• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    Nadat ik Vader had laten weten dat alles vlekkeloos was verlopen, vloog ik terug naar Hogwarts. Ik voelde me verschrikkelijk. Niet tegenover mezelf, maar tegenover George.
    Ik zuchtte, en in plaats van Slytherin, liep ik de Common Room van Gryffindor binnen. Die sukkels.. Je kwam tegenwoordig té makkelijk aan hun wachtwoord.
    Ik sloop de slaapkamer van George binnen, en ging geruisloos naast de slapende Weasley liggen. Enkele tranen rolden over mijn wangen, en niet veel later lag ik geluidloos te huilen. Ik pakte de hand van George losjes vast, en viel in een droomloze slaap.

    [N'aww. Niks meer zeggen, ze kan wel lief zijn!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (ik ga weer op vakantieXD ik vertrek om 23 uur dus ik ben niet meer vaak online deze twee weken. Daarna wel weer:))


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    nevermind

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 20:08 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    George Weasley

    Toen ik wakker werd zag ik dat er iemand naast me was, wie het was werd me al snel duidelijk en er verscheen een gilmlach op mijn gezicht. 'Madison' Fluisterde ik tegen haar in de hoop dat ze wakker zou worden, toen ze dat niet deed stapte ik geluidloos uit mijn bed om me vervolgens om te kleden.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 20:10 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ghehe *pervertgedachten borrelen op*]
    Madison
    Ik opende mijn ogen voorzichtig tegen het zwakke zonlicht dat de kamer binnenviel, en zag dat George zich aan het omkleden was. Een kleine grijns sierde mijn lippen, en zwijgend keek ik toe. Dit beviel me wel. Ik grinnikte zachtjes om mijn gedachten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    Net toen ik de bloes aan het dicht knopen was merkte ik op dat Madison wakker was, er verscheen weer een lach op mijn gezicht terwijl ik de gedachte die ik in mijn hooft had wegschudde en me verder omklede waarna ik haar aan één hand meetrok naar beneden richting de tafel van Gryffindor. Toen ik ging zitten lande The Daily Prophet op mijn bord, toen ik hem opensloeg viel mijn oog op de foto van een gedaante in een deuropening van een huis, ontzichbaar door de schaduw van de mantel die degene droeg. Toen ik het articel eronder las hoorde ik dat de gedaante verantwoordelijk was geweest van de dood van Robert Billington, niet alleen hem maar ook zijn twee kinderen en vrouw, ik kende de man in eigen persoon aangezien hij een vriend van mijn vader was geweest.


    Don't be like the rest of them, darling


    Don't be like the rest of them, darling

    [OMG UR MEAN]
    Madison
    ''Wat is er?'' vroeg ik hem, terwijl ik bezig was met een croissantje.
    Wacht eens.
    Ik griste de krant uit zijn handen. Fuck, dat was ik. Mijn wenkbrauwen krulden zich in een frons. Ik mocht van geluk spreken dat mijn gezicht niet zichtbaar was.
    Zo neutraal mogelijk gaf ik de krant terug, en nam een slokje van mijn drinken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    Ik legde de krant voor mijn bord neer, 'Ik kende de mensen, de man werkt op het ministery en is een vriend van mijn vader' Zei ik waarna ik een wafel pakte.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik slikte even. Fíjn dit.
    ''Was hij aardig?'' vroeg ik toen maar, en slikte de brok in mijn keel weg. Verdomme.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    Ik liep de grote zaal in voor het ontbijt. In mijn ene hand had ik mijn tas en in mijn andere Deans hand. Vanacht was ik op zijn schouder in slaap gevallen. Hij had me naar de leerlingenkamer gedragen en me in bed gelegd. Hij had een stoel gepakt en was daar in slaap gevallen. We waren nu 3 uur samen. Ik keek even naar George en zijn rare vriendinnetje. Ze hadden de krant vast. George keek niet erg blij. 'Laten we hier gaan zitten.' vroeg Dean en ik knikte. Wat zou er in de krant staan? Ik pakte wat drinken en nam een slokje.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    'Jawel, hij is een keer met zijn vrouw en kinderen bij ons geweest in de zomer. Dat was wel grappig, alleen probeerde Fred ze voornamelijk een paar van onze expirimenten te laten inslikken' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik lachte eventjes, en wierp even een blik op het meisje van gisteren. Ik glimlachte even naar haar vriend, en was benieuwd wat haar reactie daar op was. Het leek me geweldig om dat kind jaloers te krijgen, maar die glimlach betekende dus absoluut niks, en George zag het volgens mij ook gewoon als vriendschappelijk. En zo was dat overigens ook bedoelt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    Ik zag dat Madison naar Dean glimlachte en ik keek haar boos aan. Dean was van mij. En zo lang ze George niks aan doet mag ze wel met hem praten, maar niks anders! Ik draaide me om naar Dean en stootte hem aan toen hij terug glimlachte. 'Dat is een Zwadderaar!' zei ik tegen hem. 'Die zijn niet aardig!' hij keek mij even aan en stopte een broodje in mijn mond. Ik glimlachte en at hem op.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    Ik schoot in de lach bij haar woorden.
    ''Wat een vooroordelen.'' grinnikte ik, en nam nog een slokje van mijn drinken.
    Plan in werking. Ik ging er voor zorgen dat ik Ginny ontzettend jaloers maakte, maar zonder enige flirtpogingen. Nee, het ging makkelijker dan ik had verwacht. Ze was al jaloers te krijgen met een glimlach, en zolang ik George of mezelf er geen pijn mee deed was het goed.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''