• Wow, dit kwam ik juist tegen - Ik weet niet of hier al een topic over is.


    © getty.
    Heet nieuws uit La La Land. Volgens het magazine E! News heeft de Amerikaanse actrice Kristen Stewart haar vriend Robert Pattinson bedrogen met Rupert Sanders, de Britse regisseur van Stewarts laatste film 'Snow White and the Huntsman'. Twee dagen geleden verscheen het koppel nog samen op de Teen Choice Awards.

    "Kristen is er kapot van", aldus een bron aan het magazine People. "Ze heeft een fout gemaakt." De woordvoerders van Stewart, Pattinson en Sanders willen niet reageren, maar het magazine Us Weekly heeft alvast een intieme foto van Sanders en Stewart op de cover staan.

    Robert Pattinson (26) en de 22-jarige Stewart zijn al samen van bij het begin van de opnames van de 'Twilight'-films, maar ze maakten hun relatie pas bekend in de lente van 2010. De 41-jarige Sanders is op zijn beurt getrouwd met het 33-jarige model Liberty Ross, die als Queen Eleanor rondliep op de set van 'Snow White and the Huntsman'. Samen hebben ze twee jonge kinderen: Skyla en Tennyson.

    Een bron uit de omgeving van Pattinson vertelt in People dat de Brit zijn bekendheid altijd als zeer moeilijk en isolerend ervaren heeft. "Hij heeft lange tijd gedacht dat Kristen de enige persoon was met wie hij daarover kon praten en hij voelde dat zij allebei op hetzelfde niveau zaten en dat ze elkaar begrepen. ... Hij aanbidt haar. Hij denkt dat er geen enkele vrouw op deze planeet zo mooi en lief is als zij." Als de geruchten kloppen, zal R-pat daar binnenkort wellicht anders over gaan denken.


    Bron.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Agh ja, zo gaat dat nou eenmaal in de wereld van beroemdheden.


    Believe in yourself.

    Serieus, ik snap die mensen niet. Zij heeft een vriend die van haar houdt en respecteert, hij heeft een lieve vrouw en kinderen. Waar is de logica gebleven?


    Physics is awesome

    Klik
    Lol, precies op het zelfde moment aangemaakt. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik snap Kristen echt niet. Ik zou echt niet Robert laten zitten voor een 41-jarige regisseur... Ik bedoel, hallo?! We hebben het hier wel over Robert Pattinson. Nu weet ik wel dat het in dat wereldje anders gaat, maar toch... Zij moet ook wel inzien dat er niks mis is met Robert.

    Aragog schreef:
    Klik
    Lol, precies op het zelfde moment aangemaakt. :'D


    Jullie hebben Edwards gave, zeker ook?


    Physics is awesome

    Dubbeltopic, slotje.
    Andere topic


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.