• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    ik heb ook nog nooit een vriendje gehad so.. Don't really care

    [Ik éen in groep 8, maar die telt niet mee x'DDD]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Madison
    Ik duwde hem ietsje naar achter, waardoor mijn haren langs mijn gezicht vielen. Ik keek hem glimlachend aan voordat ik hem weer kuste.
    Ja, ik had al heel wat ervaring, maar die waren gewoon zonder liefde. Enkel lust, en nu weet ik pas wat ik echt had gemist.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    [Ik éen in groep 8, maar die telt niet mee x'DDD]


    Whahaha XD Ik zit nog maar in klas één so (Ben 1 keer blijven zitten)

    George Weasley

    Grijnzend zoen ik haar terug, volgens mij had ik een aantal keren een meisje gezoen (enkele keren om wedstreiden met Fred) maar geen van die keren was zo geweest dan wat ik voelde als zij me kuste.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Ja eigenlijk wel ja" zeg ik grijnzend. "Kijk maar naar vandaag en dan moet je dat met dat planten water geven niet meetellen dus geloof het maar wel"
    Ik volg vanuit mijn ooghoeken een vlinder die over het meer vliegt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    Ik had mijn benen elk aan éen kant van George, en terwijl ik hem kuste streek ik wat haar achter mijn oor.
    Hoeveel in totaal? Boven de tien, maar dat waren scharreltjes. Mijn mondhoeken krulden lichtjes omhoog bij de gedachten.

    [GOSH ik ben echt heeelemaal lek geprikt door die kutmuggen D: Who's with me?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ *Steek hand op* Me!!^^]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aragog schreef:
    Madison
    Ik had mijn benen elk aan éen kant van George, en terwijl ik hem kuste streek ik wat haar achter mijn oor.
    Hoeveel in totaal? Boven de tien, maar dat waren scharreltjes. Mijn mondhoeken krulden lichtjes omhoog bij de gedachten.

    [GOSH ik ben echt heeelemaal lek geprikt door die kutmuggen D: Who's with me?]


    (ik ben niet gestoken aangezien ik heel smerig bloed heb -ik word nooit meer dan twee keer gestoken- maar heb wel een lichte zonnesteek te pakken. Ik houd meer van de zon dan mijn lichaam :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Adelaine Catherina Bluejay

    Een frons verschijnt op mijn voorhoofd, terwijl ik nadenk en alles van vandaag na ga. Ik kan eigenlijk niet echt grappen bedenken die hij heeft uitgehaald in de afgelopen uren.Vreemd...
    'Het is niet te geloven! Je hebt gelijk!' Ik kijk even vanuit mijn ooghoeken naar Fred, die naar een vlinder kijkt. Ik volg de vlinder ook met mijn ogen, totdat hij uit het zicht verdwijnt.
    'Misschien ben je wel ziek.' Ik kom weer overeind en leg mijn hand op zijn voorhoofd. 'Jep, zeker weten koorts.' Ik lach zachtjes en ga weer liggen.


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    "Dat komt inderdaad niet heel vaak voor, maar deze keer weet ik wel dat ik gelijk heb" zeg ik grijnzend zonder mijn blik af te wenden van het meer. "Mhm dan weet ik dat ook weer net als het feit je een goede dokter bent". Ik wend nu wel mijn blik af om haar nu wel aan te kunnen kijken en lach zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik sluit mijn ogen en geniet van het moment. Heerlijk rustig in het gras en niks waar ik mij op het moment zorgen over moet maken. Ik moet vaker zulk soort dagen inroosteren.
    'Ik ben een super goede dokter,' mompel ik. 'Dat Rosalie, een meisje van zes uit mijn weeshuis, ook. Ze was gevallen en had een snee in haar arm. Toen gaf ik haar er een kusje op en was de pijn weg.' Een glimlach verschijnt op mijn lippen. Het is toch een beetje mijn familie en Rosalie is net mijn kleine zusje. Ze is echt een schatje.


    Happy Birthday my Potter!

    Aragog schreef:
    Madison
    Ik had mijn benen elk aan éen kant van George, en terwijl ik hem kuste streek ik wat haar achter mijn oor.
    Hoeveel in totaal? Boven de tien, maar dat waren scharreltjes. Mijn mondhoeken krulden lichtjes omhoog bij de gedachten.

    [GOSH ik ben echt heeelemaal lek geprikt door die kutmuggen D: Who's with me?]


    {Ik woon op een boerderij so jes.. D:}

    George Weasley

    'Hoeveel vriendjes heb je voor mij al gehad?' vraag ik haar fluisterend.

    {moet gaan..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [awww D:]
    Madison
    ''Geen vriendjes.'' grijnsde ik.
    ''Zo kon je het niet echt noemen.'' voegde ik er aan toe. ''Ik bedoel.. Ik had ook zo mijn behoeften, ik heb ze niet geteld.'' mijn god, dit klonk sletterig.
    Ik knipperde verbaasd met mijn ogen. ''Maar niet zo!'' ik zuchtte.
    ''Laat dat maar. Jij?'' vroeg ik hem, terwijl ik nog een zacht kusje op zijn mondhoek drukte en hem daarna aankeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    "Je bent echt een geweldig dokter dan" zeg ik grijnzend. "Trouwens Rosalie klinkt als je het zo verteld ook als een aardig meisje of zit ik er totaal naast?". Ik probeer na te denken, maar iedere keer dwalen mijn gedachten weer af. "We moeten dit is vaker doen..tenzij je dat natuurlijk niet wilt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik moet lachen, maar blijf wel met gesloten ogen op mijn rug liggen. Ik heb geen zin meer om weer overeind te komen. 'Als je zo slijmt, begin ik bijna te denken dat jij ook een kusje wilt. Maar Rosalie is inderdaad een schatje. Ze is soms net mijn kleine zusje. Wat wel goed is, aangezien ze natuurlijk ook niemand verder heeft. We maken elkaar het leven een stuk gemakkelijker.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    "Ik slijm helemaal niet en denk wat je wil denken" zeg ik grijnzend. "Misschien denk je het juist of misschien zit je er helemaal naast met je gedachten, maar fijn voor jullie dat je het zo goed elkaar kan vinden dat maakt inderdaad het leven een stuk gemakkelijker"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer