• Ik kan niet slapen!!!!
    Vreselijk en dat gaat al drie dagen zo! Alle tips die ik heb gekregen via internet werken niet!
    Boek lezen, iets saais op tv, na 6 uur niks meer eten en warer drinken, stilte.
    Het werkt gewoon allemaal NIET ik ben radeloos en behoorlijk pissig xD
    (en ja ik wert dat op q zitten ook niet helpt om in slaap te vallen) maar ik lig verdorie al 2 uur lang met mijn ogen wijd open en ben nu nog niet moe-.-
    Pleaseee heeft iemand nog tips ik ben radeloos o_O


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Als ik om kwart over 8 naar bed ga kan ik ook niet slapen? (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Overdag actiever zijn en op een vast tijdstip opstaan en naar bed gaan.


    Your make-up is terrible

    Ga pas naar bed als je moe bent.
    Tel tot tien, elke keer als je ademhaalt en probeer aan niets te denken, als je aan iets denkt begin je weer bij 1, als je bij 10 bent begin je ook weer bij 1


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Misschien ga je gewoon te vroeg naar bed ?. En tv kijken is niet aan te raden, want je zit dan voor een beeldscherm. Ik zeg: ga later naar bed en niet achter een beeldscherm zitten. En dat eten is voor na achten :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Niet meer op de pc zitten, die maakt je .. wakkerder.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn broer had dat ook, zijn hersenen maakte een stof aan die de slaap remt, dat kan onder andere komen door stress. Daar zijn gewoon pilletjes voor die je kan halen bij de dokter, anders kan je altijd nog voor de gewone slaappillen gaan

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 22:16 ]


    Can't control my second personality

    Assassin schreef:
    Overdag actiever zijn en op een vast tijdstip opstaan en naar bed gaan.

    ik werk in een honden pension dus actief ben ik...
    Owja ik ging om half 10 naar bed.... verkeerd geteld :-)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Legend says, if you can't sleep at night, you're awake in someone else's dream.

    Je moet warme melk drinken voor het slapengaan! Of in je ogen wrijven tot je gekleurde bolletjes ziet en dan proberen te slapen? Geen idee.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    MonkeyPie schreef:
    (...)
    ik werk in een honden pension dus actief ben ik...
    Owja ik ging om half 10 naar bed.... verkeerd geteld :-)


    Net aan drie kwartier is niet echt lang proberen te slapen vind ik.


    Your make-up is terrible

    MonkeyPie schreef:
    (...)
    ik werk in een honden pension dus actief ben ik...
    Owja ik ging om half 10 naar bed.... verkeerd geteld :-)

    Dan ben je niet echt lang bezig met in slaap proberen te komen. (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hummm kan meestal slaap ik binnen een kwartier...
    Alleen de laatste dagen niet.....
    Dus... nu klap ik mijn phone dicht en ga aan niks denken :)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    je pc/tv/mobiel/ipod uitdoen :') beeldschermen werken niet echt mee. Het enige wat je kunt doen is in bed gaan liggen, alles zo donker mogelijk maken, ogen dicht doen en je gedachten opzij zetten. Als jij gaat denken: 'O ik kan niet slapen!' Terwijl je nog bv er nog maar een half uurtje in ligt, werkt het niet. Je kunt ademhalingsoefeningen doen op je gedachten uit te zetten :')
    bv door eerst door je neus adem te halen, waarschijnlijk doe je dit via je borst, adem uit door je neus, adem nu weer in met je neus maar verplaats je adem naar je buik door je buik 'op te zetten' en adem nu uit via je mond.
    werkt bij mij (:


    Life is hard, just break it with your head <3

    Vertel jezelf een verhaal, ik val haast nooit in slaap zonder mezelf een verhaal te hebben verteld. Dat klinkt misschien kinderachtig maar vaak zijn het ideeën voor verhalen of een idee dat ik dan verder uit werk.


    Physics is awesome

    Geen koffie en frisdrank meer drinken voor je gaat slapen. Een vast ritme aannemen met vaste tijden waarop je slaapt. Een saai boek lezen voor je gaat slapen, niet meer op de computer en tv kijken een half uur voor je gaat slapen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Assassin schreef:
    Overdag actiever zijn en op een vast tijdstip opstaan en naar bed gaan.



    ^De enige effectieve oplossing.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."