• Ik ben namelijk zo ontzettend verliefd op een jongen en hij is verdomme bezet. Al weken zitten we elkaar te plagen en samen gek doen, maar de gedachte dat ik nooit verder kan gaan met hem, frustreert me. Nog nooit heb ik zoiets gevoeld voor een jongen, mijn hart juicht elke keer weer als ik hem zie en mijn hart bloedt als ik eraan denk dat hij bezet is.
    Bah. Ook al ziet dat meisje er aardig uit, ik kan haar niet uitstaan.

    Waarom krijg ik zulke ontzettend heftige gevoelens bij een jongen die bezet is?
    Het is niet eerlijk. :c

    Wat moet ik nu doen? Ik geniet van zijn aanwezigheid en ik ben chagrijnig als hij onverwachts niet meer komt werken.
    Ontwijken zal niet mogelijk zijn, aangezien hij en ik echt heel erg goed met elkaar kunnen opschieten en wij echt een team zijn.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Impressie schreef:
    De bovenstaande berichten gelezen te hebben zag ik dat hij dus al een jaar samen is met dat meisje. Als ik jou was zou ik proberen wat meer afstand te nemen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Impressie schreef:
    De bovenstaande berichten gelezen te hebben zag ik dat hij dus al een jaar samen is met dat meisje. Als ik jou was zou ik proberen wat meer afstand te nemen.


    Agree.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Belikov schreef:
    Vertel hem wat je voor hem voelt. - Niet dat ik dat zelf ooit zou durven, en ik weet er ook gewoon echt niks van, maarja, haha ;D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Doe wat ik doe: Drink een kop chocomelk, aai je hamster, en haat de wereld. Works for me!


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik heb datzelfde gevoel. En bij mij is het zo dat ik helemaal niet snap dat hún een relatie hebben. Ik zit vaak met hem op Facebook en dan praat hij heel lief met me. Hij doet altijd lief als ik bij hem ben en we zijn gewoon hele goede vrienden. Ik voel me stom; hij had me gevraagd en ik had nee gezegd omdat ik hem niet goed genoeg kon. En nu durf ik nog steeds niet naar hem toe te gaan en te vragen of hij op dit moment nu wel of geen relatie heeft
    -schaam-

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 12:02 ]


    Happiness is a form of courage.

    Ik heb ook het zelfde gevoel
    maar hij vraagt er ook om als je snapt wat ik bedoel
    hij doet gek met je en doet waarschijnlijk lief enzo.Wie zou er nou niet verliefd worden op iemand waarbij je je goed voelt
    doe leuke dingen met je vrienden en beperk het praten de wereld is niet perfect...

    Update:
    Ik ben nog steeds niet over hem heen. Hij kwam gisteren in de winkel en moest toen onverwachts werken. We hebben de hele middag elkaar uitgedaagd en hij heeft me terloops steeds even aangeraakt. Daarnaast heb ik heel erg veel oogcontact met hem. Toen ik hem vroeg waarom hij steeds zo keek, zei hij: 'Ik wilde je reactie peilen.'
    Hij plaagde me de hele tijd en hij vroeg of ik een boek aan hem wilde uitlenen, daarbij had hij ook wel een boek voor mij.
    En last but not least, hij heeft me gevraagd of ik bijles van hem wilde hebben, één keer in de week.
    Ik ben nu echt in de wolken, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mordin schreef:
    (...)

    In dat geval: Probeer blij te zijn voor hem. Da's moeilijk, en gezien het feit dat jullie geen lange geschiedenis hebben fso misschien niet eens de moeite waard. DUS plan 2: Zorg dat jullie samen in een afgezonderde ruimte komen. Bespring hem. Gil keihard. Als iedereen aan komt rennen zeg je dat ie je aanrandde. Hij beland in de gevangenis en werkt niet meer met je samen, dus kun je hem ontwijken. PROBLEM SOLVED.


    Dat is wel erg gemeen. Die jongen kan er toch niks aan doen dat hij gelukkig is met een ander meisje dan de topic maakster?


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Dat is wel erg gemeen. Die jongen kan er toch niks aan doen dat hij gelukkig is met een ander meisje dan de topic maakster?

    Meh. Wrijf het er nog maar eens in. :/


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hiddlestons schreef:
    (...)
    Meh. Wrijf het er nog maar eens in. :/


    Ik heb dat niet gezegd/geschreven om het jou in te wrijven maar stel je voor jij hebt een relatie met iemand en je bent gelukkig met hem, dan zou je toch ook niet leuk vinden als iemand zoiets zou doen omdat ze verliefd is op jouw vriendje maar hem niet kan krijgen of wel soms?


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Ik heb dat niet gezegd/geschreven om het jou in te wrijven maar stel je voor jij hebt een relatie met iemand en je bent gelukkig met hem, dan zou je toch ook niet leuk vinden als iemand zoiets zou doen omdat ze verliefd is op jouw vriendje maar hem niet kan krijgen of wel soms?

    Je moet Alwin niet zo serieus nemen. :')
    Ik vind het ontzettend kut dat hij bezet is, maar ik ga heus niet stoken in hun relatie. Dat zou ik zelf ook niet willen. Maar ik mag altijd over hem blijven dromen, dat kan niemand van me afpakken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hiddlestons schreef:
    (...)
    Je moet Alwin niet zo serieus nemen. :')
    Ik vind het ontzettend kut dat hij bezet is, maar ik ga heus niet stoken in hun relatie. Dat zou ik zelf ook niet willen. Maar ik mag altijd over hem blijven dromen, dat kan niemand van me afpakken.


    O, was dat Alwin?! Sorry, dat had ik niet door. Inderdaad, dromen mag altijd en misschien komt je droom ooit eens uit. Heb je niet gevraagd of hij misschien een tweelingbroer heeft?:X


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    O, was dat Alwin?! Sorry, dat had ik niet door. Inderdaad, dromen mag altijd en misschien komt je droom ooit eens uit. Heb je niet gevraagd of hij misschien een tweelingbroer heeft?:X

    Ha, was het maar waar. :')
    Helaas, hij heeft alleen een jongere zus, maar ik val niet op vrouwen. :')
    Meeeeh. Heeft iemand anders nog tips voor mij?


    "Well, well. Look who we've got here!"