• Gegroet drolletjes.
    Ik ben al de hele tijd in mijn nostalgische paramoreweek en ik zou graag een nieuw T-shirt van Paramore hebben aangezien mijn oude wat versleten is. Nu duurt het vast nog even voor ze nog eens langskomen in België en door persoonlijke slechte ervaringen zie ik het niet zitten om via de Fueled by Ramen store iets te bestellen uit de U.S.A.
    Kennen jullie sites waar je T-shirts kan bestellen van Paramore, bij voorkeur uit België en Nederland? Ik heb al gekeken op large.nl en allposters.be maar daar vind ik niks dat ik mooi vind.
    Kunnen jullie mij helpen? :)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 17:34 ]

    Ik wil dat eigenlijk ook weten, anders ga ik serieus eens een eigen shirt beginnen maken als zal ik dat waarschijnlijk verprutsen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    Ik wil dat eigenlijk ook weten, anders ga ik serieus eens een eigen shirt beginnen maken als zal ik dat waarschijnlijk verprutsen.

    Ja zelf maken zie ik ook niet zitten want dat trekt op niks.

    Meteoroid schreef:
    (...)
    Ja zelf maken zie ik ook niet zitten want dat trekt op niks.
    Waarschijnlijk niet, maar daarom ga ik eens zo'n goedkoop topje kopen, desnoods in de Zeeman en dan ga ik met die stift iets proberen. Mislukt het, dan is het nog niet echt weggesmeten geld.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Waarschijnlijk niet, maar daarom ga ik eens zo'n goedkoop topje kopen, desnoods in de Zeeman en dan ga ik met die stift iets proberen. Mislukt het, dan is het nog niet echt weggesmeten geld.


    Dan kan je netzogoed printpapier bij de Hema kopen en een mooie foto van ze op zo'n shirtje drukken. Veel mooier resultaat dan met stiften.

    OT: Nee, geen idee. :')


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ehh ik heb die van mij toen uit Engeland laten komen. Maar je kunt inderdaad van dat speciale printpapier spul kopen en dan zelf kiezen wat je op je shirt plakt.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Transferpapier bij de Hema kopen, + een goedkoop topje/shirtje/watdanook wat van katoen is. Is veel goedkoper, in totaal ben je dan zo'n 10 euro kwijt c:

    Landon schreef:
    (...)

    Dan kan je netzogoed printpapier bij de Hema kopen en een mooie foto van ze op zo'n shirtje drukken. Veel mooier resultaat dan met stiften.

    OT: Nee, geen idee. :')
    Daar heb ik geen zin in, want dat resultaat is nooit dat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat "printspulpapier" vind ik echt lelijk. Dat resultaat is gewoon afgrijselijk.
    @Langlois, welke site als ik vragen mag?

    SHIT MAN! Ik heb zo'n boek, echt twee cm dik xd, komt één keer per twee maanden binnen ofzo & heb het op mijn kast liggen, alleen ben ik nu bij mijn moeder de komende 3 weken! Sorry! Ik geef het daarna nog door!


    ' Nyctophilia '

    Deze misschien?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Meteoroid schreef:
    Dat "printspulpapier" vind ik echt lelijk. Dat resultaat is gewoon afgrijselijk.
    @Langlois, welke site als ik vragen mag?


    Hier, maar ik weet niet of je nog steeds alleen maar met creditcard kunt betalen. Er staan wel hele leuke shirts tussen.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 18:36 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Langlois schreef:
    (...)

    Hier, maar ik weet niet of je nog steeds alleen maar met creditcard kunt betalen. Er staan wel hele leuke shirts tussen.
    Oeh die laatste is nog leuk :')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?