• M'n nicht en ik wouden 'Magic Mike' gaan kijken in de bioscoop, ik had gezien dat de film om 20:45 begon. Mijn nicht was aardig aan het treuzelen, waardoor we pas om half 9 het huis verlieten. Het is een kwartier rijden naar de bioscoop dus mijn nicht reed ook nog een keer extra hard. We kwamen precies om 20:45 de bioscoop binnen, we kochten onze kaartjes maar kwamen erachter dat de deuren al dicht waren. Wij dachten dat de film alvast begonnen was dus wij deden de deuren open en gingen stilletjes naar binnen. Toen we binnen waren was er een voorstukje aan de gang.
    Maar toen zagen wij dat er allemaal mannen van tussen de 30/40 in de zaal zaten, wat raar was aangezien 'Magic Mike' een film is over een mannelijke stripper. Ook duurde het voorstukje aardig lang.
    Wat bleek? We zijn halverwege 'The Dark Knight Rises' binnengekomen en hebben de helft van die film gezien terwijl we allebei geen Batman-fan zijn. Daarna zijn we stilletjes de zaal uitgegaan en toen weer teruggekomen voor 'Magic Mike'. (cat)

    En nu zie ik allemaal posts over Batman op 9GAG en ik weet hoe het afloopt, haha.


    Not all those who wander are lost.

    Oe. Ik wil Magic Mike ook graag zien maar ga dat nooit mogen van mijn ouders...

    Waar gaat Magic Mike over?

    Ik vond Magic Mike helemaal niet zo leuk eigenlijk..:W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    XtheStoryX schreef:
    Waar gaat Magic Mike over?

    Mannelijke strippers.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik wil die film echt niet zien. Gelukkig ben ik naar batman gegaan met mijn zus. Al had ik de vorige films niet gezien.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 19:56 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haha, slim bezig. ;P Nu ja, als het maar gezellig was.

    (al zou je mij de zaal van Magic Mike niet in krijgen...(cat))


    I can't even think straight.

    Batman heb ik gezien, die was awesome, en Magic Mike nog niet.
    Maar normaal wordt er toch gezegd welke zaal je moet zijn?


    Normal girl at day, Catwoman at night.