• Ja, ik heb echt 'n time-out nodig... 'k zit op het moment met tegenzin op Quizlet en dat heeft alles te maken met wat er op het moment in mijn 'persoonlijke leven' speelt. Zoals sommige van jullie weten heb 'k geen zomervakantie, maar ga ik door met stage om zo mijn examen voor 't MBO te behalen, zodat ik volgend schooljaar alsnog aan en HBO opleiding kan beginnen. Daarnaast werk ik ook nog behoorlijk veel en moet ik nog een keus maken voor een HBO opleiding, nadat ik eerder ben afgewezen voor de screening van logopedie. Ik moet eerst alles op een rijtje hebben, voordat ik mijn gezicht weer op Quizlet laat zien. Simpelweg gezegd blokkeer ik momenteel door al die spanningen. 'k Hoop dat jullie hier begrip voor hebben (: Ik vraag niet mijn ontslag aan, omdat het bovengenoemde mij gewoon zoveel beïnvloedt dat ik op het moment veel met tegenzin doe, zelfs Quizlet. Ik zie niet in hoe ik users nu goed kan helpen, als ik zelf moeite heb om alles bij te benen.

    Dus, heb je hulp nodig van een moderator, dan vraag ik je om een andere moderator te benaderen, want ik functioneer tijdelijk op een laag pitje.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Maarmaarmaarmaarmaar NYNKIEPIENKIE D:

    Dagdag (huil)


    quidquid excusatio prandium pro

    Veel succees, ik hoop dat het lukt;)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik begrijp het helemaal! Succes! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sjiriki schreef:
    Maarmaarmaarmaarmaar NYNKIEPIENKIE D:

    Dagdag (huil)

    I'll be back (wbw)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Even the best players need a time-out. Good luck.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik snap het. Veel succes!!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Uneventful schreef:
    Even the best players need a time-out. Good luck.


    Deep inside, I've never felt alive

    Je moet jezelf ook niet zo overwerken! D:
    You need rest and a lot of Jon Snow! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat is best wel zwaar. Heel veel succes :]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Good luck, Nynk! Ik hoop je snel weer met een glimlach hier terug te zien. (Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Je weet zelf prima wat goed voor je is, dus deze time-out is een geweldig idee van je.
    Als je me nodig hebt om te praten, weet je me te vinden. Komt goed, ik geloof in je, Nynkjelief!<3


    everything, in time

    Uneventful schreef:
    Even the best players need a time-out. Good luck.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Uneventful schreef:
    Even the best players need a time-out. Good luck.


    i put the fun in funeral