standaard zijn!
    - BVB fanfics mogen, mits ze goed geschreven zijn!
    - Nederlands of Engels
    - goede spelling, grammatica, en interpunctie graag!
    - uitleg en link naar story
    - afgelopen of in ieder geval wat hoofdstukken zodat ik vooruit kan
    - regelmatig updaten

    Nee:
    - geen hungergames
    - geen one direction
    - geen twilight
    - geen tokio hotel
    - geen voetbalverhalen
    - geen standaard verhaallijnen die we allemaal al kennen
    - geen smilies of kleurtjes!

    @ allen hierboven, ik zal eens een poging gaan wagen, de verhalen lopen in ieder geval erg uiteen ^^

    Iemand nog meer stories?

    http://www.quizlet.nl/stories/92539/hollys-life-as-a-fairy-on-a-magical-high-school/

    Holly is een Elfje ze kan dus magische spreuken doen en Toverdrankje maken. Ze heeft het Elfen gen over genomen van haar grootouders. Het heeft een generatie over gelagen dus haar moeder is geen elf. Nu is Holly 15 een gaat ze naar een Magische High school voor Elfen,Heksen, Tovenaars en andere magische wezens.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    The Midnight Game.




    "The Midnight Game is an old pagan ritual used mainly as punishment for those who have broken the laws of a pagan religion.

    While it is mainly used as a scare tactic to not disobey the gods, there is still a very real chance of death to those who play the Midnight Game. There's an even higher chance of permanent mental scarring. It is highly recommended that you DO NOT play the Midnight Game."

    Four teenagers, two boys and two girls, ignore the warnings and decide to play the game.
    Will they survive?

    xSlagroomx schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/92539/hollys-life-as-a-fairy-on-a-magical-high-school/
    (...)


    Deze ga ik helaas dus niet lezen, er staan me al teveel fouten in de intro van vier zinnen. Misschien dat er anderen zijn die het verhaal echter wel willen lezen ^^

    Grimm schreef:
    (...)


    Deze klinkt interessant, ik ga hem lezen ^^

    Hum. Ik twijfel of je mijn verhaal wat vindt... Het is gebaseerd op de Noorse mythologie met een paar elementen uit de film Thor.
    Nou ja. Kijk maar even. XD

    Struck by lightning


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Hum. Ik twijfel of je mijn verhaal wat vindt... Het is gebaseerd op de Noorse mythologie met een paar elementen uit de film Thor.
    Nou ja. Kijk maar even. XD

    Struck by lightning


    Je weet dat ik kritisch ben als het op mythen aankomt he ;)
    Maar ik zal gaan kijken ^^

    Uhm .., ik weet niet of je het leuk vindt. Het stond er niet bij, dus ook niet dat je het niet leuk vindt.
    Dusssssssss


    Beautiful Pictures {Mooie thema foto's}

    Je mag deze foto's gebruiken voor jou story (niet andere foto stories!)
    Verzoekjes zijn natuurlijk altijd welkom.
    Net als kudo's, reactie's en abo's!
    Heb je een verzoekje?
    Plaats die dan graag in dit blog.
    Wil je net als in dit hoofdstuk je story promoot (ik doe het vaker en veel zeggen dat ze daardoor meer abo's hebben gekregen!)?
    Ga dan naar dit blog.
    Daar lees je wat de bedoeling is!
    I hope you enjoy it!
    Xxx Belle fleur



    Een story vol lekkere recepten

    In deze story staan allemaal recepten voor lekkere dingen!
    Van cupcake's tot smoothies en van jam tot zandkoekjes.
    Alles is diervriendelijk, dat is natuurlijk ook erg belangrijk.
    Ook staan er allerlei super handige tips in!
    Als je nog een verzoekje heb dat je als recept wil hebben,
    zal ik het voor je maken en in de story zetten.
    Je mag natuurlijk ook gewoon een hartig verzoekje indienen,
    daar kan ik ook voor zorgen!
    Als je een van de recepten hebt gemaakt kan je bij dat hoofdstuk een
    reactie plaatsen of het gelukt en/of lekker is!
    Zo makkelijk is het eerst (deze story) lezen, maken en dan lekker smullen

    *Kudo's, reacties en abo's zijn natuurlijk altijd welkom!*



    Life is full of fake people

    severus snape teacher or father
    Maar ik moet je wel waarschuwen dat mijn schrijfstijl in het begin niet bepaald goed is (zeg maar slecht) (cat)
    Maar dat verbeterd wel in de loop van de story. Het is ook geen standaardverhaal en de verhaallijn is best origineel- al zeg ik het zelf. Dus daarom dat ik ondanks mijn in het begin beginnende schrijfstijl toch een poging durf te wagen om het hier toch te posten. Maar als je het niet wilt lezen, begrijp ik het best. :Y)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.


    Black Rose
    Wanneer de afstammeling van het duister aan het werk gaat.

    Met: Severus Snape.
    Remus Lupin, Lily Evans.


    Het was al avond toen Druella bij het horen van een baby naar buiten liep en haar in haar armen nam.
    'God zegenen ons.' fluisterde ze. 'Een vierde kind.'
    Huilend kwam Andromeda naar buiten rennen. 'Mama, Bellatrix heeft -'
    Ze verstomde toen ze de baby zag. Langzaam kwam ze dichterbij.
    Narcissa kwam ook naar buiten gerend. De baby was ondertussen gestopt met huilen.
    'Ben ik eindelijk niet meer de jongste?' vroeg Narcissa verheugd.
    Druella glimlachte. 'Nee, jullie hebben er een mooi zusje bij. We noemen haar Rose.'



    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt