• Alysha heeft nooit geweten wie ze was, ze is geadopteerd, haar wereld is anders dan die van anderen. Alisha kan namelijk geesten zien. Als ze op een ochtend wakker word en een geest aan haar bed ziet, word ze overgenomen.
    Vanaf dat moment beginnen de eerste slachtoffers te vallen.

    De geest die bezit heeft van Alysha's lichaam wil niets liever dan heel nederland en misschien nog wat andere landen uitmoorden, en dan met het Lichaam van Alysha denken.
    Dit is het verhaal van Alysha, een meisje dat al sinds ze zich kan herinneren geesten ziet, en nu door haar eigen ogen moet zien hoe iedereen van wie ze houdt door haarzelf wordt vermoord, zonder dat ze er iets aan kan doen.

    het verhaal is een Thriller of Horror, wie dit gaat schrijven moet dit zelf maar bedenken, de eerste die reageerd die het wil hebben mag het hebben. Natuurlijk neem ik dan een abo op het verhaal want ik wil best weten hoe dat dan gaat eindigen haha.


    en hij is niet meer beschikbaar ik heb hem weggegeven!

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 14:22 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Hmm zou wel willen maar ik begin nu net aan 2 nieuwe story's dus ik heb echt geen tijd meer over. Leuk bedacht trouwens


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Zou ik hem mogen? Dan begin ik er zo snel mogelijk aan (A)


    First things first, but not necessarily in that order