• Dus hoe gaan jullie dit jaar jullie boeken kaften? Ikzelf heb net een groene en een paarse rol kaftpapier gekocht en waarschijnlijk ga ik mensjes uit de hitkrant of de veronica magizine knippen om ze iets vrolijker te maken.
    So tell moi ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Niet. Ik studeer al dus ik koop al mijn studieboeken. En ik vind het niet nodig die te kaften :').


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik weet nog niet hoe ik het ga kaften ;d Ik heb nog wel tichtig rollen..
    Eerst maar wachten op mijn boeken, al zal dat er waarschijnlijk niet eens zo heel veel zijn en of ik ze kaft is maar de vraag xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Effen geel kaftpapier, over van vorig jaar. Gelukkig helpt mijn moeder me want als ik het zelf doe doe ik het meestal niet in één keer goed. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik hoef niet meer te kaften! Ik werk vanaf komend schooljaar met een laptop


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga niet meer naar school xP


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik doe het altijd met rekbare kaften, dus van die gemaakt zijn van stof en niet van papier.


    Chaos is a ladder.

    Oh ja.. Ik ga voor zwart en rood, met quotes van The Joker erop. En maybe Batman..
    Misschien knip ik wel van van die Batman logo's uit en plak ik ze erop. Hm.. Dit topic brengt me op ideeën.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik hoef ze niet meer te kaften. (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik heb mijn eigen boeken, dus die kaft ik niet (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Lancelot schreef: