• Ofcourse zoals velen zit ik zonder leesvoer, dus want to drop your kickass-story hier, go ahead and do it.

    Lees ik wel:
    * One Direction (Zayn of Harry)
    * The Hungergames
    * Harry Potter (Draco)
    * The Wanted
    * Voetbalverhalen
    * Vampire Diaries
    * Twilight (Jacob of Edward)


    Lees ik niet:
    * Bromances
    * Tokio Hotel
    * Justin Bieber
    * Jonas Brothers


    Lees ik misschien:
    * Onbekend, dan moet hij wel heel goed zijn!

    Voorwaarden:
    * Meer als 10 hoofdstukken
    * ABN geschreven
    * Geen emoticons
    * Regelmatig posten (2x per week)


    I NEED YOU

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 14:57 ]


    Out of sight but not out of mind

    Ik heb een story, die wel over Harry én Zayn gaat. En nee, het is geen bromance. Ik ben hem pas vandaag begonnen, dus er is pas een hoofdstuk, aangezien de hoofdstukken 2000+ woorden zijn, kan ik maar een tot twee keer per dag plaatsen.
    Zou je de story desondanks het ene hoofdstuk willen lezen??c: dan stuur ik de link hihi.

    “Welcome, welcome! Take a seat and enjoy our girls! Tonight we’ll have brunettes, blondes, blackheads, gingers and the wildest adventures for you!”
    Marvins rooskleurige vooruitzicht om in de toekomst te studeren aan een dramaschool wordt bruut beëindigd wanneer zijn ouders hem uit huis zetten met de boodschap dat hij zijn eigen hachje maar moet redden. Hij accepteert het aanbod om bij zijn beste vriend Jim in te trekken, maar daarmee zijn nog niet alle problemen opgelost. Waar moet hij het geld vandaan halen om zijn droom te verwezenlijken? Per toeval pikt Marvin iets op van The Devil’s Handbag, een hoeren-entertainmenttent voor meerderjarigen waar de lonen absurd hoog zijn. Verkleed als meisje solliciteert hij naar een baan en daar begint een verhaal waaraan hij eigenlijk niet had moeten deelnemen. Hij zal zijn acteertalent in ieder geval hard nodig hebben, want wie hij daar toevallig tegen het lijf loopt…

    Marvin maakt kennis met de wereld van vrijwillige prostitutie en de problemen die hij als Mistress Mariëlle, zijn vrouwelijke alter ego, nooit onder ogen zou komen. Langzaam maar zeker ondergaat Marvin een identiteitssplitsing en moet hij kiezen tussen zijn normale, problematische leven als Marvin en zijn collega’s en baan bij The Devil’s Handbag als Mariëlle. Maar hij is niet de enige die de gevolgen op zijn neus krijgt gedrukt; de groep die slechts één kant van Marvin kent, breidt zich alsmaar uit.




    The Devil's Handbag


    Searching heavens for another earth

    My Dearly Departed

    None of the people who tried to could make me feel this way
    I'll gladly do my time
    I found you, unbound you, and tried to explain the only way,
    That I knew how to say

    I wanna be the last thing that you see
    Be my dearly departed




    Not all those who wander are lost

    I just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, afgelopen) en het vervolg I just killed myself. Het zijn Nederlandse thrillers met onbekende personen, wat romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Ze vlucht voor zijn familie, de politie, haar ouders, maar vooral voor zichzelf. Hetgeen dat haar tot die gruwelijke daad heeft gedreven, zit nog altijd in haar...


    I just killed myself speelt zich af na de gebeurtenissen uit I just killed my boyfriend. Twee personen vluchten in het holst van de nacht naar het station om aan de politie te ontsnappen. Al snel blijkt echter dat de politie niet degene is voor wie ze bang moeten zijn. De echte vijand is veel dichterbij.

    Ik heb een story, het is wel over een bekend iemand. Maar je hoeft de band eigenlijk niet te kennen om de story te lezen.

    Days left to live | Alex Gaskarth


    Wat zou jij doen als je te horen kreeg dat je nog maar 100 dagen te leven hebt? Dat je niet meer te genezen valt? Zou jij het aankunnen, of zou je bezwijken onder de druk van het tijdslimiet?
    Lauren is ongeneeslijk ziek en als ze te horen krijgt dat ze nog maar 100 dagen te leven heeft besluit ze een mail te sturen naar haar favoriete band, zonder enige verwachtingen. Maar dan plots heeft ze een mail terug, het meisje en de zanger van All Time Low bouwen een bijzondere vriendschap op.


    Het is dus zeker geen standaard verhaal en het heeft al 50 delen (:

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 16:45 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    http://www.quizlet.nl/stories/90778/-accidentally-in-love--ft-one-direction/

    * no bromance
    * vooral over Zayn+Harry+Hoofdpersoon
    * post elke dag !
    * ABN en geen emoticonsss
    * 18 hoofdstukken nu


    xxxx


    Fashion is a girl's best friend.



    Liam Mayer is een zesendertig jarige Brit, vrijgezel en daarbovenop gedraagt hij zich nog eens arrogant ook. Duizenden fans verslinden zijn boeken en staan uren te wachten op een handtekening. Met zijn charmante glimlach kan hij veel vrouwen aan het zwijmelen brengen. Toch staat het geluk niet aan zijn kant, zijn vaste uitgeverij zet hem voor een hard ultimatum. Als hij aan het eind van het jaar geen nieuw goedverkopend boek geschreven heeft, zetten ze de samenwerking met hem definitief stop.
    Liam merkt dat de druk steeds groter wordt en de tijdslimiet belemmert zijn creativiteit. De grootste nachtmerrie van iedere schrijver dreigt waarheid te worden: een writersblock. Om dat te voorkomen besluit hij om het deze keer over een gans andere boeg te gooien. Hij maakt de meest impulsieve keuze ooit en zoekt een klooster op, hopend daar een verhaal te vinden. Alleen loopt het niet helemaal zoals verwacht.


    Klikken op de foto. ^^


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    At your service;
    A Nova's Glow ft. Zayn Malik
    Hope you enjoy it, with love (;


    Like a phoenix rising from the ashes



    ~Hoofdpersoon; Lidia Runes
    ~Gaat over; Ontvoering, mishandeling en verkrachting
    ~Geschreven in; Nederlands
    ~Extra; One Direction bestaat niet
    ~Extra; 16+


    Het gaat over Lidia, ze wordt ontvoerd door One Direction, maar ik zou gewoon de Proloog lezen, dan weet je meteen of het iets voor jou is (:

    Hope you like it ;D

    --

    33 hoofdstukken al, ik post elke dag sowieso 1 stuk, soms 2 (:

    http://www.quizlet.nl/stories/91652/vampire-love--nathan-sykes/

    Nathan James Sykes


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.



    Harry Styles; de jongen die serieus opweg is naar zijn dieptepunt. Met het constant feesten, drinken en een makkelijke hoer rondhangen. Zijn reputatie is de verkeerde kant opgegaan en het is allemaal uit de hand gelopen. Zal Simon's briljante plan om het veranderen van zijn reputatie echt werken?

    Kom erachter in Fake Fiancè.


    Hope is not a dream but a way of making dreams become reality. ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/74302/and-then-the-wolf-fell-love-with-the-vampire-wolfpack/
    Een twilight verhaal :D
    hope you like it


    Love is bigger, than the presure to be perfect <3


    [url]http://www.quizlet.nl/stories/89179/the-group-or-the-love--4th-quarterquell-hungergames/
    [/url]
    De vierde Kwartskwelling in de geschiedenis van de Hongerspelen is begonnen. Er is een gele envelop getrokken. Heel Panem houdt zijn adem in. Wat voor speciaals heeft het Capitool in gedachten voor de honderdste Hongerspelen? Het werd bekend gemaakt. Binnen een dag wist heel Panem erover. Er zouden dit jaar maximaal twaalf winnaars kunnen zijn. Zodra er één geslacht, twee mensen uit hetzelfde District of één iemand over zou blijven, zouden er winnaars zijn. Dit jaar zouden de jongens als eerste getrokken worden. Als hij ook maar een vriendin had of iemand die in hem interesse had of andersom, zou die uitgeloot worden. Het was wreed. Je zou een keuze moeten maken. Je zou moeten kiezen voor de groep, het geslacht waarbij je hoort, of je grote liefde.


    Omdat ik nog niet alle boeken heb gelezen doen we voor het gemak maar even dat Katniss er nooit is geweest, enz, enz.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    ©Hiddlestons presenteert met trots:






    'Who are you?'
    'I am the almighty Thor.'

    Start: 8 juli 2012


    "Well, well. Look who we've got here!"