• Ja, ik heb morgen om 12 uur een operatie. - Vertel liever niet waar en waarom. - maar ik doe het in m'n broek van angst. De dokters zeggen dat ik daarna heel erge pijn ga hebben na de operatie, fijn..
    Mag ik zo'n lelijk schortje aan, zo'n debiel haarnetje op, ik haat het echt. Ik slaap en eet zo slecht, zo bang ben ik.

    FML.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Wat erg voor je! Heel veel sterkte alvast =( Probeer je ergens anders op te concentreren, ga bijvoorbeeld wat tv kijken en lees wat voor het slapen om aan wat anders te denken, want als je er zo tegenop ziet en daardoor helemaal uitgeput - door het slecht slapen en eten - aankomt, maakt dat de operatie er waarschijnlijk niet beter op. Ik hoop dat het allemaal goed gaat (wat voor operatie het dan ook mag zijn) en ze je misschien pijnstillers voor na de operatie kunnen geven. Nogmaals sterkte.


    “Love is a contradiction.”

    Ziegesar schreef:
    Wat erg voor je! Heel veel sterkte alvast =( Probeer je ergens anders op te concentreren, ga bijvoorbeeld wat tv kijken en lees wat voor het slapen om aan wat anders te denken, want als je er zo tegenop ziet en daardoor helemaal uitgeput - door het slecht slapen en eten - aankomt, maakt dat de operatie er waarschijnlijk niet beter op. Ik hoop dat het allemaal goed gaat (wat voor operatie het dan ook mag zijn) en ze je misschien pijnstillers voor na de operatie kunnen geven. Nogmaals sterkte.


    Dankjewel! Dat is heel lief van je! (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Alvast heel veel sterkte en succes. Ongeveer twee jaar geleden heb ik ook een operatie gehad waar ik heel erg bang voor was, naderhand viel alles heel erg mee. In het geval van een gehele narcose krijg je echt totaal niets mee van de operatie en het is zeer waarschijnlijk dat je de juiste dosis medicatie en pijnstillers krijgt toegewezen om de pijn zo veel als kan te verlichten. Dat is mijn ervaring en natuurlijk is het per operatie verschillend maar ik wens je in ieder geval heel veel sterkte


    ~Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

    Na'aawh.. heel erg veel succes. Inderdaad proberen wat afleiding te zoeken, verder kan ik niet echt wat bedenken. Sterkte!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aww.. Heel veel succes. Ik weet niet hoe het is om een operatie te hebben, maar ik denk dat je nu gewoon even wat afleiding moet zoeken. Probeer er niet te veel aan te denken en maak je niet druk, het komt vast goed! Veel sterkte!


    The universal language of art.

    Veel sterke en succes. Ik ben zelf nog nooit echt geopereerd (of toch niet dat ik het nog echt weet), maar je moet het positief bekijken. Als je écht geopereerd moet worden, kan je er niet aan ontsnappen. Bovendien ben je bij de dokters in goede handen en kom je er achterafgezien beter uit (: !


    There will be beauty from pain.

    Dat schort en die haarnetjes zijn wel erg ja. :')
    Maar denk maar zo:
    Je kunt er alleen maar beter van worden ^^

    Als het goed is.