• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik hou van hyperactieve Quince, want hij weet niet wat hij doet whahaha. (A)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Bored, is somebody alive? :3]

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [me]

    Angelica Wolfe

    "Nee, duhuh. Daar verkopen ze patat en snacks. Oh, ja knettergek, me bijnaam." zegt hij en hij loopt met mij mee. Al is het meer springen dan lopen.
    "Gelukkig voor jou." glimlach ik naar hem. "Krijg je eigelijk geen pilletjes voor je ADHD of neem je die gewoon niet in?" vraag ik dan.


    Your make-up is terrible

    Quince Rodriques

    "Gelukkig voor jou. Krijg je eigelijk geen pilletjes voor je ADHD of neem je die gewoon niet in?" ik kijk onschuldig weg.
    "Ehm... laat me even denken." ik trek een nadenkend gezicht en maak expres een denkend geluid. Lachend kijk ik Angelica aan en haal mijn schouders op. Plagerig steek ik mijn tong naar haar uit. Ze heeft nu nog haar antwoord niet.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 22:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klaine4Ever schreef:
    Aiden Rodriques

    "Nou, eigenlijk bedoelde ik jou ermee. Maar als jij vind dat het over mij gaat, oké." Zeg ik grijnzend en kijk hem aan. Ik kan het niet laten mijn lippen weer op de zijne te drukken. Ik leg mijn hand zacht op zijn wang en sluit mijn ogen. Hij is zo leuk, lief en aardig. Hij is de knapste jongen die ik ooit gezien heb...

    [Heb een hele tijd niet gereageerd dus ik quote 'm even]

    Stephen Francis Greensfield

    Ik heb de drang om te zeggen dat die woorden toch veel meer op hem dan op mij slaan, maar hij heeft blijkbaar een hele effectieve manier gevonden om mij mijn mond te laten houden. Ik kus hem terug en laat me even gaan, voordat ik me langzaam weer terugtrek. Er is namelijk een brandende vraag in me opgekomen waar ik het liefste snel antwoord op wil. "Zeg, over wat je eerder zei... zou je het erg vinden als mensen hierachter kwamen? Achter... ons, zeg maar?"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden Rodriques

    Ik kijk Stephen aan en lik even over mijn lippen. Ik dacht na; Zou ik het erg vinden?
    Even slik ik en kijk naar beneden terwijl ik mijj wangen wat voel gloeien. "Eh... Ze weten toch niet dat ik h- ho... op jongens val. Dus ze zouden ook niet achter ons komen." Zeg ik twijfelachtig. Het woord blijft ook lastig om te zeggen. Ik weet niet waarom, ik denk omdat ik Sas er altijd mee uitschold met de ergste dingen?
    "Ik wil dansen, die vervloekte rib." kreun ik en kijk Stephen aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    "Dat bedoel ik niet helemaal, maar ik denk dat ik het antwoord wel snap." Ik leg heel voorzichtig mijn hand op zijn gekneusde rib en glimlach zacht wanneer ik zijn hart eronder voel kloppen. "Arme jij. We hebben vandaag in ieder geval heel fijn gedanst... ik had je bijna gekust, toen. Uiteindelijk durfde ik het toch niet, maar ik het wel overwogen."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden Rodriques

    Ik kijk Stephen aan. "Had me eerder gekust dan." grinnik ik en voel zijn hand op mijn rib. Ik voel mijn hart iets sneller gaan. "Ukkie van me." Ik leg mijn hand op de zijne die op mijn rib ligt. Ik ga morgen niet zeuren over die rib, ik moèt door gaan. Ik kijk Stephen aan en glimlach naar hem. Kijk dan hoe leuk hij is. Die lippen, perfect!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik grinnik even om de bijnaam, maar stiekem voel ik mijn hartslag sneller gaan doordat hij 'van me' eraan toevoegd. Ja, ik wil best zijn ukkie zijn. Voorzichtig haal ik zowel mijn als Aidens hand van zijn rib en schoof een beetje op, om een heel zacht kusje erop te geven - door zijn shirt. "Ik had je eerder moeten kussen, inderdaad. Ik was alleen zo bang dat je me af zou wijzen..."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden Rodriques

    Ik ril even lichtjes door het kusje van Stephen en grinnik even zacht.
    "Nee, jou afwijzen? Nooit!" ik streel even met mijn hand door zijn haar en leg dan mijn hand op zijn wang. "Ik ben best moe." Zeg ik dan en kijk hem aan.
    "Blijf je bij me? De deur kan op slot. Dan slapen die andere twee maar ergens anders." Zeg ik en blijf Stephen aankijken. Ik hoop dat hij erbij instemd, want ik wil even iemand bij me.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik glimlach breed. "Dat klinkt perfect. Blijf liggen, ik doe de deur wel even op slot." Snel spring ik op en draai de deur inderdaad op slot, waarna ik voorzichtig naast hem kom liggen. "Je bent mooi, wist je dat? En dan heb ik het niet alleen over je knappe snoet. Écht mooi," flap ik er dan opeens uit.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden Rodriques

    Ik kijk Stephen aan en lach even zachtjes. "Jij mag er ook wezen, lekkertje." Zeg ik dan. Het lijkt misschien dat ik die complimentjes niet serieus neem, maar dat doe ik zeer zeker. Ik kan er alleen niet zo mee overweg denk ik.
    "Okè, wààr gaat dit heen?" vraag ik met een lachje. Voorzichtig kom ik overeind. "Ukkie van me, wil je een joggingbroek lenen voor vannacht?" vraag ik dan. "Of een lang hemd, die tot jou knieën komt" ik kijk Stephen aan en open de kastdeur moeilijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik schiet in de lach. "Wat ben je toch verschrikkelijk romantisch. Een joggingbroek zou wel fijn zijn, ik voel er niet zoveel voor om een hemd als jurk te dragen, zie je." Ik doe het laatste stukje van de kast open. "Put jezelf nou niet zo uit, malle."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden Rodriques

    Ik brom wat, wat op. "Ja ja." moest lijken. Ik haal er twee joggingbroeken uit. Eentje geef ik aan Stephen. Ik probeer mijn shirt uit te trekken wat niet lukt. Dan probeer ik de riem los te prutsen. Ik grom. "Ehm... Stephen? Kun je me helpen omkleden?" vraag ik rood aangelope. Nooit heb ik om hulp hoeveb vragen, en nu moet dat ineens wel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.