• Ik wil mijn tekst zeg maar zo: Link..
    Dat er delen waar gepraat worden een stukje naar het midden staat, want dat vind ik zelf ook veel overzichtelijker lezen. Maar, nu lukt dit mij wel met WordPad, wat standaard op je computer staat, maar als ik dit kopieer naar Quizlet en ik lees het terug, staat gewoon alles weer normaal onder elkaar. Moet je daar écht perse Word zelf voor hebben? Want mijn computer kan namelijk niet echt heel veel aan... =S

    Ik heb geen idee, dat vraag ik me ook af. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Met tab ;p


    Alleen maar tranen van geluk

    @ Rowling:
    Ja, dat doe ik dus ook maar dan op Wordpad, plak het naar Q. toe en als ik het dan terug lees staat het weer normaal?

    Je moet je tekst in het vakje waar je, je hoofdstuk moet schrijven zelf bewerken.
    Dus waar dat je wilt dat het een stukje opschuift daar moet je /b]tab[b voor zetten. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Confused schreef:
    @ Rowling:
    Ja, dat doe ik dus ook maar dan op Wordpad, plak het naar Q. toe en als ik het dan terug lees staat het weer normaal?


    Oh, dan moet je op quizlet weer tab indrukken, denk ik, :3


    Alleen maar tranen van geluk

    Je moet voor die zin [ tab] zetten volgens mij. (:
    En dan zonder spaties

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 19:13 ]


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Rowling schreef:
    (...)

    Oh, dan moet je op quizlet weer tab indrukken, denk ik, :3


    Op je tab-toets drukken heeft geen effect op quizlet, je moet het woordje 'tab' tussen [] zetten voor de zin die je wilt dat opschuift.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Oké, bedankt! Ik snap het nu! (a)

    Je kan dit op Q zelf doen door [tab] in te voeren
          Dus dan krijg je dit
    en je moet hem niet afsluiten. Gewoon helemaal vooraan in de zin zetten. ^^

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 12:48 ]


    Let the Night embrace you