• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Zo snel mogelijk, alleen moeten we dan eerst de waterleiding naar de doucen van de leraren zien te vinden' Zeg ik grijnzend, 'Waarschijnlijk zullen die niet heel moeielijk te vinden zijn' zeg ik na weer een blik op de krant te werpen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Laat dat nu even goed uitkomen dat ik weet waar die te vinden zijn omdat ze inderdaad niet moeilijk te vinden zijn" zeg ik grijnzend. Ik kijk naar de krant waar hij een blik op werpt. "Heb ik iets gemist?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    Née, niet weer.
    Ik wou niet toekijken hoe ze praatten over Robert. Ik stond op, en glimlachte kleintjes. ''Ik eh- ga even.. naar de Common Room.'' mompelde ik.
    ''Iets vergeten.'' legde ik uit, en beende The Great Hall uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    Ik keek Madison na hoe ze de grote aal uit liep, waarschijnlijk was ze moe. 'Robert is dood, net zoals zijn vrouw en kinderen. Je weet wel die roodharige familie met die twee kinderen die jij in de vakantie een paar tongtoffes wilde voeren?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Toen ik naar mijn gevoel ver genoeg had gelopen, leunde ik verward tegen de muur aan. Uit pure frustratie verstrengelde ik mijn vingers in mijn haren, en liet me op de grond glijden. Waarom moest alles zo verdomd ingewikkeld zijn?!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    "Ja dat weet ik nog wel en het was grappig om ze die tongtoffees te voeren en vooal omdat jij..". Ik stop met praten als zijn woorden tot me doordringen.
    "Ho wacht even terug zeg je nu echt dat ze dood zijn?" vraag ik verbaasd.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Hier' Zeg ik en gooide de krant naar hem toe, 'Gisternacht vermoord, verschrikkelijk dat iemand zomaar mensen kan vermoorden zonder daar verder overna te denken.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik kneep mijn ogen stijf dicht. Ik vertikte het om te huilen, het was nergens voor nodig. Gebeurd is gebeurd, ik kon niet anders.
    Ik ademde trillerig in- en uit om mezelf te kalmeren, en liet mijn armen slapjes langs mijn lichaam vallen. Ik trok mijn knieën op, en staarde emotieloos voor me uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    Ik vang de krant, bedankt hem en lees het artikel door. "Ik ben het met je eens. Het is inderdaad verschrikkelijk dat je zoiets kan doen". Ik gooi de krant op tafel en kijk hem aan. "Verder heb ik er geen woorden voor"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Maargoed.. Welke kleur haar zal leuk staan bij Snape?' Vroeg ik hem vervolgens om het gesprek op een ander onderwerp te brengen, 'Ik denk zelf roze al zou groen ook wel leuk staan volgensmij' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Mhm roze en goed staat denk ik wel leuk, maar gewoon de kleuren van de regenboog en dan met glitters erbij spreekt me ook wel heel erg aan" zeg ik bedenkelijk waarna ik hem met een grijns aankijk. "Of niet?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Dat klinkt erg aannemelijk' Zeg ik grijnzend, 'Vooral die glitters, mischien dat we dan mee moeten doen, het staat vast heel leuk bij ons' zeg ik met een grijns terwijl ik een appel pak en daar een hap uit neem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Ik kijk even de zaal rond en erna weer naar George.
    "Weet ik toch" zeg ik grijnzend, "Mhm ik zie jou inderdaad wel met glitters in je haar halen dus dat moeten we inderdaad een keer doen, maar wat zou ons echt niet staan?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    Ik stroopte automatisch mijn mouw op, en legde mijn vingertoppen op the Dark Mark. Ijskoud. Met een diepe zucht stond ik op, niet wetend wat te doen. Telkens als ik George of dan ook maar iemand met rood haar zie, denk ik weer aan gisteravond. Dit ging zo niet verder, maar wat was de oplossing? Ik leunde tegen de muur, in de knoop met mijn eigen gedachten en gevoelens.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Bluejay

    Een beetje verveeld eet ik nog een tweede broodje. Ginny en Dean zijn overduidelijk verliefd. Mag ik een teiltje? Mijn ogen gaan de zaal rond, maar ik zie niet echt iets interessants gebeuren. Ik werk de laatste hap naar binnen en sta vervolgens met een zucht op.
    'Ik ga nog even naar de leerlingenkamer,' zeg ik tegen Ginny, waarna ik richting het schilderij van de dikke dame wandel.


    Happy Birthday my Potter!