• Klap eens in je handen en vraag dan: Wat is het geluid van één hand?


    Ik ga het antwoord niet meer op het forum verklappen, puur omdat Zen helemaal gelijk heeft. Als je het antwoord goed geraden hebt stuur ik je wel een pb. Dit is goede denkstof voor mensen! :3

    Barnabas schreef:
    Ik heb het opgezocht en ik werd niets wijzer. Er staat alleen: Zen wilde hiermee de vastgeroeste gedachtenpatronen aan het werk zetten.
    Hmpf.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:57 ]


    Til hug og blod.

    Dat het onzin is dat je altijd twee handen moet hebben om geluid te hoeven maken? En dat is dan symbolisch, in de zin van dat je als één persoon ook heel veel kunt bereiken en niet per se een ander nodig hebt/bevestiging/de wereld nodig hebt, maar dat je als persoon zelf al heel wat mogelijkheden en waarde hebt. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, haha (krul)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Nu ben ik nieuwsgierig en wil het antwoord weten haha :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    I really dn't know ><
    wil je mij het antwoord pb'en?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    ik heb de vraag al rond gesmst maar niemand die het weet. Antwoord please!


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Het is een vraag die er voor gemaakt is om na te denken over meer diepte in het leven. Zo is er eigenlijk geen antwoord en zijn alle antwoorden gelijk al goed.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    ShadowSnape schreef:
    Het is een vraag die er voor gemaakt is om na te denken over meer diepte in het leven. Zo is er eigenlijk geen antwoord en zijn alle antwoorden gelijk al goed.


    Heb ik ook al toegegeven, maar ik zoek een specifiek antwoord dat ik ook echt los probeer te krijgen bij mensen. Wanneer je hem beseft is hij heel logisch en makkelijk. (:


    Til hug og blod.

    Oh, is het zoiets dat ik over mezelf moet gaan vertellen misschien? I don't know :]. En ik vind 't niet fijn dat ik het niet weet. D:

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 21:40 ]

    Iets met een klok.
    De symbolische hand is de wijzer van de klok, die zit vastgeroest!

    Tenminste, daar dacht ik meteen aan.

    Oké, even kijken wat het kan betekenen.
    Je moet niet te lang in de put zitten als er iets gebeurt is, je moet verder met je leven.

    Of zo.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 21:43 ]

    Kun je het antwoord naar me sturen? Ik ga hier nooit van mijn leven uitkomen en ik wil het weten voor ik morgen vertrek, anders blijf ik erover malen D: En ik krijg er koppijn van.
    Ik kan alleen maar denken aan het feit dat één hand geen geluid kan maken zonder een ander voorwerp en dat één hand in theorie dus enkel stilte maakt, maar dat is geen geluid D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nee, ik verklap geen antwoord voor iemand echt zelf het juiste zegt. Maar ik ga je wel een hint sturen. (:


    Til hug og blod.

    Can you send me a hint too, pretty please? c:

    Vooruit.


    Til hug og blod.

    Eindelijk geraden. -werd gek door het nadenken; zucht-

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 22:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Deze ken ik. Er is geen goed antwoord, het gaat er om dat je er over na denk en buiten je normale denkpatroon denkt. Al die vraagstukken kennen geen juist antwoord.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb 'm geraden. *proud*