• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (sorry, mijn ouders deden lastig:s)

    Ginny

    Ik negeer George opmerking. 'Kop dicht!' snauw ik tegen het schilderij. Het was niet het moment om aardig te zijn. George was in gevaar. Kon ik hem maar op een of andere manier waarschuwen. Ik bekeek het meisje, die Madison bleek te heten, van top tot teen en zette een stapje achteruit. In paniek keek ik George smekend aan. Er mocht hem niks gebeuren!

    Harry

    Ik keek Fred grijnzend aan. 'Waar zat jij aan te denken?' vroeg ik en ik keek hem aan. Ik trok mijn schoenen uit en ging in het gras liggen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    "Ik probeer iets te verzinnen iets goeds te verzinnen om de school te verlaten, maar ik dwaal steeds weer met mijn gedachten af iets wat vreemd is" beantwoord ik zijn vraag. "Maar deze dag loop toch al heel erg vreemd aangezien we ook al geen grappen hebben uitgehaald"

    [maak niet uit]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    Ik grinnikte even toen ze angstig een stapje achteruit zette.
    Met een kleine, zachte zucht trok ik een wenkbrauw op.
    ''Waar heb je last van?'' vroeg ik verveeld, terwijl ik haar houding en gezichtsuitdrukking bekeek. Vreemd meisje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Wat is er aan de hand?' Vroeg ik Ginny toen ze me met dezelfde blik in haar ogen aankeek, zoals het moment waarop ze vertelde dat ze Percy ergens aan had getroffen in een lokaal, zoenend met de hooftmonitor van Ravenclaw een paar jaar terug.


    Don't be like the rest of them, darling

    Harry

    Ik grinnikte kort. 'De school verlaten? Niet doen, jullie grappen wil ik niet missen!' ik keek hem even aan en ging weer rechtop zitten. 'Waarom kan je je niet concentreren dan?' ik trok mijn schoenen weer aan en wreef even over mijn arm.

    Ginny

    'Waar heb je last van?' vroeg Madison. Ik keek angstig van Madison naar George. Wat moest ik doen!? 'Buikpijn!' verzon ik snel. Ik probeerde de angst van mijn gezicht te halen en deed snel alsof ik buikpijn had. Ik was nooit goed ik liegen geweest, en deze smoes was wel heel doorzichtig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    'Mischien moet je langs de ziekenzaal gaan dan?' Opper ik, blij dat het angstige gezicht dat ze net had getrokken weer bijna weg was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Alles is al gepland en volgend jaar keren we nog een maand terug en dan zijn we weg" zeg ik met een grijns. "Ik ben bang dat je het dus echt zonder onze grappen moet doen". Ik kijk hem aan. "Wist ik meer waarom ik me niet kan concenteren, maar even wat anders hoe gaat het met jou?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    CarrotLouis schreef:
    Aileen Megan Snape

    Ik kijk haar aan. "Denk over mij wat je wilt aangezien de meeste wel beter weten en dit dus echt geen masker is, maar zeg geen woord over mijn vrienden of over Snape". Snel hield ik mijn mond dicht voor ik verkeerd dingen zou zeggen of een of andere spreuk op haar af zou vuren. Iets waar ik op dit moment echt even geen behoefte. Maar mijn verleden is altijd iets geweest waar ik niet graag over praat en heel snel heel boos om kan worden.


    Adelaine Catherina Bluejay

    'Ow, ik denk niet, ik weet.' Ik haal mijn schouders op. 'Plus dat ik niks verkeerds zei over Snape hoor en je vrienden, tja, die kies jij uit.' Ik houd scherp de aura's in de gaten. Het lijkt erop dat Aileen zich probeert te beheersen. Bulstrode had blijkbaar toch door dat ik het net over haar had, dus die kan zo te zien ieder moment iets doen. De rest lijkt wel zin te hebben in het afslachten van een Gryffindor. Nog een andere jongen, Damen geloof ik, lijkt geen zin te hebben in een duel en heeft zo te merken ook niet echt iets met zijn vrienden. In ieder geval het overgrote deel niet.
    'Dus, hebben jullie al besloten of jullie mij door laten lopen of dat ik toch maar mijn toverstok moet trekken?' vraag ik hen luchtig.


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    Ik schoot in de lach.
    ''Erg geloofwaardig ook.'' mompelde ik fronsend, en grinnikte nog even.
    Ik keek de gang rond, en sommige schilderijen waren weer ingedoezeld terwijl enkelen ons furieus aankeken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damen Black

    'Dus, hebben jullie al besloten of jullie mij door laten lopen of dat ik toch maar mijn toverstok moet trekken?' Vroeg het meisje vervolgens op en manier waarop het leek dat ze compleet ontspannen was, al betwijfelde ik dat. Een aantal van de mensen die nu voor haar stonden waren te vergelijken met Crabbe en Coyle. Ze waren simpelweg te dom om na te denken.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Damen Black

    'Dus, hebben jullie al besloten of jullie mij door laten lopen of dat ik toch maar mijn toverstok moet trekken?' Vroeg het meisje vervolgens op en manier waarop het leek dat ze compleet ontspannen was, al betwijfelde ik dat. Een aantal van de mensen die nu voor haar stonden waren te vergelijken met Crabbe en Coyle. Ze waren simpelweg te dom om na te denken.


    (Whaha, Damen is echt geniaal :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Whaha, Damen is echt geniaal :') )


    {Thank you XD Als je dom bent lukt het natuurlijk ook niet echt om slim na te denken (A)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Aileen Megan Snape

    Ik haal een keer diep adem en probeert er met mijn gedachten een beetje te verzetten. De flashbacks van vroeger bezorgen me hoofdpijn en met de hoofdpijn die ik al had door dat gekrijs van Pansy daarnet toen ze in de lucht hing is geen goede combinatie. "Je weet helemaal niets" sis ik tegen haar. "Dat is je maar geraden ook en mijn vrienden zijn tenminste te vertrouwen". Ik kijk even naar de andere en haal mijn schouders op. "Je kan gaan, maar een verkeerd woord en je hebt een probleem."


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Mijn ogen flitsten van Madison naar mijn broer en weer terug. Wat moest ik doen? Ik dacht na. Flauwvallen! Ik moest flauwvallen. George liet me heus daar niet alleen liggen. Hij zou willen weten wat er gebeurd en Madison in de steek laten. In mijn hoofd telde ik af. 1... 2.... 2 en een half.... 2 en driekwart... Ach, wat stelde ik me aan. 3! Ik viel met een harde bonk op de grond en vloekte binnensmonds. Ik bleef liggen en wachtte.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik moet mijn lach inhouden als ik het aura van Damen beter bekijk en erachter kom dat hij precies hetzelfde over zijn 'vrienden' denkt als ik. Geniaal.
    Mijn aandacht gaat weer naar Aileen, wanneer 'Je weer helemaal niets' tegen mij sist. Ik rol met mijn ogen. Ik weet dus tien keer meer dan zo'n beetje het hele groepje om haar heen, maar laat ik dat maar niet zeggen.
    'Dat is je aar geraden ook en mijn vrienden zijn tenminste te vertrouwen. Je kan gaan, maar een verkeerd woord en je hebt een probleem.' Oh, kom op zeg! Wat een aangebrand kind was dat. Ze moet echt zichzelf leren te beheersen of zo.
    'Ja, je vrienden zijn echt super,' zeg ik sarcastisch. Ik durf te wedden dat ze haar allemaal hard zouden laten vallen als ze echt hun hulp nodig zou hebben en hun aura's waren het duidelijk met mijn gedachten eens. Nou ja, haar probleem.
    Nog steeds op mijn hoede maak ik aanstalten om mij om te draaien, als plots Bulstrode lijkt te flippen. Ze wilt haar toverstok op mij richten en ik meen iets in de richting van 'Furnunculus,' te horen, maar ik ben veel sneller. De DA lessen van Harry hebben zeker geholpen. Ik spreek de spreuk, Petrificus Totalus, amper uit en Bulstrode ligt al verstijft op de grond. Mijn ogen schieten naar de rest. Ze zijn zeker niet blij met mij...


    Happy Birthday my Potter!