• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Het blijft even stil, tot een brandende vraag in me opkomt. "Zeg, Aiden... even eerlijk. Was... nou ja, dit," ik wees even op ons, "Erg anders dan seks met al die meisjes? Ik bedoel, was het beter, slechter, of verschilde het niet zo veel?"
    Om één of andere reden wilde ik het weten. Moest ik het weten.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jayy BrandonVon Monroe
    'Oww, Aiden heeft zichelf opgesloten in zijn kamer en we vragen ons af of er iemand bij is.' Lecht Anthony uit aan Andrew. Quince beweerd ondertussen dat Aiden sowieso geen homo zou zijn en vraagt dan of ik even mee kan komen. Meteen sta ik op en vraag me af wat er aan de hand is. 'OKe, kom.' Zeg ik en ik trek Quince overeind om een stukje verderop stil te staan en hem vragend aan te kijken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ja, maar ze kunnen niet logisch nadenken. dat is heel moeilijk voor ze ;c]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Andrew
    Ik knik even en kijk hem aan. 'Nou ik hoef niet met hem in een gesloten kamer te zitten'zeg ik en kijk even raar. 'Maar jullie weten dus niet met wie die wel is?'vraag ik en zie ondertussen dat Quince en Jayy een stukje vederop staan.

    [Ik ga zo, ik ga uit eten en daarna naar de bios. wordt huis uitgestuurd door zus xd]

    Aiden Rodriques

    "Van de seks met die meiden heb ik niet genoten. En hier wel van, dit is veel lekkerder, beter en leuker." glimlach ik en kijk naar Stephen. Ik streel weer door zijn haar en draai een plukje haar van hem om mijn vinger.
    "Ik denk dat dit gewoon was waar ik lang op heb gewacht." glimlach ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anthony Kilian Von Monroe
    Ik schud mijn hoofd. 'En als het is wat we denken, wil ik het eigenlijk ook niet weten ook.' zucht ik. 'Of het moet een lerares zijn. dan kan het nog.' voeg ik er grijnzend aantoe.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Stephen Francis Greensfield

    Een brede glimlach verschijnt op mijn gezicht. "Dat is... heel goed om te horen." Ik kijk even op en druk een kusje op zijn wang, voordat ik plots de neiging krijg om heel hard te lachen. "De andere jongens zullen wel gaan praten nu ze de deur op slot ontdekt hebben," grinnik ik zacht.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince Rodriques

    Ik kijk Jayy aan.
    "Ik denk dat ik weet met die hij is..." mompel ik zacht. Aiden is geen homoseksueel, maar er is hier iemand die we missen. "Ik weet het alleen niet zeker en misschien zijn ze wel gewoon aan het dollen of zo..." zeg ik en kijk Jayy aan.
    "Ik denk dat het Stephen is." zeg ik zacht en kijk achterom. Ik wil het zeker weten. "Ik zeg het expres alleen tegen jou." zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik grinnik even en knik. 'dat zou kunnen, als het maar niet die pellard is' zeg ik en gruwel even. Daarna begin ik te lachen. 'maar ik hoef niet echt te weten met wie die daar ligt' zeg ik en leun daarna wat naar achter.

    Jayy BrandonVon Monroe
    ik trek verward mijn wenkbrauwen op bij het horen van Quince zijn verhaal en kijk even over mijn schouder naar Anthony. 'Antz, zijn kamergenoot?' zeg ik bedenkelijk. 'Is die wel homo dan?' vraag ik, al zou me dat niets verbazen eigenlijk. 'Maar als Aiden het niet is, wat doen ze dan in die kamer?' Ik snapte er werkelijk niets meer van. Ik wist alleen dat het inderdaad better was dat Anthony dit niet wist.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aiden Rodriques

    Ik kijk Stephen aan.
    "Nee toch?" mijn ogen verwijden.
    "Ze weten toch niet dat we net..." ik schudt wild mijn hoofd. Dat mogen ze niet weten. Nee! Ik schiet overeinden voel vreselijke pijn door mijn rib gaan.
    "Au!" kreun ik en bijt op mijn lip.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anthony Kilian Von Monroe
    'Kom we gaan kijken, wie er straks die kamer uit komt.'
    Ik trek zonder moeite Andrew overeind en roep naar de andere jongens wat we gaan doen. ik trek Andrew mee naar de kamer van Jayy en ga aan de ene kant van de deur zitten en gebaar hem dat hij de andere kant van de deur moet nemen. Dit is de enige manier om er achter te komen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ..

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 16:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (fuck... wacht ik die weg... niet zo snel! haha zit op mobiel.)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.