• Ja, van een wereldvreemde op FB met een hele slechte vertaalmachine. Ik kon er wel om lachen haha.

    My name is Wael Palestinian and I am 36 years old and now living in Gaza and I want to marry you. And you from any country Can express on Skype or fiber and send you the Private Securities traveling to you from the pass was working to visit, work or marriage and live together forever.


    Hebben jullie ook wel eens rare berichten gehad via FB of iets anders? :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ahw how cute! Hahahah. We jammer van je echte man.

    Ik heb ooit op MSN te horen gekregen dat ik online-model moest worden, voor Canada. En naakt. :'D


    wat was dit ookalweer

    Hahaha, dat is wel bijzonder ja.
    Ik kreeg laatst ineens een bericht dat ik geschikt ben voor een miss verkiezing en of ik mee wilde doen (nog legit ook) en gisteren kreeg ik plotseling een compliment van een kunstenaar die vervolgens vroeg of ik model voor een schilderij wilde staan. 't Is wat, haha.

    Ik heb op een andere social media site (Tagged) echt zoveel van dat soort berichten gehad xD Zal even kijken of ik er nog een aantal op kan rakelen (':


    Credendo Vides

    Gogh schreef:
    Hahaha, dat is wel bijzonder ja.
    Ik kreeg laatst ineens een bericht dat ik geschikt ben voor een miss verkiezing en of ik mee wilde doen (nog legit ook) en gisteren kreeg ik plotseling een compliment van een kunstenaar die vervolgens vroeg of ik model voor een schilderij wilde staan. 't Is wat, haha.


    Woohoo, Evi wordt famouss. :'3


    Every villain is a hero in his own mind.

    DreamerN schreef:
    Ik heb op een andere social media site (Tagged) echt zoveel van dat soort berichten gehad xD Zal even kijken of ik er nog een aantal op kan rakelen (':


    Wat is Tagged? :'D
    Daar heb ik echt nog noooit van gehoord. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wie kan daar nou nee tegen zeggen? Mijn hart gaat er gewoon harder van kloppen, zo romantisch. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nou, ik heb wel heel erg vaak van die vreemde spamberichten gehad op mijn e-mail. Over dat je naar een bepaalde site moet gaan, want daar kan je dan met perfecte vrouwen daten. En dan zat er ook nog een 'persoonlijk berichtje' bij van 1 van die vrouwen die daar dan zou zitten, in halfbakken Engels.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ehw, beetje creepy persoon...

    Ik krijg wel eens van die Engelse mailtjes van 'Wat fijn dat u heeft gesolliciteerd voor deze baan!' en dan allemaal uitleg wat er bij die baan hoort. Wtf, ik ben 15 :'D

    Lothbrok schreef:
    (...)

    Woohoo, Evi wordt famouss. :'3


    Ja let maar op :Y). Nee zo'n missverkiezing is niets voor mij, maar dat schilderij lijkt me toch wel vet ^.^

    Ik heb zovaak van zulke berichtjes gehad :'D

    For example this one: 'I'll crawl, kneel down and kiss the feet' :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, gosh. Gelukkig heb ik zo nog geen berichten gekregen.


    16 - 09 - '17

    Het blijft zo grappig :'D


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Florrie schreef:
    Haha, gosh. Gelukkig heb ik zo nog geen berichten gekregen.


    26 - 02 - '16

    OMG NATAS IK HEB PRECIES DEZELFDE


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Jugendstil schreef:
    OMG NATAS IK HEB PRECIES DEZELFDE


    Haha ja MJ ook al. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.